Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Оксана

Операційний координатор, project assistant, адміністративний менеджер

Рассматривает должности:
Операційний координатор, project assistant, адміністративний менеджер, Заступник керуючого магазином, Менеджер з внутрішніх комунікацій, Особистий помічник, Ревізор, Фахівець з документообігу
Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Фахівець з навчання та розвитку персоналу

с 09.2024 по наст. время (11 месяцев)
UPG, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Адміністрування навчальної платформи, підтримка користувачів та організація навчального процесу. Координація навчальних тренінгів.

Основні обов’язки:
Контент-менеджер з досвідом роботи з електронними навчальними платформами (Collaborator).
Організовую та координую тренінги, супроводжую весь цикл — від підготовки матеріалів до взаємодії з учасниками, бронювання, логістики та звітності. Добре орієнтуюсь у внутрішній адміністративній системі компанії, маю досвід обліку навчального контенту, ведення інструкцій з охорони праці, контролю оплат і оформлення супровідної документації.

Ключові навички:
- організація та координація тренінгів;
- ведення внутрішньої документації;
- робота з платформами e-learning (Collaborator);
- створення інструкцій, обробка навчального контенту;
- бронювання, логістика, контроль оплат;
- комунікація з учасниками тренінгу;
- знання Microsoft Office, Google Docs, BAF;
- робота з договорами та рахунками.

Інженер з документації

с 05.2024 по 09.2024 (4 месяца)
Арсенал-Буд Монтаж, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Основні обов’язки:
Відповідала за ефективну організацію кадрових та адміністративних процесів у компанії, що спеціалізується на водолазних та гідротехнічних обстеженнях. Забезпечував належне функціонування документаційного супроводу та кадрового адміністрування, що сприяло безперебійній роботі підприємства.
Що входило в обов'язки:
- кадровий облік: оформлення прийому, переведення та звільнення працівників, ведення особових справ, підготовка наказів з кадрових питань;
- адміністративне управління: написання та оформлення наказів (загальновиробничих і кадрових), службових листів, організація внутрішнього документообігу;
- розробка регламентуючої документації: створення посадових інструкцій, заповнення водолазних посвідчень, ведення архіву документів;
- ділове листування та кореспонденція: відправка та отримання документації через «Нову пошту» та «Укрпошту»;
- організація відряджень: підготовка та оформлення посвідчень про відрядження, координація поїздок працівників;
- оперативне виконання поточних завдань: планування та організація робочого процесу, управління пріоритетами;
- адаптація до змін: швидке освоєння нових вимог та процедур, що сприяє ефективній роботі в динамічних умовах.

Інженер з документації

с 09.2016 по 07.2022 (5 лет 10 месяцев)
Запорізька Атомна Станція, Енергодар (Енергетика)

Основні обов’язки:
- розробка, ведення реєстру посадових інструкцій, супровід процедури їх затвердження та ознайомлення працівників;
- контроль наявності та актуальності посадових інструкцій у підрозділі;
- проведення інструктажів персоналу, контроль своєчасного ознайомлення;
- реєстрація вхідної та вихідної документації, написання, реєстрація та відправка листів, наказів;
- контроль термінів звітування всіх підрозділів щодо вихідних наказів та розпоряджень;
- підготовка та реєстрація приписів на підрозділи, які не звітували вчасно;
- супровід усіх стадій договорів (підготовка, погодження, контроль виконання);
- ведення протоколів засідань під час службових розслідувань, контроль виконання рішень за протоколами;
- виконання функцій секретаря на перевірці знань персоналу, заповнення та видача посвідчень;
- виконання доручень керівника, написання щотижневих звітів для наради;
- контроль та нагадування керівнику про терміни звітування щодо наказів та розпоряджень;
- отримання та розподіл кореспонденції між підрозділами;
- перевірка документів, що надходять на підпис керівнику відділу;
- офіційна комунікація з підрозділами через телефон та електронну пошту;
- запис персоналу на профільне навчання та контроль проходження курсів.

Оператор акустичних випробувань

с 12.2013 по 09.2016 (2 года 9 месяцев)
Запорізька Атомна Станція, Енергодар (Енергетика)

Основні обов’язки:
- проведення вимірювань параметрів мікроклімату: температури, відносної вологості повітря, швидкості руху повітря;
- оцінка рівнів шуму, вібрації, сили світла та електромагнітного випромінювання;
- виконання вимірювань для атестації робочих місць відповідно до нормативних вимог;
- аналіз та підготовка протоколів із результатами вимірювань для подальшої оцінки умов праці. Впровадження стандартів охорони праці та гігієни на робочих місцях.

Образование

Харківська гуманітарно-педагогічна академія

Тепловi єлектростанцiї,, Харків
Высшее, с 2007 по 2011 (4 года)

Знания и навыки

  • Уміння аналізувати
  • Організаторські здібності

Дополнительная информация

Про себе:

Системна, організована фахівчиня з понад 10 роками досвіду в адмініструванні, документообігу та координації проєктів. Працювала в структурах різного масштабу — від атомної енергетики до будівельного сектору та корпоративного навчання. Вмію організовувати процеси "під ключ": від розробки внутрішньої документації, управління календарями керівництва до координації команд, підрядників і навчальних заходів. Орієнтуюсь у платформах BAF, Collaborator, Google Workspace, Microsoft Office.

Шукаю можливість застосувати свій досвід на вищому рівні відповідальності — в ролі операційного або адміністративного координатора, де потрібна точність, самостійність і багатозадачність.

Ключові навички:

- координація проєктів, контроль задач, ведення звітності;

- адміністративне управління офісом та командами;

- документообіг: договори, накази, інструкції, архіви;

- кадрове адміністрування, організація відряджень;

- робота в BAF, Collaborator, Google Workspace, MS Office;

- комунікація з підрядниками, клієнтами, постачальниками;

- організація тренінгів, заходів, ділових зустрічей.

Маю водійське посвідчення та авто.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: