- PRO
Оксана
Операційний координатор, project assistant, адміністративний менеджер
- Рассматривает должности:
- Операційний координатор, project assistant, адміністративний менеджер, Заступник керуючого магазином, Менеджер з внутрішніх комунікацій, Особистий помічник, Ревізор, Фахівець з документообігу
- Вид занятости:
- полная, неполная
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13346332/
Опыт работы
Фахівець з навчання та розвитку персоналу
с 09.2024 по наст. время
(11 месяцев)
UPG, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Адміністрування навчальної платформи, підтримка користувачів та організація навчального процесу. Координація навчальних тренінгів.
Основні обов’язки:
Контент-менеджер з досвідом роботи з електронними навчальними платформами (Collaborator).
Організовую та координую тренінги, супроводжую весь цикл — від підготовки матеріалів до взаємодії з учасниками, бронювання, логістики та звітності. Добре орієнтуюсь у внутрішній адміністративній системі компанії, маю досвід обліку навчального контенту, ведення інструкцій з охорони праці, контролю оплат і оформлення супровідної документації.
Ключові навички:
- організація та координація тренінгів;
- ведення внутрішньої документації;
- робота з платформами e-learning (Collaborator);
- створення інструкцій, обробка навчального контенту;
- бронювання, логістика, контроль оплат;
- комунікація з учасниками тренінгу;
- знання Microsoft Office, Google Docs, BAF;
- робота з договорами та рахунками.
Інженер з документації
с 05.2024 по 09.2024
(4 месяца)
Арсенал-Буд Монтаж, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Основні обов’язки:
Відповідала за ефективну організацію кадрових та адміністративних процесів у компанії, що спеціалізується на водолазних та гідротехнічних обстеженнях. Забезпечував належне функціонування документаційного супроводу та кадрового адміністрування, що сприяло безперебійній роботі підприємства.
Що входило в обов'язки:
- кадровий облік: оформлення прийому, переведення та звільнення працівників, ведення особових справ, підготовка наказів з кадрових питань;
- адміністративне управління: написання та оформлення наказів (загальновиробничих і кадрових), службових листів, організація внутрішнього документообігу;
- розробка регламентуючої документації: створення посадових інструкцій, заповнення водолазних посвідчень, ведення архіву документів;
- ділове листування та кореспонденція: відправка та отримання документації через «Нову пошту» та «Укрпошту»;
- організація відряджень: підготовка та оформлення посвідчень про відрядження, координація поїздок працівників;
- оперативне виконання поточних завдань: планування та організація робочого процесу, управління пріоритетами;
- адаптація до змін: швидке освоєння нових вимог та процедур, що сприяє ефективній роботі в динамічних умовах.
Інженер з документації
с 09.2016 по 07.2022
(5 лет 10 месяцев)
Запорізька Атомна Станція, Енергодар (Енергетика)
Основні обов’язки:
- розробка, ведення реєстру посадових інструкцій, супровід процедури їх затвердження та ознайомлення працівників;
- контроль наявності та актуальності посадових інструкцій у підрозділі;
- проведення інструктажів персоналу, контроль своєчасного ознайомлення;
- реєстрація вхідної та вихідної документації, написання, реєстрація та відправка листів, наказів;
- контроль термінів звітування всіх підрозділів щодо вихідних наказів та розпоряджень;
- підготовка та реєстрація приписів на підрозділи, які не звітували вчасно;
- супровід усіх стадій договорів (підготовка, погодження, контроль виконання);
- ведення протоколів засідань під час службових розслідувань, контроль виконання рішень за протоколами;
- виконання функцій секретаря на перевірці знань персоналу, заповнення та видача посвідчень;
- виконання доручень керівника, написання щотижневих звітів для наради;
- контроль та нагадування керівнику про терміни звітування щодо наказів та розпоряджень;
- отримання та розподіл кореспонденції між підрозділами;
- перевірка документів, що надходять на підпис керівнику відділу;
- офіційна комунікація з підрозділами через телефон та електронну пошту;
- запис персоналу на профільне навчання та контроль проходження курсів.
Оператор акустичних випробувань
с 12.2013 по 09.2016
(2 года 9 месяцев)
Запорізька Атомна Станція, Енергодар (Енергетика)
Основні обов’язки:
- проведення вимірювань параметрів мікроклімату: температури, відносної вологості повітря, швидкості руху повітря;
- оцінка рівнів шуму, вібрації, сили світла та електромагнітного випромінювання;
- виконання вимірювань для атестації робочих місць відповідно до нормативних вимог;
- аналіз та підготовка протоколів із результатами вимірювань для подальшої оцінки умов праці. Впровадження стандартів охорони праці та гігієни на робочих місцях.
Образование
Харківська гуманітарно-педагогічна академія
Тепловi єлектростанцiї,, Харків
Высшее, с 2007 по 2011 (4 года)
Знания и навыки
- Уміння аналізувати
- Організаторські здібності
Дополнительная информация
Про себе:
Системна, організована фахівчиня з понад 10 роками досвіду в адмініструванні, документообігу та координації проєктів. Працювала в структурах різного масштабу — від атомної енергетики до будівельного сектору та корпоративного навчання. Вмію організовувати процеси "під ключ": від розробки внутрішньої документації, управління календарями керівництва до координації команд, підрядників і навчальних заходів. Орієнтуюсь у платформах BAF, Collaborator, Google Workspace, Microsoft Office.
Шукаю можливість застосувати свій досвід на вищому рівні відповідальності — в ролі операційного або адміністративного координатора, де потрібна точність, самостійність і багатозадачність.
Ключові навички:
- координація проєктів, контроль задач, ведення звітності;
- адміністративне управління офісом та командами;
- документообіг: договори, накази, інструкції, архіви;
- кадрове адміністрування, організація відряджень;
- робота в BAF, Collaborator, Google Workspace, MS Office;
- комунікація з підрядниками, клієнтами, постачальниками;
- організація тренінгів, заходів, ділових зустрічей.
Маю водійське посвідчення та авто.
Другие резюме этого кандидата
Киев
ОКСАНА КАЛЬКО РЕЗЮМЕ — Асистент керівника / Executive Assistant Мета: Позиція асистента керівника, де я зможу реалізувати свій досвід в організації робочого графіку, управлінні задачами, веденні...
- PRO
Рассматривает должности: Координатор навчальних програм, асистент з навчання (LMS), Менеджер з навчання персоналу, Координатор навчальних програм
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Контент-менеджер LMS / Асистент з навчання, UPG, 11 месяцев
- Інженер з документації, Арсенал-Буд Монтаж, 5 месяцев
- PRO
Рассматривает должности: Project Assistant, координатор проєктів, Івент-менеджер
40 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Фахівець з навчання та розвитку персоналу, UPG, 11 месяцев
- Інженер з документації, Арсенал-Буд Монтаж / Київ, 4 месяца
Похожие кандидаты
-
Координатор
Киев, Винница , еще 2 города -
Помічник Project-менеджера
Киев -
Проєктна менеджерка
Киев, Удаленно -
Менеджер з адміністративної діяльності, асистент, помічник
47000 грн, Киев -
Project-менеджер
Киев -
Менеджер по роботі з клієнтами (B2B, B2C супровід існуючих клієнтів та адміністрування, E-commerce)
32000 грн, Киев