Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Наталья

HR BP, HRD, координатор проєктів, операційний директор

Рассматривает должности:
HR BP, HRD, координатор проєктів, операційний директор, Керівник проєкту, Керівник освітнього проєкту, Директор благодійного фонду, Керівник напряму
Возраст:
51 год
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Альжанова Наталія

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)Голосіївський р-н. м.Київ

Професійний Профіль: Результативно-орієнтований керівник та HR-професіонал з понад 20-річним досвідом в управлінні персоналом та бізнесом. Має підтверджені досягнення у створенні ефективних HR-систем, оптимізації організаційних процесів та розвитку команд, що сприяють досягненню стратегічних цілей компанії.

Ціль: зайняти посаду координатора проєктів, фахівця з управління персоналом, HR, HRD, HR Generalist у стабільній компанії яка розвивається, HR-супровід бізнесу.

Місія: знайти позицію, де мій досвід в HR та управлінні допоможе компанії створити ефективну систему управління персоналом, оптимізувати процеси та досягти поставлених цілей.

Ключові Навички
Hard Skills (Тверді навички):
• Операційне управління та управління проектами.
• Оптимізація бізнес-процесів.
• Управління внутрішніми комунікаціями.
• Управління повним циклом підбору персоналу (розробка вакансій, скринінг, співбесіди, оцінка).
• Управління продуктивністю (Performance Management).
• Проведення тренінгів та семінарів, бізнес-консультування.
• Управління фінансами.
• Розробка внутрішніх політик, положень, посадових інструкцій.
• Управління навчанням та розвитком персоналу.
• Володіння MS Office (Teams, Planner, Word, Excel, PowerPoint, Діаграми Ганта, CRM)
Soft Skills (М'які навички):
• Організаційні навички.
• Лідерство.
• Навички планування та постановки цілей.
• Вирішення проблем.
• Прийняття рішень.
• Емпатія.
• Кризостійкість.
• Стратегічне мислення.
• Комунікація (письмова та усна), публічні виступи.
• Навички міжособистісного спілкування.
Досвід роботи

З 12.02.24 по теперішній час
HR director Асоціація Ягідників України та Інноваційне Фермерство Кооперації та БФ БО Світ жінок. Координатор проекту «Місце надії Україна».
• Реалізація та покращення основних HR процесів в компанії: onboarding, retention, training, performance management & evaluation, offboarding, events, проведення welcome-day, (консультативна підтримка в період випробувального терміну)
• Адаптація та onboarding нових співробітників.
• Управління продуктивністю (Performance Management) –безперервне покращення організаційної продуктивності шляхом розвитку команд та навчання персоналу.
• Ведення документації в т.ч. Особових справ співробітників.
• Зміцнення корпоративної прихильності працівників та підтримка ментального здоров’я працівників та топменеджерів (work life balance, управління стресом, психологічна підтримка).
• Розробка детального плану та контроль роботи регіональних офісів.
• Формування проектної команди, координація роботи та розподіл завдань між її членами.
• Планування, координація та виконання заходів, в рамках проєкту.
• Забезпечення та підтримка ефективної комунікації між усіма учасниками проекту.
• Проведення тренінгів для команди та бефенеціарів проекту.

З 18.10.23 по 01.12.23
HR Generalist, Директор з персоналу (проектна робота) Міжнародна Благодійна Організація «Надія і житло для людей» до100 чоловік
З 20.02.23 по 16.10.23
HR Generalist, Старший менеджер (управитель) з персоналу (у підпорядкування інспектор з кадрів та рекрутер)
Група компаній Статус Груп (будівництво, агро, щебневий кар’єр) до 300 чоловік
З 10.02.2013 по 20.02.2022
Тренер, бізнес- консультант ТОВ Центр Томалогії (Tomalogy Center)

З 20.08.21 по 21.02.22
Заступник генерального директора з управління персоналом (з функціями операційного директора)
ТОВ Фірма Цеоліт (агро, виробництво рідких добрив)до 150 чоловік

Загальний досвід управління в напрямках ресторанного, готельного бізнесу та конференц сервісу складає більше 17 років.
• ТОВ Прайм Лаб Тек Агрохімічна лабораторія з міжнародною акредитацією.
• ТОВ «Фуд Сіті» Управляючий директор мережі.
• ПП «Провіант – К» Київ, Адміністративний директор.
• ТОВ «Девелопмент Інвест-2», Кризовий менеджер.
• Київська Регіональна Мережа ресторанів «Піца Челентано» Директор.
• ЧП «Фірма Дайленко» Фітнес-центр «Софійский» (сегмент Преміум) Директор.
• Ресторан української кухні «Казачок», Мережа «Козирная карта» Директор.

Освіта
1995-2001 НУХТ (НаціональнийУніверситет Харчових Технологій)
Факультет технології продуктів харчування та готельно-ресторанної справи. 2006-2012 Приватна школа сучасної психології "Центр Томалогії".
Школа бізнес тренерів та консультантів.

Додаткова освіта
2009-2010 «Бізнес школа управління» FFS Системи швидкого харчування. м. Львів 2012 Центр бізнес навчання Golden Staff Менеджмент, управління.
2015 Open Mind Technologies Тренінг-інтенсив «Управління ресурсним станом»
2024 CAFOD та Christian Aid (Велика Британія) Тренінг «Вступ до особистісно-орієнтованої підтримки»
2024 UpPro School (Ізраїль) «Основи когнітивно-поведінкової терапії (КПТ)»
2025 Depaul Ukraine, Alliance for Public Health (APH) and the NGO Resource Center (NGORC)
«Вступ до особистісно-орієнтованої підтримки»
«Вступ до травмоінформованої практики»
«Вторинна травма та стійкість персоналу/волонтерів»
«Дотримання професійних кордонів»
«Погляд керівника: профілактика професійного вигорання»

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: