Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Anastasiya

Operations manager

Рассматривает должности:
Operations manager, Директор з персоналу, Заступник директора з персоналу, Team lead, HRD, HR бізнес-партнер, Project Manager
Возраст:
37 лет
Город проживания:
Львов
Готов работать:
Ивано-Франковск, Львов, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Григорович Анастасія Валентинiвна

Email address: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Cell.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (viber/whatsap)
Львiв

Готова працювати у Львові, Івано-Франківську, дистанційно

Освіта:

1999–2004 – Приазовський Державний Технічний Університет, Гуманітарний факультет.
Диплом спеціаліста з іноземної філології та перекладу.
2004-2006 – Донецький Державний Університет Менеджменту. Диплом спеціаліста з менеджменту
та економіки.
2024 – LABA Academy – HR Business Partner diploma

ДОСВІД РОБОТИ:

1.2025 – Фріланс, Консалтинг, волонтерство

2. червень-липень 2025 – Преставництво Медичної компанії США в Україні (NDA), HR
Manager (80 співробітників)

-Забезпечення повного циклу рекрутингу та найму співробітників різних рівнів;
-Ведення та звітність по кадровому документообігу;
-Координація онбордингу та оффордингу;
-1 to 1 мітінги з працівниками;
-Вирішення конфліктних питань, тощо.

3. серпень 2022 – жовтень 2024 – HIAS (Hebrew Immigrant Aid Society, Міжнародні гуманітарна
організація, США) – Керівник відділу з персоналу та адміністрування (5 підлеглих); Програма
реагування на надзвичайні ситуації в Україні

- організація роботи 4 офiciв HIAS в Україні з нуля;
- організація та виконання процесу найму співробітників: розробки Вимог до вакансій та посад,
складання посадових інструкцій, тісна співпраця з менеджерами з найму на всіх етапах процесу
найму та до закриття вакансій, генерування ідей для зміни організаційної діяльності, впровадження
організаційних змін у зв'язку з потребами програми; здатність реагувати на специфіку та реалії
ринку рекрутингу,
- Розробка основних положень діяльності Представництва з боку HR та адмін процесу,
- координація кадрових питань і забезпечення відповідності усієї кадрової документації та в рамках
локального законодавства та внутрішніх правил та процедур HIAS;
- розробка, складання та перевірка рiзних видів договорiв організації;
- Розгляд та розрахунок бюджету на наступний рік в напрямку HR;
- координація роботи та співпраці всіх Офісів HIAS в Україні (Київ, Львів, Чернівці, Вінниця);
- моніторинг та управління пільгами та правами персоналу, а також програмами благополуччя та
догляду за персоналом, впровадження програми Контерра;
- управління та створення системи табелювання робочого часу, моніторинг відпусток та інших
можливих днів відсутності персоналу, контроль за виплатою ЗП та її коректністю, тощо,
- робота в ERP та HRIS системах (WFN ADP, Replicon, ClearCompany);
- впровадження внутрішніх політик (Кодекс поведінки, Захисту дітей, політика проти дискримінації
тощо);
- координація та навчання персоналу програми (як команд MHPSS, так і команд ГЗН у 4 офісах)
щодо роботи та залучення аутрич-працівників у громаді, складання необхідних шаблонів
документації, тощо;
- пряме звітування в штаб-квартиру щодо труднощів і успіхів Представництва;

4.грудень 2019 – липень 2022 - ОБСЄ (Організація з безпеки та співробітництва в Європі),
Спеціаліст з роботи з персоналом та адмін питань (підтримка 150
міжнародних та місцевих співробітників)

5. Липень 2017-листопад 2019 - International Medical Corps (IMC, Міжнародні гуманітарна
організація, США), В.о. менеджера з персоналу та адмін питань

Основні посадові обов'язки:
- забезпечення та організація кадрової та адміністративної підтримки Представництва IMC
(Київський офіс/Маріупольський польовий офіс);
- забезпечення та контроль локального/міжнародного персоналу з питань введення в роботу,
процедур перевірки ефективності, процесу припинення трудових відносин тощо,
- проведення обов'язкових тренінгів співробітників IMC відповідно до політики та процедур
Організації,
- підготовка та подання кадрових звітів та аналізів для Директора Представництва та штаб-
квартири,
- забезпечити належне заповнення всіх кадрових документів, особових справ співробітників (в
рамках суворої конфіденційності);
- керуваня HR/Admin командою офісу IMC (Київ/Маріуполь);
- забезпечення розробки та впровадження адміністративних систем і процедур;
- розгляд конфліктних ситуацій, коли це необхідно;
- введення та своєчасне оновлення кадрових даних в ERP-системі (Cost Point),
- забезпечення та керуваня процесом найму персоналу з нуля до моменту працевлаштування;
- складання щомісячних звітів по заробітній платі, контролювання за своєчасним та точним
веденням табелів, тощо.

6. 2004-2017 – Маріупольський Металургійний комбінат ім. Ілічча (20000 співробітників),
керівник Бюро з роботи з іноземними партнерами (експортний та імпортний
напрямок) та перекладiв, Департамент зовнішньо-економічних зв’язків

Основні посадові обов'язки:
-організація та участь у ділових переговорах різного рівня, контроль процесу підготовки;
-організація візитів високого рівня на МЗ ім. Ілліча та за кордон;
-тісна робота з топ-менеджментом підприємства та партнерами;
- робота з імміграційною службою та Посольствами;
- оформлення віз різного типу (робочі, ділові, туристичні) по всьому світу (Шенгенські, США,
Канада, Велика Британія) тощо;
- проведення тендерів на закупівлю послуг та товарів;
- укладання, перевірка та ведення договорів;
- щоденний контроль та координація роботи автопарку Департаменту (5-7 одиниць);
- щоденний, тижневий контроль, складання графіків, організація та керівництво роботою
співробітників Бюро, хронометраж робочого часу, табелювання, тощо,
планування відпусток, медіація відносин в колективі, тощо.

Володіння мовами:
Ukrainian language: Native
Russian language: Native
English language: Professional fluency
German language: Basic
Computer skills: MS Office, SharePoint, ERP systems.

Персональні якості: аналітичне мислення, відсутність шкідливих звичок, висока комунікабельність та
організаційні здібності, відповідальність, емпатійність, високий рівень
індивідуального тайм-менеджменту, відповідальне ставлення до конфіденційної
інформації, культурна толерантність і готовність до робота в міжкультурному
середовищі, здатність швидко навчатися, націленість на результат, позитив,
стресостійкість.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: