- Файл
Татьяна
Начальник управління, відділу
- Возраст:
- 50 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13395397/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
м. Київ, вул. Василя Стуса, 28
1975 р. н.
тел.: [
[
МЕТА:
заміщення вакантної посади начальника управління документообігу/управління справами/канцелярії/секретаріат
Бажаний рівень ЗП – від 60 000 грн.
ДОСВІД:
АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»
травень 2023 – дотепер Начальник управління документообігу
• організація процесів документообігу та забезпечення діяльності управління:
• організація роботи Управління документообігу та забезпечення належного виконання покладених на Управління завдань та функцій;
• контроль ведення процесів документообігу у відповідності до державних вимог та стандартів НБУ: розробка та контроль дотримання усіма співробітниками Банку внутрішніх нормативних документів по діловодству;
• впровадження та супрвід електронного документообігу в Банку, контроль процесів ведення документообігу в системі електронного документообігу (надалі – СЕД), погодження надання прав доступу співробітникам Банку для роботи в СЕД, написання інструкцій користувачів та надання методологічної та консультаційної допомоги співробітникам щодо роботи в СЕД;
• досвід інтеграції СЕД з ЕДО ВЧАСНО
• участь у розробці технологічних карт життєвого циклу документів в СЕД;
• первинний розгляд вхідної кореспонденції, забезпечення організації своєчасної обробки (реєстрації) діловодами вхідної/вихідної кореспонденції в СЕД та її передачі за призначенням;
• організація процесів роботи з поштою НБУ (NBU.Mail.UC, портал WEB-FD, АРМ-НБУ-інформаційний), накладення резолюцій на імя виконавців від імені керівництва Банку
• оформлення та реєстрація наказів та розпоряджень Голови Правління та її заступників з основної діяльності та адміністративно-господарської діяльності в СЕД, доведення їх до відома виконавців, контроль виконання;
• адміністрування сервісу Вчасно, контроль правильності оформлення документів, передача їх на підпис уповноваженим особам, проставляння електронної печатки;
• контроль виконавчої дисципліни щодо розпорядчих документів Голови Правління та зовнішнього листування;
• контроль відповідності режиму доступу до документів, у т.ч. з грифом БТ, і використання інформації, що міститься в них;
• складання зведеної номенклатури справ Банку, погодження її в державному архівів, ведення архівної справи Банку;
• розробка, впровадження та контроль процесу передачі справ тимчасового терміну зберігання в архів (аутсорс), адміністрування виїмок документів з архіву;
• контроль формування справ тривалого терміну зберігання та справ з кадрових питань, підготовка та подання на погодження описів справ та актів знищення документів в державному архіві; документальний та організаційний супровід знищення документів Банку, терміни зберігання яких минули;
В підпорядкуванні: 2 діловоди, помічник Голови Правління, архіваріус, кур’єр.
АТ «КРИСТАЛБАНК»
грудень 2022 – травень 2023 Головний фахівець
• Участь у розробці та впроваджені, вдосконалені нових технологічних процесів роботи з документами; Впровадження в Банку в промислову експлуатацію нової системи електронного документообігу MEGAPOLIS.DOCNET;
• Надання методичної допомоги при створенні документів та ведення діловодства структурними підрозділами через програмний комплекс MEGAPOLIS.DOCNET;
• Моніторинг ефективності процедур контролю, виконавчої дисципліни за виконання рішень Правління та розпорядчих документів Банку.
АТ «Перший Інвестиційний Банк»
жовтень 2020 – липень 2022 Начальник відділу діловодства
• Загальне керівництво відділом та секретаріатом Банку;
• впровадження системи електронного документообігу «ЕДОК»;
• розробка нормативних документів – положень, посадових інструкцій, підтримка ВНД в актуальному стані;
• встановлення єдиного порядку роботи з документами, їх збереження та архівування;
• контроль виконавчої дисципліни щодо виконання рішень Правління та розпоряджень Голови Правління Банку;
• організація роботи з розпорядчими та службовими документами Банку, вхідною, вихідною кореспонденцією
• організація роботи з підрядними організаціями щодо завдань діловодства;
• забезпечення розробки внутрішньої нормативної документації щодо діловодства в Банку;
• організація та контроль роботи секретаріату в частині чинних колегіальних органів;
• виконання функцій постійного та в період заміщення секретаря колегіальних органів Банку, а саме Кредитний, Правління, Тарифний комітети;
• організація та підтримка роботи Голови та Членів Правління Банку.
АТ «Ощадбанк»
квітень 2019 – вересень 2020 Головний економіст
• Секретар Роздрібного Кредитного комітету Банку;
• Організація, супроводження, протоколювання кредитного комітету з роздрібного бізнесу.
АТ «СБЕРБАНК»
Листопад 2009- липень2018
Заступник начальника Апарату Правління
• Секретар колегіальних органів Банку:
• Правління, БКК, МКК, РКК, ККМБ, ТПК, КУАП.
• Організація та підтримка роботи Голови та Членів Правління Банку;
• Організація та підтримка документообігу для Голови та Членів Правління;
• Адміністративна підтримка перших осіб/топ менеджменту Банка;
• Контроль виконавчої дисципліни за виконанням рішень Правління, наказів та розпоряджень Голови Правління;
• Організація засідань Правління та профільних комітетів, комісій;
• Протоколювання засідань, формування витягів, формування та погодження з керівництвом порядку денного;
• Розробка та погодження ВНД в частині функцій підрозділу;
• Ведення зведеної аналітичної інформації та контролю виконання рішень, прийнятих колегіальними органами, які підлягають виконанню відповідальними працівниками Банка;
• Своєчасна підготовка та передача документів підрозділу до архіву Банку;
• Розподіл обов’язків між працівниками відділу, контроль їх діяльності;
• Організація та забезпечення виконання задач покладених на підрозділ;
• Моніторинг на зняття з контролю задач, які знаходяться на контролі у керівництва.
• Налаштування, підтримка, робота в системі електронного документообігу СЕД «ДОкС»;
• Мониторинг СВК в Банку.
ОСВІТА:
1992 - 1997
Рівненська Академія водного господарства
Факультет: Водного господарства.
Спеціальність: Охорона праці та безпека життєдіяльності
Мови: Українська –
вільно, російська – вільно, англійська – базова.
КУРСИ: Національний центр підготовки банківських працівників України спільно з Українською агенцією інвестиційного розвитку
2020 р. – Ведення діловодства у банку: вимоги та реалії сьогодення.
Досвідчений користувач СЕД (Component SED, Е-ДОК, МЕГАПОЛІС, СЕД ДОК, Приват ДОК), Вчасно, Медок, MS Office (Exсel, Word, Outlook), текстові та графічні редактори (Word, PowerPoint, Paint).
Впевнений користувач оргтехніки.
ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
Маю успішний практичний досвід побудови процесів документообігу з нуля.
Готова до складних завдань та інноваційних процесів.
Вмію швидко встановлювати контакт з різними людьми, дисциплінованість, відповідальність за свої вчинки та рішення, командний стиль роботи, вміння досягати своєї цілі, вмію, ефективно працювати в режимі багатозадачності.
Прагну до розвитку вмінь та підвищення рівня практичних навичок, матеріальної стабільності та незалежності.
Другие резюме этого кандидата
Киев
Кознюк Тетяна Миколаївна м. Київ, вул. Василя Стуса, 28 1975 р. н. тел.: МЕТА: заміщення вакантної посади начальника управління документообігу/управління справами/канцелярії/секретаріат Бажаний...
Похожие кандидаты
-
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Киев, Харьков -
Керівник відділу
Киев -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Керівник управління
Киев -
Керівник підрозділу
Киев, Днепр , еще 3 города -
Директор департамента
100000 грн, Киев, Ивано-Франковск , еще 3 города