Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Світлана

Адміністратор медичної клініки

Рассматривает должности:
Адміністратор медичної клініки, Менеджер департаменту (кадровий облік, бек-офіс), Адміністратор, Діловод, Адміністратор салону краси, Адміністратор рецепції, Фахівець з логістики, Бухгалтер, Рекрутер
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Світлана ЗАЛІЗНЮК

Регіон:
Київ, Оболонський район
(метро Оболонь)

E-mail:

Телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

МЕТА: здобуття посади в компанії чи в установі, що цінує професіоналізм, відповідальність та дисциплінованість з можливістю реалізувати набуті організаційні та аналітичні навички, ефективно планувати та координувати процеси, сприяти досягненню стратегічних цілей компанії чи організації.

ПОСАДИ: провідний спеціаліст/менеджер департаменту, менеджер-координатор, менеджер-адміністратор, провідний фахівець back-office.

МОЇ КЛЮЧОВІ ОРГАНІЗАЦІЙНІ НАВИЧКИ:
• Здатність до раціонального та системного опрацювання значних обсягів інформації з подальшим узагальненням і формуванням висновків.
• Розвинені комунікативні навички, що сприяють ефективній міжособистісній взаємодії в колективі та в зовнішньому середовищі.
• Вміння планувати та організовувати діяльність відповідно до поставлених цілей і наявних ресурсів.
• Навички управління часом, визначення пріоритетів і дотримання встановлених строків виконання завдань.
• Здатність до швидкого засвоєння нової інформації, освоєння професійних інструментів і методів.
• Вміння самостійно приймати обґрунтовані рішення в межах посадових повноважень.

ДОСВІД РОБОТИ
Червень 2014 – по теперішній час (2025р)
Заступник начальника адміністративно-господарського управління
АТ «Страхова компанія «КРАЇНА»
Основні функціональні обов’язки:
• Супровід процесів укладення, обліку та адміністрування договорів оренди, включаючи складання актів, рахунків, ведення реєстру загальногосподарських договорів. Контроль на всіх етапах.
• Розробка, погодження та впровадження внутрішніх нормативних документів: інструкцій, положень, регламентів, що визначають управлінські процеси діяльності підприємства. Самостійна підготовка та погодження проєктів документів.
• Моніторинг та контроль за процесами опрацювання вхідної кореспонденції, у тому числі перевірка корпоративної електронної пошти та вебресурсу компанії.
• Організація та контроль процесів оформлення електронного цифрового підпису (ЕЦП) для працівників.
• Активне використання спеціалізованих програмних продуктів: «Вчасно» (електронний документообіг), «Універсал» (внутрішній облік та звітність).
• Повна відповідальність за організацію логістичної взаємодії з компанією «Нова Пошта»: контроль відправлень, отримання, обробка супровідної документації.
• Забезпечення функціонування офісу шляхом організації закупівель канцелярського приладдя, господарських товарів.
• Координація роботи адміністративного персоналу: секретарів, технічного обслуговуючого персоналу.

Травень 2008 – червень 2014
Начальник відділу організації документообігу, провідний спеціаліст, спеціаліст. АТ «СК «КРАЇНА»

Лютий 2001 – травень 2008
Офіс-менеджер. Аудиторська фірма «Консультант»

Вересень 1995 – лютий 2001
Економіст . АТ «Укрірмаш»

Листопад 1994 – вересень 1995
Експедитор. Київський міський суд

ОСВІТА
Київський Національний Економічний Університет імені Вадима Гетьмана, м. Київ
Диплом магістра: спеціальність «Управління трудовими ресурсами», 2001 рік
Диплом бакалавра: спеціальність «Економіка і підприємництво», 2000 рік

ВОЛОДІННЯ МОВАМИ
Вільно володію державною мовою.
Англійська мова - pre-intermediate, базовий рівень.

МОЇ ПЕРЕВАГИ: навички комунікації та тайм-менеджменту, здатність до організації роботи офісу чи команди, робота з великим обсягом інформації, здатність до аналітичного мислення, організаторські здібності, гнучкість, здатність швидко навчатися, досвід планування, комунікації та реалізації завдань у стислі строки.

Водійське посвідчення категорії «B».
Хобі: шахи, волонтерська діяльність з захисту безпритульних тварин.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: