Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Татьяна

Начальник відділу

Возраст:
50 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Кознюк Тетяна Миколаївна

м. Київ, вул. Василя Стуса, 28
1975 р. н.
тел.: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

МЕТА:
заміщення вакантної посади начальника управління документообігу/управління справами/канцелярії/секретаріат

Бажаний рівень ЗП – від 60 000 грн.

ДОСВІД:

АТ «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ»
травень 2023 – дотепер Начальник управління документообігу

• організація процесів документообігу та забезпечення діяльності управління:
• організація роботи Управління документообігу та забезпечення належного виконання покладених на Управління завдань та функцій;
• контроль ведення процесів документообігу у відповідності до державних вимог та стандартів НБУ: розробка та контроль дотримання усіма співробітниками Банку внутрішніх нормативних документів по діловодству;
• впровадження та супрвід електронного документообігу в Банку, контроль процесів ведення документообігу в системі електронного документообігу (надалі – СЕД), погодження надання прав доступу співробітникам Банку для роботи в СЕД, написання інструкцій користувачів та надання методологічної та консультаційної допомоги співробітникам щодо роботи в СЕД;
• досвід інтеграції СЕД з ЕДО ВЧАСНО
• участь у розробці технологічних карт життєвого циклу документів в СЕД;
• первинний розгляд вхідної кореспонденції, забезпечення організації своєчасної обробки (реєстрації) діловодами вхідної/вихідної кореспонденції в СЕД та її передачі за призначенням;
• організація процесів роботи з поштою НБУ (NBU.Mail.UC, портал WEB-FD, АРМ-НБУ-інформаційний), накладення резолюцій на імя виконавців від імені керівництва Банку
• оформлення та реєстрація наказів та розпоряджень Голови Правління та її заступників з основної діяльності та адміністративно-господарської діяльності в СЕД, доведення їх до відома виконавців, контроль виконання;
• адміністрування сервісу Вчасно, контроль правильності оформлення документів, передача їх на підпис уповноваженим особам, проставляння електронної печатки;
• контроль виконавчої дисципліни щодо розпорядчих документів Голови Правління та зовнішнього листування;
• контроль відповідності режиму доступу до документів, у т.ч. з грифом БТ, і використання інформації, що міститься в них;
• складання зведеної номенклатури справ Банку, погодження її в державному архівів, ведення архівної справи Банку;
• розробка, впровадження та контроль процесу передачі справ тимчасового терміну зберігання в архів (аутсорс), адміністрування виїмок документів з архіву;
• контроль формування справ тривалого терміну зберігання та справ з кадрових питань, підготовка та подання на погодження описів справ та актів знищення документів в державному архіві; документальний та організаційний супровід знищення документів Банку, терміни зберігання яких минули;
В підпорядкуванні: 2 діловоди, помічник Голови Правління, архіваріус, кур’єр.

АТ «КРИСТАЛБАНК»
грудень 2022 – травень 2023 Головний фахівець

• Участь у розробці та впроваджені, вдосконалені нових технологічних процесів роботи з документами; Впровадження в Банку в промислову експлуатацію нової системи електронного документообігу MEGAPOLIS.DOCNET;
• Надання методичної допомоги при створенні документів та ведення діловодства структурними підрозділами через програмний комплекс MEGAPOLIS.DOCNET;
• Моніторинг ефективності процедур контролю, виконавчої дисципліни за виконання рішень Правління та розпорядчих документів Банку.

АТ «Перший Інвестиційний Банк»
жовтень 2020 – липень 2022 Начальник відділу діловодства

• Загальне керівництво відділом та секретаріатом Банку;
• впровадження системи електронного документообігу «ЕДОК»;
• розробка нормативних документів – положень, посадових інструкцій, підтримка ВНД в актуальному стані;
• встановлення єдиного порядку роботи з документами, їх збереження та архівування;
• контроль виконавчої дисципліни щодо виконання рішень Правління та розпоряджень Голови Правління Банку;
• організація роботи з розпорядчими та службовими документами Банку, вхідною, вихідною кореспонденцією
• організація роботи з підрядними організаціями щодо завдань діловодства;
• забезпечення розробки внутрішньої нормативної документації щодо діловодства в Банку;
• організація та контроль роботи секретаріату в частині чинних колегіальних органів;
• виконання функцій постійного та в період заміщення секретаря колегіальних органів Банку, а саме Кредитний, Правління, Тарифний комітети;
• організація та підтримка роботи Голови та Членів Правління Банку.

АТ «Ощадбанк»
квітень 2019 – вересень 2020 Головний економіст

• Секретар Роздрібного Кредитного комітету Банку;
• Організація, супроводження, протоколювання кредитного комітету з роздрібного бізнесу.

АТ «СБЕРБАНК»
Листопад 2009- липень2018
Заступник начальника Апарату Правління
• Секретар колегіальних органів Банку:
• Правління, БКК, МКК, РКК, ККМБ, ТПК, КУАП.

• Організація та підтримка роботи Голови та Членів Правління Банку;
• Організація та підтримка документообігу для Голови та Членів Правління;
• Адміністративна підтримка перших осіб/топ менеджменту Банка;
• Контроль виконавчої дисципліни за виконанням рішень Правління, наказів та розпоряджень Голови Правління;
• Організація засідань Правління та профільних комітетів, комісій;
• Протоколювання засідань, формування витягів, формування та погодження з керівництвом порядку денного;
• Розробка та погодження ВНД в частині функцій підрозділу;
• Ведення зведеної аналітичної інформації та контролю виконання рішень, прийнятих колегіальними органами, які підлягають виконанню відповідальними працівниками Банка;
• Своєчасна підготовка та передача документів підрозділу до архіву Банку;
• Розподіл обов’язків між працівниками відділу, контроль їх діяльності;
• Організація та забезпечення виконання задач покладених на підрозділ;
• Моніторинг на зняття з контролю задач, які знаходяться на контролі у керівництва.
• Налаштування, підтримка, робота в системі електронного документообігу СЕД «ДОкС»;
• Мониторинг СВК в Банку.

ОСВІТА:

1992 - 1997
Рівненська Академія водного господарства

Факультет: Водного господарства.

Спеціальність: Охорона праці та безпека життєдіяльності

Мови: Українська –

вільно, російська – вільно, англійська – базова.

КУРСИ: Національний центр підготовки банківських працівників України спільно з Українською агенцією інвестиційного розвитку

2020 р. – Ведення діловодства у банку: вимоги та реалії сьогодення.

Досвідчений користувач СЕД (Component SED, Е-ДОК, МЕГАПОЛІС, СЕД ДОК, Приват ДОК), Вчасно, Медок, MS Office (Exсel, Word, Outlook), текстові та графічні редактори (Word, PowerPoint, Paint).
Впевнений користувач оргтехніки.

ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ:
Маю успішний практичний досвід побудови процесів документообігу з нуля.
Готова до складних завдань та інноваційних процесів.
Вмію швидко встановлювати контакт з різними людьми, дисциплінованість, відповідальність за свої вчинки та рішення, командний стиль роботи, вміння досягати своєї цілі, вмію, ефективно працювати в режимі багатозадачності.
Прагну до розвитку вмінь та підвищення рівня практичних навичок, матеріальної стабільності та незалежності.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: