- Файл
Наталія
Керівник, начальник, економіст
- Рассматривает должности:
- Керівник, начальник, економіст, Начальник планово-економічного відділу, Бухгалтер
- Возраст:
- 46 лет
- Город проживания:
- Николаев
- Готов работать:
- Николаев, Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13412626/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Начальник економічного відділу
ТОВ “МБТЗ” липень 2024р. – по теперішній час.
Планування економічних показників виробництва
продукції.
Оцінка економічної доцільності виробництва нових
зразків продукції.
Розрахунок собівартості виробництва продукції.
Контроль витрат на закупівлю матеріалів,
комплектуючих, ПММ (пально-мастильних матеріалів).
Аналіз рентабельності та пошук шляхів скорочення
виробничих витрат.
Оцінка продуктивності виробничих підрозділів.
Аналіз економічних показників виконання державного
НАТАЛІЯ оборонного замовлення (ДОЗ).
ДУМАНСЬКА Визначення ключових факторів, що впливають на
ефективність роботи підприємства.
НАЧАЛЬНИК, КЕРІВНИК, Аналіз прибутковості контрактів.
КООРДИНАТОР, МЕНЕДЖЕР Аналіз витрат на модернізацію та ремонт.
ПРОЕКТУ, ЕКОНОМІСТ Контроль економічної ефективності використання
виробничого обладнання.
Впровадження заходів для зниження витрат при
ЗП від 30 000,0грн дотриманні вимог якості та стандартів.
Підготовка економічних обґрунтувань для державних
ПРО СЕБЕ
тендерів та контрактів.
Керівник з досвідом формування Робота з Міністерством оборони, урядовими
ефективної команди для досягнення структурами.
Контроль за виконанням договірних зобов’язань у
цілей. Володію навиками розвитку
фінансово-економічній частині.
бізнеса та комунікацій офлайн та онлайн.
Координація роботи відділу.
Використовуючи великий досвід Розподіл завдань та контроль їх виконання.
економіста, розумію як збільшити Підготовка звітності та аналітичних матеріалів для
рентабельність та знизити витрати. керівництва.
Маю досвід роботи у режимі
багатозадачності, досвід проведення
переговорів та вирішення конфліктних
ситуацій.
Маю досвід роботи в кризових ситуаціях.
КЛЮЧОВІ НАВИЧКИ ДОСЯГНЕННЯ
Управлінські навички
Письмові і усні комунікативні навички
Прийняття стратегічних рішень кар`єрне зростання на одному підприємстві від помічника
керівника до керівника філії з досвідом роботи в різних
Дипломатичність
підрозділах підприємства протягом 21 року;
Аналітичні навички
керувала філією підприємства в сфері охорони праці, технічних
Адаптивність, гнучкість
випробувань та досліджень одночасно в двох регіонах –
Креативність Херсонська та Миколаївська область більше 2-х років,
Далекоглядне лідерство використовуючи власну стратегію розвитку збільшила
КОНТАКТИ прибутковість філії на 50%;
[
(Viber, Телеграм, WhatsApp, Месенджер) управління персоналом, створила сильну ефективну команду,
[
м.Миколаїв
ДОСВІД РОБОТИ
Фахівець з юридичних питань відділу публічних закупівель
Товариство з обмеженою відповідальністю “Прикарпатенерготрейд” - серпень 2023р. – листопад
2023р.
здійснення моніторингу оголошених тендерних закупівель через систему публічних закупівель Prozorro;
підготовка та завантаження тендерної документації участі в оголошених відкритих торгах, допорогових закупівлях,
запитах цінових пропозицій тощо на портал Prozorro;
участь в електронних аукціонах; підготовка документів для укладання договорів за результатами проведенних
аукціонів;
підготовка цінових довідок та цінових пропозицій;
розрахунок вартості послуг на аукціон та після аукціону;
підготовка відповідей на запити споживачів;
робота в електронній системі документообігу FossDoc;; Service Desk..
Начальник Миколаївської філії ДП "ЧЕТЦ"
Державне підприємство "Чорноморський експертно-технічний центр" (скорочено ДП "ЧЕТЦ") -
серпень 2020р – листопад 2022
керувала та координувала роботу підрозділів філії (40 осіб);
розробила стратегію розвитку філії для залучення нових клієнтів та нових джерел доходів;
проводила переговори за новими угодами і контрактами про ділове партнерство;
розширювала існуючі бізнес-плани для збільшення фінансових показників філії за допомогою існуючих замовників;
контролювала виконання планів, стратегії розвитку філії та аналізувала фінансові результати роботи філії;
здійснювала підбір персоналу філії;
координувала забезпечення високого рівня обслуговування клієнтів робітниками філії та її структурних підрозділів,
підтримувала високий рівень їх трудової дисципліни, здійснювала контроль за дотриманням правил внутрішнього
трудового розпорядку ДП «ЧЕТЦ» працівниками філії;
впроваджувала розподіл робіт між працівниками філії у відповідності до їх кваліфікаційної спеціалізації;
планувала та координувала виїзди виробничого персоналу для забезпечення ефективного виконання планів
виробництва;
представляла інтереси підприємства на зустрічах з представниками влади та контролюючих органів на місцевому
рівні (Миколаївська та Херсонська області);
покращила організацію та контролювала ведення діловодства, використання і збереження документів, печаток і
штампів.
Економіст 1 категорії
Державне підприємство "Чорноморський експертно-технічний центр" - травень 2019р. –
серпень 2020р.
підготовка калькуляцій вартості послуг на підставі галузевих нормативних документів;
моніторинг ринку постачальників аналогічних послуг;
формування звітів про динаміку вартості послуг;
підготовка та надання аналітичної інформації за запитами керівництва;
аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості;
здійснення моніторингу оголошених тендерних закупівель через систему публічних закупівель Prozorro;
підготовка та завантаження тендерної документації участі в оголошених відкритих торгах, допорогових закупівлях,
запитах цінових пропозицій тощо на портал Prozorro;
участь в електронних аукціонах;
підготовка документів для укладання договорів за результатами проведенних тендерів;
робота з замовниками: реєстрація листів-заявок з основних видів діяльності, визначення виконавців робіт;
підготовка договору, пакету документів на оплату для замовника;
контроль строків виконання виробничих договорів виконавцями та своєчасного повернення підписаних актів;
контроль оплати по укладеним договорам;
розрахунок об’єму виконаних робіт по кожному виконавцю;
ведення електронного журналу реєстрації замовлень; забезпечення належного зберігання виконаних робіт, листів-
заявок, розрахунків вартості, договорів та актів виконаних робіт в термін, регламентований нормативно-правовими
документами; реєстрація та видача замовнику експертних висновків;
участь у проведенні інвентаризації.
ДОСВІД РОБОТИ
Економіст 1 категорії
Державне підприємство "Миколаївський експертно-технічний центр Держпраці"
травень 2009р. – травень 2019р.
здійснення моніторингу оголошених тендерних закупівель через систему публічних закупівель Prozorro;
підготовка та завантаження тендерної документації участі в оголошених відкритих торгах, допорогових
закупівлях, запитах цінових пропозицій тощо на портал Prozorro;
участь в електронних аукціонах;
підготовка документів для укладання договорів за результатами проведенних тендерів;
робота з замовниками: реєстрація листів-заявок з основних видів діяльності, визначення виконавців робіт;
підготовка договору, пакету документів на оплату для замовника;
контроль строків виконання виробничих договорів виконавцями та своєчасного повернення підписаних актів;
контроль оплати по укладеним договорам;
розрахунок об’єму виконаних робіт по кожному виконавцю;
ведення електронного журналу реєстрації замовлень; забезпечення належного зберігання виконаних робіт,
листів-заявок, розрахунків вартості, договорів та актів виконаних робіт в термін, регламентований нормативно-
правовими документами; реєстрація та видача замовнику експертних висновків.
Інженер з підготовки виробництва
Державне підприємство "Херсонський експертно-технічний центр Держпраці"
вересень 2004р. – травень 2009р.
робота з замовниками: прийом та реєстрація листів-заявок з основних видів діяльності, визначення виконавців
робіт; розрахунок вартості послуг; підготовка договору, пакету документів на оплату для замовника; контроль
строків виконання виробничих договорів виконавцями та своєчасного повернення підписаних актів; контроль
оплати по укладеним договорам; розрахунок об’єму виконаних робіт по кожному виконавцю; робота з
податковими накладними
Бухгалтер-касир
Державне підприємство "Херсонський експертно-технічний центр Держпраці"
липень 2002р. – вересень 2004р.
прийом та видача грошових коштів через касу підприємства;
ведення обліку грошових коштів;
оформлення первинних касових документів;
проведення розрахункових операцій через РРО, ведення книги обліку розрахункових операцій та складання
звітів про використання РРО;
ведення касової книги;
робота з авансовими звітами;
підготовка платіжних доручень;
робота з банківськими виписками
Фахівець Міжгалузевого регіонального навчально-
консультаційного центру - Помічник керівника
Державне підприємство "Херсонський експертно-технічний центр Держпраці"
червень 1996р. – липень 2002р.
планування навчання кадрів;
-розробка навчальних планів та програм;
-складання розкладу занять навчальних груп;
-підбір кадрів викладачів;
-прийом, реєстрацію слухачів, виклик слухачів на навчання;
-облік відпрацьованих годин викладачами МР НКЦ, оформлених та виданих документів;
-підготовка договорів на навчання з підприємствами, організаціями;
-підготовка договорів з викладачами, актів прийому-здавання робіт по підготовці та читанню лекцій.
ОСВІТА ДОДАТКОВА ОСВІТА
“Бухгалтер ФОП“,
Херсонський державний
за підтримки Миколаївської ОО ТЧХУ
технічний університет ФОП Колосовська Ю.І.
Спеціаліст | 2001р – 2002р. 2024р., 14.05 - 14.07
факультет перепідготовки - облік та аудит (денна)
“Фінансовий аналіз підприємства”,
Херсонський державний навчальний центр “Данко”
технічний університет 2023р., 01.11 - 11.12
Спеціаліст |1996р – 2001р. “Відкриті торги на новий лад:
факультет машинобудування - технологія найголовніше про основне”,
машинобудування (денна) ПП Юридична фірма “СВІТ ПРАВА”
2023р., 11.10 - 8 годин
"Copywriting & Marketing”,
Kyiv Academy of Media Arts”,
в рамках проекту USAID “Економічна
ЗНАННЯ МОВ підтримка України”
2023р., 01.07-30.09
”Основи фінансів та інвестицій”,
Українська — вільно Асоціація інвестиційних
Російська — вільно професіоналів CFA Society Ukraine,
Англійська — середній “Prometheus”
Польська — початковий 2023р., 01.07-29.07
"SMM-спеціаліст 3.0. Як отримувати
проекти та високий дохід в нових
умовах", New Look SMM SCHOOL
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ 2022р., 15.11 - 8 годин
"Методи просування бізнесу онлайн",
Яна Боровська
Відповідальна, старанна, принципова й одночасно 2022р., 05.11-07.11
гнучка, здатна до переконання оточуючих, готова
працювати в команді та вести за собою інших, "Розпочати бізнес в онлайн",
ініціативна, цілеспрямована, врівноважена та Інстаклуб,Гончаренко центр Івано-
пунктуальна. Вибаглива до себе та оточуючих. Прагну Франківськ
2022р., вересень-грудень
до самореалізації, професійного зростання,
удосконалення існуючих навичок. Люблю ставити собі "DIGITAL технології", Genius Space
виклики та складні завдання. Маю високий рівень 2022р., 05.10-09.10
самомотивації.
"Розвиток навичок електронної
Маю посвідчення водія категорії В.
комерції", Програма розвитку ООН
Маю навички введення та просування бізнесу в
2022р., 07.09-08.09
онлайн
Впевненно володію комп’ютером та комп’ютерними "Онлайн воркшоп. Успішний бізнес
програмами (MS Word, Excel, PowerPoint, онлайн", А.Рогальська
2022р., 12.08-15.08
1С:Бухгалтерія,1С:Підприємство, Клієнт-Банк)
Схильна до постійного саморозвитку "Професія Таргетолог 2.0", компанія
Маю досвід роботи в благодійних організаціях в якості INTERRA
волонтера 2022р., 09.08-12.08
Дія. Цифрова освіта
2022, 17.05 - 8 годин
"Організація та проведення
тендерів", Торгово-промислова
палата України
2007р., 20.05-24.05
Другие резюме этого кандидата
- PRO
20 000 грн
Николаев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Начальник Миколаївської філії ДП "ЧЕТЦ", Державне підприємство "Чорноморський експертно-технічний центр" (скорочено ДП "ЧЕТЦ"), 2 года 3 месяца
Николаев
ДОСВІД РОБОТИ Фахівець з юридичних питань відділу публічних закупівель ТОВ “ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД” Товариство з обмеженою відповідальністю “Прикарпатенерготрейд” серпень 2023р. – листопад 2023р...
Николаев, Удаленно
ДОСВІД РОБОТИ Фахівець з юридичних питань відділу публічних закупівель ТОВ “ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД” Товариство з обмеженою відповідальністю “Прикарпатенерготрейд” серпень 2023р. – листопад 2023р...
Похожие кандидаты
-
Регіональний директор
Одесса -
Керуючий
Одесса -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Днепр, Киев , еще 4 города -
Директор, заместитель директора, управляющий
25000 грн, Одесса -
Директор
40000 грн, Одесса -
Технический директор, главный инженер, руководитель
Киев, Одесса