Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Марина

Фахівець роботи з клієнтами

Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гребінник Марина Павлівна

Мета:
Працювати у дружньому колективі.
Контактний телефон:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»);

Електронна адреса:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса проживання:
м. Київ, пр – т 40-річчя Жовтня 60

Дата народження:
03.02.1988
Сімейний стан:
Заміжня

Освіта:

2005-2009рр. - бакалавр Національного університету біоресурсів і природокористування України. Спеціальність „Економіка підприємства”.
2009-2010рр. – магістр Національного університету біоресурсів і природокористування України. Спеціальність „Економіка підприємства”.
2011р.- Бухгалтерські курси, програма 1С.

Навики роботи з оргтехнікою та програмним забезпеченням:
Впевнений користувач ПК (повний пакет MS Office, Галактика, 1С-підприємство 7,8, медок, клієнт банк, Internet Explorer). Робота з іншою офісною технікою: телефон, факс, сканер; ксерокс.

Досвід роботи:
2010 – 2012рр. Економіст відділу оперативного обліку в ТОВ „Арсенал-Центр”
- Відображення в обліку надходження металу відповідно рахунків і специфікацій згідно з договорами купівлі-продажу постачальника на складі зберігання металу на виробничих заводах.
- Робота з відділом ЗЕД. Відображення в обліку надходження металу відповідно інвойсам і МД.
- Аналіз наявності сировини на виробничих філіях
- Виписувала рахунки на продаж сировини зі складів збереження метала або виробничих заводів ТОВ «Арсенал-Центр» у програмі Галактика спорідненим компаніям.
- Зведення інвентаризацій.

2012-2014 рр. Бухгалтер відділу інформаційного забезпечення ТОВ „Агроскоп Україна”
- Координація роботи регіональних логістів (5 чоловік)
- Створення заявок, виставлення рахунків, видаткових накладних;
- Контроль взаєморозрахунків з клієнтами;
- Аналіз та контроль розпоряджень на відвантаження товару;
- Аналіз залишків товару по регіональних складах;
- Контроль та перевірка договорів з контрагентами, відповідно бізнес процедур компанії
- Аналіз роботи регіонів;
- Інвентаризація складів;
- Перевірка первинних бухгалтерських документів;
- Розносила банківську виписку;
- Внутрішня звітність.

2014-2018рр. Економіст-бухгалтер в СФГ «Гарт»
• Формувала рахунок на продаж с. г. продукції, видаткову та податкову накладні;
• Реєструвала податкові накладні в єдиному державному реєстрі;
• Формувала та реєструвала в державному реєстрі звітність ( ЄСВ, ПДВ, звіт по екології, 1ДФ);
• Проводила оплати в програмі Клієнт Банк.

Лютий 2018р. Фахівець з операційного контролю, планування та аналізу продажів ТОВ «Агроскоп Інтернешнл»
• Контроль залишків товарів на складах;
• Аналіз заявок, погодження цін реалізації товарів;
• Формування рахунків.

Липень 2019 Переведена на посаду бухгалтера у відділ інформаційного забезпечення ТОВ «Агроскоп Інтернешнл»
• Координація бухгалтерів-логістів на регіонах;
• Координація та взаємодія з регіональними менеджерами;
• Супровід продаж від заявки до поставки контрагенту товарів (вела менеджера ВІП продажів)
• Контроль ліміту кредиту, векселя, контроль договірних умов (термін оплати %, кредитні лінії, дотримання умов по специфікаціях, доставка товару)
• Робота з дебіторською заборгованістю, контроль її закриття;
• Оформлення договорів поставок, додаткових угод на знижки, націнки;
• Моніторинг актуальності заявок покупця;
• Робота зі знижками (погодження знижок з керівництвом, проведення знижок контрагентам в 1С, аналіз не проведених знижок, реєстр знижок);
• Формувала звітність для фінансистів по знижках;
• Розрахунок курсової різниці та відображення в 1С, спілкувалася з контрагентами, якщо виникали питання щодо розрахунку курсової різниці;
• Формувала управлінські звіти для керівництва та торгових представників за запитом;
• Взаємодія з відділами транспорту та логістики, продажів, бухгалтерії.

Вересень 2020 Переведена на посаду провідного фахівця з супроводу та оперативного контролінгу продажів.

Березень 2023 Декретна відпустка.

Особисті якості:
Комунікабельна, активна, ініціативна, відповідально ставлюся до поставлених завдань, уважна, працьовита.

Знання мов:
Вільно володію українською, низький рівень англійської .
Бажаний рівень заробітної плати:
За домовленістю

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты в категории

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: