- Файл
Людмила
Офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Адміністратор, HR-менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, Інспектор з кадрів
- Город:
- Луцк
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13449613/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Офіс-менеджер, адміністратор, менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, менеджер з продажу
Луцьк
[
[
Досвід роботи
Жовтень 2015 – по даний час, ФОП Яцишин М.М. (транспорт) – менеджер з персоналу, інспектор з кадрів, менеджер з продажу
- пошук та підбір персоналу, розміщення вакансій на сайтах та каналах з пошуку роботи ;
- проведення телефонних та первинних співбесід з потенційними кандидатами;
- забезпечення кадрового документообігу (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, табель робочого часу)
- продаж промислових пакувальних матеріалів (комунікація з клієнтами, заключення договорів, контроль дебіторської заборгованості); комунікація з постачальниками (контроль за наявністю товару, замовлення товару, документообіг)
Січень–жовтень 2015 – ТзОВ «ТД «Аванта» (торгівля) - інспектор з кадрів
- пошук та підбір персоналу;
- забезпечення кадрового документообігу (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, табель робочого часу).
Жовтень 2010 – жовтень 2013 р. – ТзОВ «ВТР» (торгівля, виробництво) - менеджер з персоналу, інспектор з кадрів
- організація та забезпечення корпоративних заходів;
- пошук та підбір персоналу, розміщення вакансій, проведення співбесід;
- забезпечення кадрового документообігу (прийняття, звільнення, переведення, відпустки, табель робочого часу, посадові інструкції).
Освіта
з 1993 по 1998 – вища, Волинський державний університет імені Лесі Українки, філологічний факультет, українська мова і література
Професійні та інші навички
MS Office, Office 365, соціальні мережі (навики SMM-менеджера).
Практично ознайомлена з алгоритмом підбору персоналу, джерелами пошуку персоналу, профілем посади, принципами написання оголошень з пошуку персоналу, проведенням співбесід, написанням посадових інструкцій, веденням діловодства, в тому числі кадрового, формуванням особових справ працівників; організація та забезпечення корпоративних заходів.
Досвід роботи у сфері продаж – продаж реклами (газета «Сім’я і дім» та інтернет реклами (газета Навчання та робота). Комунікабельна, відповідальна, швидко навчаюся.
Похожие кандидаты
-
Секретар, помічник керівника
20000 грн, Луцк -
Офіс-менеджер
17000 грн, Луцк -
Помічник керівника, адміністратор
Луцк -
Офіс-менеджер
Луцк -
Помічник керівника
25000 грн, Луцк -
Офіс-менеджер
Луцк