Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Аліна

Адміністратор, діловод школи, навчального центру

Возраст:
31 год
Город проживания:
Киев
Готов работать:
Киев, Софиевская Борщаговка

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

АЛІНА
АЙВАРІВНА
Адміністративний менеджер

Діловод

ДОСВІД РОБОТИ
МЕРЕЖАДЕМОКРАТИЧНИХ ШКІЛ
ALTERRA SCHOOL
МЕТОДОЛОГ ІННОВАЦІЙНОГО ВІДДІЛУ ALTERRA
SCHOOL | 02.2023 - 08.2024

КОМП'ЮТЕРНА АКАДЕМІЯ IT Step
КЕРІВНИК НАВЧАЛЬНОГО ВІДДІЛУ. МЕНЕДЖЕР
НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ | 04.2022-11.2022

КУРАТОР З ОРГАНІЗАЦІЇ ОСВІТНІХ ПРОЄКТІВ :
КОНТАКТИ
"IT STEP SCHOOL",
"IT STEP COLLEGE" | 01.2021-05.2022 [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
ПРИВАТНААЛЬТЕНАТИВНА ШКОЛА
@ayva_rina15
"MAINSTREAM SCHOOL"
АДМІНІСТРАТОР -ДІЛОВОД НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ | м. Київ, Святошинський р-н.
02.2020-10.2020

ДИТЯЧИЙ ЦЕНТР РОЗВИТКУ "THE ПРОФЕСІЙНИЙ ПРОФІЛЬ
KIDS" Відповідальна і уважна особистість із досвідом
МЕТОДИСТ-ВИХОВАТЕЛЬ З ПІДГОТОВКИ ДО ШКОЛИ якісного та турботливого обслуговування клієнтів.
ДНЗ | 03.2019-12.2019 Вмію швидко визначати потребу і знаходити
ефективні рішення та пропозиції. Активно слухаю,
ДИЗАЙНЕРСЬКЕ БЮРО ТОВ "SWEET проявляю щиру зацікавленність та повагу до кожного
клієнта. Орієнтована на результат, завжди прагну до
UKRAINE" підвищення рівня сервісу та задоволеності. Володію
ПОМІЧНИК ДИРЕКТОРА ВИРОБНИЦТВА | 12.2018-12.2019 організаторськими навичками та лідерськими
якостями. Також, маю досвід роботи з документами.
ЗЗСО ІНТЕЛ"
"
ВЧИТЕЛЬ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. ПРИВАТНЕ РЕПЕТИТОРСТВО |
12.2017-10.2018 КОМПЕТЕНТНОСТІ
Екологічність, толерантність
Клієнтоорієнтовність, уважність
ОСВІТА Відповідальність, робота на результат
НУБІП УКРАЇНИ Комунікабельність, емпатія
БАКАЛАВР. ФІЛОЛОГІЯ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКИХ МОВ.
Life long learning, самоорганізація
ГУМАНІТАРНО- ПЕДАГОГІЧНИЙ ФАКУЛЬТЕТ.
Інноваційність, цифрова грамотність
МАГІСТР. МЕНЕДЖМЕНТ. УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМИ Багатозадачність, вміння визначати
ЗАКЛАДАМИ. ФАКУЛЬТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ЕКОНОМІКИ. пріоритети
Позитивне мислення, ініциативність
ПОСАДА ТА КЛЮЧОВІ
ОБОВ’ЯЗКИ
ПОСАДА МЕТОДИСТА, РОЗРОБНИКА
НАВЧАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ ТА
ПРОГРАМ ДЛЯ OFFLINE/ONLINE
ШКІЛ.

1. Розробка навчальних програм для освітніх
інтегрованих курсів для дітей дошкільного та
шкільного віку.
2. Підготовка та проведення курсів/ воркшопів для
підвищення кваліфікації для тьюторів-вчителів
відповідно до їх запиту.
3. Впровадження методик : mindfulness, ейдетика, mind
mapping, LEGO, STEM, Agile, flipped learning, кейс-
уроків тощо.
4. Розробка системи гейміфікації “Навчання через гру”
навчального процесу в рамках рутин, академічних та
проєктних студій для учнів молодшої школи.
5. Напрацювання ідей та організація поза академічних
освітніх івентів, написання програм шкільних міських
таборів відповідно до тем цікавих дітям.
6. Співпраця з HR-відділом. Формування та адаптація
СФЕРИ ІНТЕРЕСІВ
нових співробітників, коучинг та розвиток персоналу, Хатха-йога, pilates
оцінка якості та ефективності роботи, підтримка Mindfulness, медитації
екологічного мікроклімату в організації. Психологія, педагогіка, менеджмент
7. Співпраця з відділом якості, оформлення swot звітів Прикладне мистецтво, handmade
та аналіз якості впровадження методик, проведення Camping, подорожі у гори
академічних уроків, проєктних студій, контроль Графічний дизайн, ШІ
комплексної реалізації тьюторингу ( індивідуального Серіали та література non-fiction
розвитку дитини ) та ін. позаурочних рутин.
8. Розробка авторських навчальних дидактичних та
ДОДАТКОВА ОСВІТА
інтерактивних матеріалів, психологічних карткових
та настільних ігор відповідно до вікових ТА НАВИЧКИ
Prometheus. Project management | 2023
особливостей дітей.
Комп'ютерна академія ШАГ «Інтенсив з таргетингу
9. Розробка атестації / проміжних та семестрових та SMM» | 2022
тестових робіт з іноземних мов для учнів молодшої Prometheus. Сучасна шкільна освіта. Управління
та середньої школи. якістю освіти | 2021 EdEra. Ефективні комунікації для
освітніх управлінців | 2020
10. Створення розкладу навчальних занять, рутин та
факультативів. Робота з навчальними календарними
плануваннями. Google сервіси, Teams, Zoom, Notion •
11. Щотижневе ведення внутрішнього методичного Trello. LMS освітні системи, CRM • Canva,
телеграм-каналу. Формування та створення Figma, Miro, Padlet • Робота з Ai, GPT,
контенту для вчителів-тьюторів. базові знання Ps
12. Удосконалення внутрішньої системи LMS
Платформи для створення інтерактивних
навчального закладу у кооперації з it-спеціалістами
навчальних матеріалів : interacty, genialy,
та UI/UX дизайнерами. Тестування, аналіз та збір
bamboozle, blooket etc
багів відслідковування багів, опитування
користувачів, постановка тасок для розробників.
English - B1
Українська - рідна
ПОСАДА КЕРІВНИКА ВІДДІЛУ НАВЧАЛЬНОЇ
ЧАСТИНИ ТА МЕНЕДЖЕРА НАПРЯМКУ "РІЧНІ
СПЕЦІАЛІЗОВАНІ КУРСИ ІТ"

1. Удосконалення процесу надання освітніх послуг, реалізація поняття "клієнтоорієнтовності" запуск в
роботу кейсів, що підвищують NPS, COR, CSI. Пошук рішень та оптимізація робочих процесів.
Удосконалення CJM проєкту у парі з РМ
2. Згідно сформованої agenda, проведення meets up з командою менеджерів навчального процесу щодня
для постановки короткотривалих спринтів, задач на кожний напрям, дедлайнів їх реалізації. Контроль
роботи виконання задач. Обговорення труднощів, аналіз допустимих помилок та робота над їх ліквідацією.
3. Інтеграція команди, побудова конструктивних рішень при розбіжності думок, взаємодовіра та готовність
працювати як одне ціле, якісна екологічна взаємодія, симбіоз та синергія.
4.Урегулювання та підтримка конструктивної комунікації відділу навчальної частини з відділами sales,
support, PR, та маркетингу.
5. Щоденний аналіз показників dashboard та teachtable.
6. Складання щотижневої звітовності центральному управлінню по показникам роботи навчального відділу.
7. Координація, планування, організація контроль навчального процесу згідно до форми навчання та
напрямків існуючих в філіалі на всіх етапах. Забезпечення результативного навчального процесу для
студентів.
8. Активна щоденна взаємодія зі штатом викладачів. Відвідування, аналіз занять, заповнення чек-листів
згідно структури заняття. Проведення індивідуальних зустрічей з викладачами щодо "корекційної роботи",
методичної підтримки та покращення взаємодії викладач-студент.
9. Проведення з викладачами окремих форм навчання тренінгів та сесій по обговоренню актуальних питань,
визначення зон росту згідно з аналізом занять.
10. Пошук резерву викладачів та інтеграція спеціалістів ІТ у педагогічну сферу діяльності. Забезпечення
адаптації нових викладачів: участь в тестових заняттях, робота над структурою заняття, надання всіх
необхідних метод.матеріалів та інструкцій для читання курсу та роботи зі студентами.
11. Щоденна робота з внутрішніми сервісами Академії : itstep diploma, admin logbook, teacher logbook, mystat,
месенджери для роботи з клієнтами, teams тощо.
12. Робота з потенційними втратами серед клієнтів.
13. Затвердження навчальних програм, контроль заповнення метод.пакетів їх удосконалення разом з
менторами напрямків та директором філіалу.
14. Взаємодія з юридичним відділом щодо внесення змін та коректив в угоду компанії, вирішення певних
юридичних питань при виникненні таких збоку клієнта.
15. Збір та моніторинг зворотній зв'язків і результати успішності навчання студентів, проведення анкетувань
та опитувань для формування пропозиції щодо удосконалення якості надання послуг.
16. Надання необхідних консультацій студентам, вирішення та запобігання конфліктних ситуацій.
Формування лояльного відношення до компанії у клієнтів.
17. Проведення організаційних зустрічей студентів перед початком навчання. Аналіз наповнення груп.
Формування разом з sales team lead графіку стартів груп та їх запуску в роботу.
18. Створення календарних планувань, складання та затвердження розкладу занять груп.
19. Допомога в адаптації та мотивації студентів в навчальному процесі. Постійний моніторинг успішності
студентів, відсоток відвідування, виконаних домашніх завдань, курсових та проєктних робіт.
20. Взаємодія з відділом маркетингу в організації рекламних івентів, марафонів, майстер-класів, семінарів та
ін. воркшопів.
21. Контроль проведення захисту курсових проєктів студентів з менторами напрямків, заповнення
відомостей для формування дипломів та сертифікатів.

English - B1
Українська - рідна
КУРАТОР-МЕНЕДЖЕР ОСВІТНІХ ПРОЄКТІВ
“IT STEP SCHOOL”, “IT STEP COLLEGE”

Втілення ідеї освітнього проєкту IT Step College на етапах планування, реалізації та контролю.

Розробка навчальної плану, календарів, річних обов'язкових звітів згідно вимогам МОН України.
Ведення внутрішнього документообігу навчального закладу.
Створення навчального графіку студентів. Внесення всіх необхідних даних на адмін.платформу logbook.
Організація та контроль навчального процесу в освітньому закладі.
Проведення стратегічних SMT з менеджерами, методичних і організаційних зустрічей з викладацьким штатом.
Якісний методичний супровід викладацького штату. Контроль якості проведення лекцій та практичних занять.
Організація та проведення рекламних презентацій для потенційних клієнтів з метою продажу послуг.
Підписання угод. Щоденна якісна комунікація з клієнтами. Надання зворотного зв'язку, вирішення конфліктних
ситуація, support та консультації щодо навчального процесу.
Пролонгація угод з існуючими клієнтами, робота та утримання.

Організація освітнього процесу та розвиток існуючого проєкту IT Step School Kyiv.

Щоденне забезпечення підтримки та контролю реалізації освітніх послуг згідно методичних вимог закладу.
Ведення внутрішньої документації ЗЗСО : накази, ведення протоколів, особових справ, баз та реєстрів тощо.
Комунікація та взаємодія з МОН та Управлінням освіти. Складання своєчасних звітностей та необхідних
документів.
Результативна пролонгація угод з клієнтами. Надання ефективних консультацій та вирішення конфліктних
ситуацій з клієнтами.
Активна участь у маркетинговій кампанії, допомога в організації проведення Open days, івентів для дітей
шкільного віку.
икладання курсу Soft skills та X-lab для учнів середньої та старшої школи.

ПОСАДА АДМІНІСТРАТОРА-ДІЛОВОДА В
ПЗЗСО “MAINSTREAM SCHOOL”

Організація ефективного та якісного обслуговування відвідувачів, надання довідок ( презентація закладу ) щодо
освітніх послуг, заключення договору з клієнтами та оформлення необхідної документації.
Підготовка навчальних методичних матеріалів, взаємодія з учнями школи та викладачами.
Забезпечення конструктивної комунікації з пед.колективом, з батьками та адміністрацією навчального закладу.
Ведення електронної бази даних учнів школи та інформаційних систем школи.
Організація внутрішніх івентів та господарської діяльності.
Ведення документообігу навчального закладу, участь у складані звітів, наказів за запитом для Управління освіти.
Прийом вхідної кореспонденції, складання листів та їх реєстрація.
Створення розкладу занять для навчального закладу.
Ведення та заповнення сайтів та груп у соц.мережах актуальними новинами, створення контент-плану публікацій.
Здійснення контролю своєчасних оплат за освітні послуги, харчування та формування звітів для керівника. Збір
пропозицій та побажань від учнів та батьків щодо якості послуг та конструктивне урегулювання конфліктних
ситуацій.
Заповнення, тестування та адміністрування онлайн-платформ для дистанційного навчання, систем
адміністрування навчальним закладом ( SMLS, SchoolToday ), наповнення загальної бази "Реєстру дітей".
Ведення обліку відвідування уроків учнями, організація та участь у проведенні батьківських зустрічей.
Взаємодія з бухгалтером ( формування та надання необхідної документації ) , кадровим менеджером ( допомога у
пошуку та підборі персоналу ). Створення та наповнення Online- бібліотеки школи, формування бібліотечного
фонду закладу.

English - B1
Українська - рідна

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: