- Файл
Ірина
Фахівець з документообігу
- Рассматривает должности:
- Фахівець з документообігу, Помічник директора з якості, Помічник фахівця зі стандартизації, сертифікації та якості, Фахівець з адміністративної діяльності
- Возраст:
- 38 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и адрес.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13493662/?puid=398624
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 15.10.1986
тел. [
У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber)
Email: [
м.Київ
Мета:
Шукаю стабільну роботу, де зможу поєднувати свій досвід з новими викликами. Цікавить адміністративна або офісна посада з чітко визначеними обов’язками. Не розглядаю вакансії, пов’язані з активними продажами.
Бажане місце роботи – в межах транспортної доступності від ж/м Троєщини.
Відкрита до нових знань і прагну до професійного розвитку.
Очікуваний рівень заробітної плати 40 000 грн
Досвід роботи:
Фахівець зі стандартизації, сертифікації та якості
ТОВ «Палп Мілл Прінт» (поліграфія)
з 08.2021 - дотепер
- відстежування порядоку узгодження і затвердження документів інтегрованої системи менеджменту згідно внутрішніх процедур
- розміщення затверджених документів у внутрішній Бібліотеці ІСМ (Share Point), розсилка оновлень та постановка задач в системі SAP R/3 для ознайомлення співробітників
- анулювання документів, виведених з обігу, згідно встановлених процедур
- підготовки звітів по процесу управління документацією
- постановка задач та контроль якості виконання заходів в SAP R/3
- підготовка проектів наказів про проведення внутрішніх аудитів, актуалізації внутрішніх документів та інше
- контроль проведення внутрішнього навчання згідно затвердженої внутрішньої процедури
- погодження договорів, актів виконаних робіт згідно внутрішньої процедури, отримання Протоколів випробувань від ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
- допомога в підготовці до зовнішніх аудитів (ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018)
- складання графіків, затвердження, ознайомлення та контроль проведення внутрішніх аудитів згідно затвердженої внутрішньої процедури
- підготовка та видача сертифікатів якості на відвантажену продукцію
Менеджер
Zakúpka.com (Маркетплейс)
01.2021 - 02.2021
- комунікація з клієнтами
- робота з CRM, Бітрікс24, телефонія
- консультування клієнтів щодо роботи порталу
- інформування та продаж додаткових послуг компанії
- контроль дебіторської заборгованості
Оператор 1С
ТОВ "Агропродсистема" (оптова торгівля)
10.2018 – 01.2019
- внесення до бази надходження товарів
- підготовка видаткових документів для клієнтів згідно з заявками менеджерів
Заступник директора (з обов'язками маркетолога, менеджера з продажу, офіс-менеджера)
ТОВ "Прагос-Буд" (деревообробка)
04.2012 – 12.2020
- часткове ведення бухгалтерії, подання звітності, реєстрація податкових накладних
- кадрове діловодство з поданням звітності,
- фінансове планування, оплата рахунків компанії
- повний супровід клієнтів та постачальників (пошук, переговори, затвердження цін, договори, рахунки, акти/видаткові накладні)
- робота з експортною документацією
- робота з торговельними мережами (Leroy Merlin, Епіцентр)
- робота з роздрібними покупцями (прийом замовлень, відправлення замовлень, вирішення конфліктних ситуацій)
- аналіз конкурентного середовища, моніторинг ринку
- розробка стратегії позиціонування бренду
- інтернет просування продукції/бренду (на маркетплейсах (Rozetka, Prom, OLX), в соцмережах, SEO, email-маркетинг, контент-маркетинг)
- наповнення та ведення сайтів компанії
- підготовка компанії та участь у виставках, презентаціях
- складання каталогів продукції компанії
- збір контактів потенційних постачальників та покупців (ведення бази)
- підготовка документації для держструктур
- комунікація з держструктурами для отримання необхідних дозвільних документів та сертифікації
Фахівець із планування виробництва
ЗАТ "Холдингова компанія "Бліц-Інформ" ЗД "Бліц-Прінт" (поліграфія)
12.2009 – 04.2011
- оперативне планування виробництва поліграфічної продукції на всіх етапах підготовки та виготовлення
- здійснення контролю за максимальним використанням виробничих потужностей, аналіз ефективності роботи виробництва
- складання, внесення та видача змінних завдань (у системі SAP R/3) на виробництво
- Здійснення регулярного оперативного контролю за ходом виробництва підприємства
Фахівець з документообігу
ЗАТ "Холдингова компанія "Бліц-Інформ", ЗД "Бліц-Прінт" (поліграфія)
06.2004 – 12.2009
- ведення діловодства
- електронний документообіг
- ведення телефонних переговорів
- набір та оформлення пакету документів
- організація нарад
- відстеження термінів договорів
- робота з первинною документацією
- робота в системі SAP R/3, Manager
Освіта:
Київський Економічний інститут менеджменту
Менеджмент організації
Вища, з 2004 до 2008
Київський Механіко-металургійний технікум
Діловодство
Бакалавр, з 2001 до 2004
Знання мов:
Українська – вільно
Англійська – початковий рівень
Додаткова освіта/Сертифікати:
2023
Тренінг «Ефективна взаємодія у команді»
Агенство «Технології зростання»
2022
Онлайн лекція «Основи стандарту ISO 9001:2015»
ТОВ «БЮРО ВЕРІТАС СЕРТИФІКЕЙШН УКРАЇНА»
2021
«Система управління безпечністю харчових продуктів. Курс навчання внутрішнього аудитора на основі стандартів ISO 22000:2018 та ISO 19011:2018»
ТОВ «БЮРО ВЕРІТАС СЕРТИФІКЕЙШН УКРАЇНА»
Навички:
- участь у підготовці внутрішніх та зовнішніх аудитах по стандартам ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001, ISO 22000
- документообіг, діловодство, робота з SAP R/3, SharePoint, 1С, CRM (Бітрікс24), M.E.Doc, Вчасно, MS Office
- комунікація з клієнтами, постачальниками
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Рассматривает должности: Рекрутер, Менеджер з персоналу, Фахівець відділу кадрів
40 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Фахівець зі стандартизації, сертифікації та якості, ТОВ «Палп Мілл Прінт», 4 года
- Менеджер з продажу, Zakúpka.com, 1 месяц
Рассматривает должности: Фахівець з документообігу, Діловод, Помічник директора з якості, еще 4 должности
Киев
Ірина Суліма Дата народження: 15.10.1986 тел. У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber) Email: м.Київ Мета: Шукаю стабільну роботу, де зможу...
- PRO
Рассматривает должности: Фахівець адміністративної діяльності, Діловод, Фахівець з документообігу, еще 4 должности
40 000 грн
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Фахівець зі стандартизації, сертифікації та якості, ТОВ «Палп Мілл Прінт», 4 года
- Менеджер з продажу, Zakúpka.com, 1 месяц
Рассматривает должности: Менеджер з персоналу, Помічник керівника по роботі з персоналом, HR-менеджер, еще 5 должностей
Киев
Ірина Суліма Дата народження: 15.10.1986 тел. У разі відсутності телефонного зв’язку – прошу звертатися через месенджери (Telegram/Viber) Email: м.Київ Мета: Шукаю стабільну роботу, де зможу...
Похожие кандидаты
-
Фахівець з документообігу
Киев -
Діловод
Киев -
Діловод
Киев -
Діловод
Киев, Кропивницкий, Удаленно -
Спеціаліст з документообігу
20000 грн, Киев -
Діловод
15000 грн, Киев, Харьков