Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Сергій

Територіальний менеджер

Рассматривает должности:
Територіальний менеджер, Фахівець з продажу, Начальник служби аудиту, Спеціаліст з обслуговування клієнтів, Сервісний інженер
Возраст:
39 лет
Город:
Первомайск (Николаевская обл.)

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Патрушев Сергій Олександрович

Дата народження: 24.09.1985р.
Місто: Первомайськ
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:

2003-2007 р. закінчив навчання в Криворізькому коледжі Національного авіаційного університету та здобув ступінь бакалавра за напрямом: Авіація та космонавтика
форма навчання: денна

2007-2009р. закінчив навчання в Національному авіаційному університеті та здобув ступінь спеціаліста за напрямом: Виробництво, технічне обслуговування та ремонт повітряних суден і авіадвигунів.
форма навчання: денна.

Досвід роботи:

2009-2018р. ТОВ Нова Пошта., Миколаївська обл
Посада: керівник мережі представництв

Функціональні обов’язки:
- пошук потенційних партнерів для співробітництва.
- відкриття нових представництв
- підписання договорів з партнерами
- набір та навчання персоналу
- взаємодія із контролюючими органами
- запуск нових відділень та контроль вже відкритих представництв

20018-2025р ТОВ НоваПей., м.Миколаїв та область
посада: територіальний менеджер філії №7

Функціональні обов’язки:
-Здійснення планування, організації, координації і контролю поточної діяльності підпорядкованих пунктів надання фінансових послуг (надалі – ПНФП), відповідно до визначених цілей (напрямків) діяльності та стратегічних завдань Товариства.
-Представлення Товариства в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях на підставі виданої довіреності. -Взаємодія із контролюючими органами.
-Організація та контроль виконання відповідних наказів та/або розпоряджень Генерального директора Товариства (або особи, що виконує його обов’язки) та рішень органів управління відповідно до стратегічних та інших планів діяльності Товариства.
-Здійснення контролю виконання працівниками підпорядкованих ПНФП своїх посадових обов’язків, надання обов’язкових до виконання вказівок.
-Здійснення розподілу завдань між ПНФП, планування часу проведення робочих нарад у Філії та встановлення їх регламенту.
- Ознайомлення працівників з етапами навчання, контроль за своєчасністю проходження згідно з встановленими нормативними документами.
- Постійне проведення роз’яснень підпорядкованим працівникам щодо змін у процесах тощо.
-Організація комплексу заходів для збільшення обсягу продажів фінансових продуктів Компанії та виконання планових показників.
-Проведення переговорів та зустрічей з ключовими клієнтами Товариства. -Вирішення запити клієнтів ПНФП.
-Координація управління персоналом у ПНФП, прийняття участь у підборі працівників.
-Проведення аналізу стану справ і питань, що входять до компетенції Менеджера територіального філії та формування пропозиції щодо вдосконалення існуючих та впровадження нових форм та методів роботи.
-Забезпечення розвитку та мотивації працівників підпорядкованих ПНФП, зокрема ознайомлення з системою мотивації працівників ПНФП.
-Забезпечення і контроль дотримання працівниками підпорядкованих ПНФП виконавчої та трудової дисципліни.
-Здійснення контролю за належним та своєчасним виконанням завдань, покладених внутрішніми нормативними актами (документами) Товариства на працівників підпорядкованих ПНФП.
-Виконання вимог Політики інформаційної безпеки та інших документів з питань інформаційної безпеки.
-Здійснення контролю за дотриманням працівниками підпорядкованих ПНФП режиму збереження інформації Товариства, що має конфіденційний характер.
-Здійснення контролю за дотриманням працівниками підлеглих ПНФП вимог законодавства у сфері запобігання та протидії легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення, внутрішніх нормативних документів з питань фінансового моніторингу, зокрема, але не виключно: - за здійсненням ідентифікації, верифікації клієнтів (представників клієнтів); - уточнення інформації про клієнта та проведення заходів щодо моніторингу ділових відносин/аналізу фінансових операцій клієнта; - забезпечення документування отриманої інформації про клієнта; - проведення заходів щодо перевірки інформації про клієнта або особу, яка діє від його імені, у разі виникнення сумніву щодо її достовірності, з урахуванням ризику проведення таким клієнтом операцій з легалізації кримінальних доходів/фінансування тероризму; - отримання від клієнта відомостей та документів, які дають змогу здійснити належну перевірку клієнта; - контроль за виконанням запитів Відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу Товариства та/або працівників Департаменту фінансового моніторингу з метою здійснення моніторингу ділових відносин / моніторингу фінансових операцій; - інформування Відповідального працівника за проведення фінансового моніторингу Товариства або працівників Департаменту фінансового моніторингу в порядку, встановленому внутрішніми нормативними з питань фінансового моніторингу, про відмову клієнта у наданні необхідних для здійснення Товариством належної перевірки клієнта документів або відомостей, або умисному наданні клієнтом неправдивих відомостей про себе з метою введення Товариства в оману; - виконання інших заходів, передбачених внутрішніми нормативними та/або розпорядчими документами Товариства з питань фінансового моніторингу .
-Сприяння Відповідальному працівникові за проведення фінансового моніторингу Товариства у дотриманні законодавства із питань фінансового моніторингу та виконання його вказівок та рекомендацій.
-Проведення службових перевірок (розслідування), участь в інших інспекціях, перевірках, ревізіях та інвентаризаціях, що проводяться у Товаристві з метою виявлення фактів зловживань працівниками Товариства та недбалого виконання ними своїх функціональних обов’язків, з правом підписання документів під час та за результатами їх проведення.
-Здійснення контролю за дотримання вимог касової дисципліни працівниками підлеглих ПНФП.
-Дотримання внутрішніх нормативних документів з питань комплаєнсу, зокрема: Кодексу корпоративної етики Товариства, Політики управління конфліктами інтересів Товариства, Політики протидії корупції Товариства та Політики управління комплаєнс-ризиком Товариства.
-Інформування в установленому порядку в Товаристві щодо: − випадків наявного або потенційного конфлікту інтересів; − випадків недотримання вимог Кодексу корпоративної етики; − наявних або потенційних ризиків.
-У разі виявлення фактів, що можуть свідчити про вчинення корупційних або пов’язаних з корупцією правопорушень працівниками Товариства, негайне інформування в установленому порядку про такі факти;

Професійні навички:
• вільне володіння комп’ютером, робота в Ехсel, WORD, ZOOM, 1C, Microsoft Teams, OneDrive, Outlook, Google Docs, Google Drive, Google Authenticator
• вміння вибудовувати відносини з підлеглими, колегами та партнерами
• досвід взаємодії зі структурними підрозділами
• робота з банківськими установами
• організація та проведення нарад/зустрічей
• збільшення кількості продажу продуктів компанії

Професійні здобутки:
- сертифікат проходження навчання в корпоративному Університеті за міжнародною програмою MBА(особиста ефективність, лідерство, робота з персоналом, управління прибутком, робота з конфліктами)
- сертифікат проходження навчання з продажів Step by Step
- диплом за відмінний сервіс:
-1 квартал 2013р
-1 півріччя 2014р
-1 півріччя 2015р

Знання мов: українська — рідна; англійська – початковий рівень.

Особисті якості:
Чесність, відповідальність, уважність до деталей, комунікабельність,
дисциплінованість, пунктуальність, стре-стійкість, цілеспрямованість на результат

Додаткова інформація:
Сімейний стан: одружений
Діти: дочка 12-років
Водійське посвідчення: так
Власне авто: так SeatAteca 20017р.
Можливість відряджень: так.

Хобі: Заняття спортом, риболовля, мотоцикли.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: