Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13554310/
Операційний менеджер
- Рассматривает должности:
- Операційний менеджер, Операційний директор, Фахівець зі стандартизації, Начальник відділу, Менеджер з якості, Керівник освітнього проєкту
- Город:
- Запорожье
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Олена Бородавка
Дата народження: 29 Чер 1989
Регіон: Запоріжжя
Телефон (и): [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)
Операційний менеджер (СОО) (оновлено 02 Тра 2025)
Ключова інформація
• Аналітичне мислення
• Відповідальність
• Організованість
• Комунікабельність
• Вміння працювати в режимі цейтноту
• Досвід управління персоналом
• Знання нормативної бази з систем управління, управління проектами
• Знання PM BOK
• Знання системи документообігу
• Знання державної системи стандартизації та сертифікації
• Знання системи побудови та життєвого циклу технологічних та операційних процесів
• Вміння працювати з: Microsoft/office, Аdobe, Lotus, Asana,Fine reader, ВЧАСНО тощо
Досвід роботи
Керівник відділу
Лип 2024 - по сьогодні (11 міс)
ТОВ УІТ Будівництво
Організація процесу та розробка структури управління підприємства, ієрархії управління, розподілу обов'язків.
Організація та розроблення системи та показників оцінки ефективності роботи підрозділів та окремих працівників.
Організація та розробка внутрішніх правил та регламентів.
Моніторинг та вдосконалення бізнес-процесів підприємства. Координація команди під час виконання операційних процесів.
Контроль роботи обліку кадрів (повний цикл).
Побудова системи управління персоналом та внутрішньої взаємодії.
Впровадження та контроль роботи підрозділів з цілями та задачами через автоматизовані інструменти та web-платфоми.
Впровадження системи планування будівельно-монтажних робіт та моніторингу виконання.
Контроль роботи процесів з організації охорони праці.
Організація та контроль ведення діловодства підприємства.
Організація і контроль адміністративного та організаційного забезпечення.
Організація роботи підрозділу та підлеглого персоналу. Робота з СRM-системами.
Начальник відділу
Лис 2018 - Сер 2024 (5 років 10 міс)
Запоріжферосплав виробництво та реалізація
Аналіз операційних процесів, визначення напрямів вдосконалення, розвитку системи управління та взаємодії процесів.
Організація та участь в розробці процедур системи якості, процесів, операцій та методів міжопераційного контролю (від
замовлення продукції до відвантаження замовнику).
Контроль дотримання вимог міжнародного стандарту ISO 9001. Встановлення цілей та планів розвитку (в періоді) спільно з
підрозділами підприємства.
Моніторинг правильності виконання процесів підрозділами підприємства.
Встановлення та контроль виконання показників ефективності для працівників.
Організація системи внутрішніх аудитів, проведення внутрішніх та сертифікаційних аудитів СМЯ.
Організація навчання працівників підприємства вимогам ISO 9001.
Участь у впровадженні автоматизації в операційну діяльність підприємства.
Організація та впровадження управління ризиками в загальній системі управління.
Організація та контроль роботи команди. Забезпечення комунікації серед працівників підрозділу та між підрозділами.
Вирішення адміністративних питань.
Організація та контроль ведення діловодства та архівної справи на підприємстві.
Організація підготовки та безпосередня участь у формуванні звітів, закритті дедлайнів, проектів тощо
Начальник бюро
Лис 2011 - Жов 2018 (7 років)
Запоріжабразив виробництво та реалізація
Організація розробки, впровадження, супровід та виконання нормативних документів на продукцію (ДСТУ, ТУ У, ГОСТ).
Методичний супровід підрозділів в частині використання та виконання вимог нормативних документів.
Організація розробки, впровадження та контроль виконання внутрішніх стандартів та регламентів (стандарти підприємства,
процедури системи якості, методики, інструкції, тощо).
Контроль розробки та періодична перевірка стану технологічних документів на виробництво продукції (технологічні інструкції,
комплекти документів на технологічний процес виробництва).
Проведення внутрішніх аудитів системи менеджменту якості та аудитів 2 сторони.
Участь в моніторингу відповідності операційної діяльності підприємства. Контроль виконання процесів, послідовності та
ефективності.
Впровадження систем розвитку управління операційною діяльністю та принципів заощадливого виробництва: LEAN, KAIZEN.
Сертифікація продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках (підготовка кейсів з сертифікації, взаємодія з
сертифікаційними органами, контроль проведення випробувань на відповідність тощо, ведення представницьких зустрічей).
Організація процесу перевірки та підтвердження відповідності нормативних документів на продукцію та методи контролю.
Впровадження та створення випробувальної лабораторії НААУ. Організація випробувань продукції, підготовки документів.
Організація навчання працівників підприємства з питань системи якості.
Організація роботи підлеглого персоналу.
Підготовка до публічних виступів, представлення інтересів підприємства у колі зовнішніх зацікавлених сторін
Інженер
Лип 2008 - Жов 2011 (3 роки 4 міс)
Запоріжабразив виробництво та реалізація
Супровід нормативних документів в системі обліку:
- Ведення картотеки, реєстрів.
- Видача в користування;
- Внесення змін;
- Формування розпорядчих документів про введення в дію, скасування тощо, погодження, архівування.
Оформлення документів на проходження сертифікації продукції та еспертизи нормативних документів.
Взаємодія з контролюючими органами, представлення інтересів підприємства.
Оформлення первинних документів на отримані послуги.
Методична допомога підрозділам у частині пошуку та замовлення державних стандартів.
Участь у проведені аудитів.
Підготовка звітів та інших аналітичних даних щодо діяльності підрозділу.
Підготовка проектів розпорядчих документів, листів, довідок тощо (внутрішні запити та зовнішні).
Взаємодія з нотаріусом щодо оформлення завірених копій сертифікатів, нормативних документів.
Інженер-лаборант
Вер 2006 - Тра 2007 (9 міс)
ЗІДМУ освіта
Підготовка документів для лекцій та семінарів викладачів кафедри.
Оформлення та подача проректору щоденних звітів про проведення методичної роботи кафедри.
Сканування, форматування документів.
Підготовка методичних документів для студентів, видача, облік.
Контроль забезпечення кафедри з господарських питань.
Виконання доручень зав. кафедри.
Ведення лекцій для студентів за попередньо підготованими лекційними матеріалами (у разі накладок у графіку викладачів)
Освіта
"Класичний приватний університет", м. Запоріжжя
рік закінчення 2011
Менеджмент інвестицій та інновацій
Володіння мовами
Українська - рідна
Англійська - нижче середнього
Польська - базовий
Рос. - вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Управління будівельними проектами
рік закінчення 2025
Соціальне підприємництво
рік закінчення 2024
Онлайн-курс з розробки стратегії соціального підприємництва в реаліях воєного стану
Внутрішній аудит
рік закінчення 2019
Ризик-менеджмент в системі СМЯ
рік закінчення 2019
Методи запровадження ризик-орієнтовного мислення в загальну систему управління якістю
Проектний менеджмент
рік закінчення 2018
Онлайн-курс. Вивчення PM BOK та різних методів та інструментів управління проектами
Аудитор 1-ї та 2-ї сторони ISO 9001 та ISO 19000
рік закінчення 2017
Вимоги нової версії міжнародного стандарту ISO 9001. Нові аспекти та методи вспровадження в
систему управління. Правила для аудитора.
Заощадливе виробництво
рік закінчення 2017
Дата народження: 29 Чер 1989
Регіон: Запоріжжя
Телефон (и): [
E-mail: [
Операційний менеджер (СОО) (оновлено 02 Тра 2025)
Ключова інформація
• Аналітичне мислення
• Відповідальність
• Організованість
• Комунікабельність
• Вміння працювати в режимі цейтноту
• Досвід управління персоналом
• Знання нормативної бази з систем управління, управління проектами
• Знання PM BOK
• Знання системи документообігу
• Знання державної системи стандартизації та сертифікації
• Знання системи побудови та життєвого циклу технологічних та операційних процесів
• Вміння працювати з: Microsoft/office, Аdobe, Lotus, Asana,Fine reader, ВЧАСНО тощо
Досвід роботи
Керівник відділу
Лип 2024 - по сьогодні (11 міс)
ТОВ УІТ Будівництво
Організація процесу та розробка структури управління підприємства, ієрархії управління, розподілу обов'язків.
Організація та розроблення системи та показників оцінки ефективності роботи підрозділів та окремих працівників.
Організація та розробка внутрішніх правил та регламентів.
Моніторинг та вдосконалення бізнес-процесів підприємства. Координація команди під час виконання операційних процесів.
Контроль роботи обліку кадрів (повний цикл).
Побудова системи управління персоналом та внутрішньої взаємодії.
Впровадження та контроль роботи підрозділів з цілями та задачами через автоматизовані інструменти та web-платфоми.
Впровадження системи планування будівельно-монтажних робіт та моніторингу виконання.
Контроль роботи процесів з організації охорони праці.
Організація та контроль ведення діловодства підприємства.
Організація і контроль адміністративного та організаційного забезпечення.
Організація роботи підрозділу та підлеглого персоналу. Робота з СRM-системами.
Начальник відділу
Лис 2018 - Сер 2024 (5 років 10 міс)
Запоріжферосплав виробництво та реалізація
Аналіз операційних процесів, визначення напрямів вдосконалення, розвитку системи управління та взаємодії процесів.
Організація та участь в розробці процедур системи якості, процесів, операцій та методів міжопераційного контролю (від
замовлення продукції до відвантаження замовнику).
Контроль дотримання вимог міжнародного стандарту ISO 9001. Встановлення цілей та планів розвитку (в періоді) спільно з
підрозділами підприємства.
Моніторинг правильності виконання процесів підрозділами підприємства.
Встановлення та контроль виконання показників ефективності для працівників.
Організація системи внутрішніх аудитів, проведення внутрішніх та сертифікаційних аудитів СМЯ.
Організація навчання працівників підприємства вимогам ISO 9001.
Участь у впровадженні автоматизації в операційну діяльність підприємства.
Організація та впровадження управління ризиками в загальній системі управління.
Організація та контроль роботи команди. Забезпечення комунікації серед працівників підрозділу та між підрозділами.
Вирішення адміністративних питань.
Організація та контроль ведення діловодства та архівної справи на підприємстві.
Організація підготовки та безпосередня участь у формуванні звітів, закритті дедлайнів, проектів тощо
Начальник бюро
Лис 2011 - Жов 2018 (7 років)
Запоріжабразив виробництво та реалізація
Організація розробки, впровадження, супровід та виконання нормативних документів на продукцію (ДСТУ, ТУ У, ГОСТ).
Методичний супровід підрозділів в частині використання та виконання вимог нормативних документів.
Організація розробки, впровадження та контроль виконання внутрішніх стандартів та регламентів (стандарти підприємства,
процедури системи якості, методики, інструкції, тощо).
Контроль розробки та періодична перевірка стану технологічних документів на виробництво продукції (технологічні інструкції,
комплекти документів на технологічний процес виробництва).
Проведення внутрішніх аудитів системи менеджменту якості та аудитів 2 сторони.
Участь в моніторингу відповідності операційної діяльності підприємства. Контроль виконання процесів, послідовності та
ефективності.
Впровадження систем розвитку управління операційною діяльністю та принципів заощадливого виробництва: LEAN, KAIZEN.
Сертифікація продукції на внутрішньому та зовнішньому ринках (підготовка кейсів з сертифікації, взаємодія з
сертифікаційними органами, контроль проведення випробувань на відповідність тощо, ведення представницьких зустрічей).
Організація процесу перевірки та підтвердження відповідності нормативних документів на продукцію та методи контролю.
Впровадження та створення випробувальної лабораторії НААУ. Організація випробувань продукції, підготовки документів.
Організація навчання працівників підприємства з питань системи якості.
Організація роботи підлеглого персоналу.
Підготовка до публічних виступів, представлення інтересів підприємства у колі зовнішніх зацікавлених сторін
Інженер
Лип 2008 - Жов 2011 (3 роки 4 міс)
Запоріжабразив виробництво та реалізація
Супровід нормативних документів в системі обліку:
- Ведення картотеки, реєстрів.
- Видача в користування;
- Внесення змін;
- Формування розпорядчих документів про введення в дію, скасування тощо, погодження, архівування.
Оформлення документів на проходження сертифікації продукції та еспертизи нормативних документів.
Взаємодія з контролюючими органами, представлення інтересів підприємства.
Оформлення первинних документів на отримані послуги.
Методична допомога підрозділам у частині пошуку та замовлення державних стандартів.
Участь у проведені аудитів.
Підготовка звітів та інших аналітичних даних щодо діяльності підрозділу.
Підготовка проектів розпорядчих документів, листів, довідок тощо (внутрішні запити та зовнішні).
Взаємодія з нотаріусом щодо оформлення завірених копій сертифікатів, нормативних документів.
Інженер-лаборант
Вер 2006 - Тра 2007 (9 міс)
ЗІДМУ освіта
Підготовка документів для лекцій та семінарів викладачів кафедри.
Оформлення та подача проректору щоденних звітів про проведення методичної роботи кафедри.
Сканування, форматування документів.
Підготовка методичних документів для студентів, видача, облік.
Контроль забезпечення кафедри з господарських питань.
Виконання доручень зав. кафедри.
Ведення лекцій для студентів за попередньо підготованими лекційними матеріалами (у разі накладок у графіку викладачів)
Освіта
"Класичний приватний університет", м. Запоріжжя
рік закінчення 2011
Менеджмент інвестицій та інновацій
Володіння мовами
Українська - рідна
Англійська - нижче середнього
Польська - базовий
Рос. - вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Управління будівельними проектами
рік закінчення 2025
Соціальне підприємництво
рік закінчення 2024
Онлайн-курс з розробки стратегії соціального підприємництва в реаліях воєного стану
Внутрішній аудит
рік закінчення 2019
Ризик-менеджмент в системі СМЯ
рік закінчення 2019
Методи запровадження ризик-орієнтовного мислення в загальну систему управління якістю
Проектний менеджмент
рік закінчення 2018
Онлайн-курс. Вивчення PM BOK та різних методів та інструментів управління проектами
Аудитор 1-ї та 2-ї сторони ISO 9001 та ISO 19000
рік закінчення 2017
Вимоги нової версії міжнародного стандарту ISO 9001. Нові аспекти та методи вспровадження в
систему управління. Правила для аудитора.
Заощадливе виробництво
рік закінчення 2017
Похожие кандидаты
-
Operations manager
50000 грн, Запорожье, Винница , еще 5 городов -
Start up Manager
Запорожье -
Операційний менеджер
Запорожье -
Операційний менеджер
Запорожье -
Операційний директор
50000 грн, Запорожье, Удаленно -
Operation manager
Запорожье