Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Директор департаменту клієнтського сервісу

Рассматривает должности:
Директор департаменту клієнтського сервісу, Керівник клієнтського сервісу
Возраст:
33 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Татаренко Ірина Юріївна

Дата народження:
08 Січ 1992

Регіон:
Київ

Можливість переїзду:

Телефон (и):
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

E-mail:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Директор департаменту клієнтського сервісу 60 000 грн.

Ключова інформація


•Лідерські якості
•Проактивний підхід
•Адаптивність до змін

Досвід роботи


Керівник департаменту з клієнтського сервісу
Лис 2023 - по сьогодні (1 рік 7 міс)
Readeat
Торгівля роздрібна / Retail
Експертка Ukrainian CX Excellence'2025
Побудова сервісної моделі книгарні з нуля: Створення та впровадження стандартів обслуговування для офлайн- та онлайн-каналів, включаючи політики реагування на звернення та рекламації.
Впровадження цифрових інструментів: Розробка та запуск чат-бота в Telegram, запуск CRM для інтрегрованого та персоніфікованого обслуговування клієнтів.
Оптимізація обробки відгуків: Створення процесу аналізу клієнтських відгуків з різних каналів (Google, соцмережі) та впровадження змін для покращення клієнтського досвіду.
Кросфункціональна співпраця: Тісна взаємодія з командами маркетингу, продукту та продажів для впровадження змін, що позитивно впливають на клієнтський досвід.
Інклюзивність та доступність: Участь у ініціативах щодо створення інклюзивного простору в книгарнях, включаючи адаптацію для відвідувачів з особливими потребами.

менеджер з клієнтського сервісу
Лис 2021 - Жов 2023 (2 роки)
Тов Фудком
Торгівля роздрібна / Retail
Менеджер з клієнтського сервісу (Марежі: Велмарт, Велика Кишеня, Велика Кишеня Експрес)
Розробка та ведення проекту Клієнтською сервісу в компанії, що включає: розробку ПЗ (чат-бот та кабінет аналітики Power BI), навчання персоналу, аналітику та постановку KPI, оцінку задоволеності покупців.
Розробка курсу навчання по ефективній роботі зі зверненнями покупців;
Аналітична робота (обробка масиву даних, аналіз, підготовка звіту/рекомендацій);
Робота зі скаргами та зверненнями в соціальних мережах, пошта компанії, gogle maps;
Адміністрування проекту: Таємний покупець та проекту по збору відгуків «Сарафан»;
Адміністрування підрядника по веденню соціальних мереж та робота по наповненню сайту компанії.
Саморозвиток під час роботи:Курс по побудові системи клієнтського сервісу, 10.10.2022, (отриманий диплом).Курс «Управління портфелем, програмами та проектами» для керівників проектів (квітень, 2023).

Головний економіст
Вер 2015 - Гру 2017 (2 роки 4 міс)
Ат "Ощадбанк"
Банки
Виконання планів та поставлених задач , через залучення нових клієнтів та розширення пакету послуг , якими вони користуютьсянадання консультацій та продажі банківських продуктівнавчання провідних економістів

Кредитний експерт ( спеціаліст групи забезпечення продажів в дніпропетровському регіоні
Лип 2013 - Лип 2015 (2 роки 1 міс)
Пат "приват банк"
Банки
Виконання планів та поставлених задачнадання консультацій та продажі банківських продуктівнавчання провідних економістівпроведення комунальних платежів , відправка грошових переказів , платежі swift , операційно - касове обслуговування клієнтів

Освіта


Дніпропетровська державна фінансова академія
рік закінчення 2014
Фінанси та кредит

Володіння мовами


Английска – вище середнього

Курси, тренінги, сертифікати


Сервісне навчання у Vladychynska Consulting
2024 - 2025

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: