- Файл
Сергій
Procurement director
- Рассматривает должности:
- Procurement director, Фахівець відділу закупівель
- Возраст:
- 39 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13580629/
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Лозинський Сергій Валерійович
Контактна інформація
Україна,
Адреса м. Київ,
проживання:
проспект Леся Курбаса, 5В, 59
Мобільний тел.: [
E-mail: [
Особисті дані
Дата народження: 27-12-1985
Громадянство: Україна
Сімейний стан: Одружений (троє дітей)
Освіта
Назва учбового закладу Донбаська Державна машинобудівна академія «ДДМА»
(період) (09/2003– 05/2008)
Спеціальність Інженер – конструктор з обробки металу тиском (Факультет
інженерної механіки)
Назва учбового закладу Донецький національний технічний університет, м. Покровськ
(період) (09/2017-07/2019)
Спеціальність Економіка
Соціальні мережі
LinkedIn: [
%D0%BB%D0%BE%D0%B7%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B8%D0%B9-lozynskyi-
107861238?utm_source=share&utm_campaign=share_via&utm_content=profile&utm_medium=android_app
Секретар – референт (диплом) (ведення перемов, діловодство, ПК,
машинодрук, іноземна мова - англійська) (09/2003 – 05/2007) – ДДМА.
ТОВ «НАВЧАЛЬНО-КОНСАЛТІНГОВИЙ Державні закупівлі в Україні: правові та
ЦЕНТР «ЗАКУПІВЛІ» (29.02.2016-03.03.2016) практичні аспекти (сертифікат)
Міжнародний інститут підприємництва, Організація та здійснення закупівель
Донецька ТПП (06-07 червня 2016) (сертифікат)
PROMETHEUS (01.09.2017) Публічні закупівлі (сертифікат)
PROMETHEUS (07.09.2017) Публічні закупівлі, поглиблений (сертифікат)
Національна академія державного Запобігання корупції (свідоцтво)
управління при президентові України
(01-02 листопада 2017)
Харківський регіональний інститут Психологія ефективного спілкування.
державного управління при Президентові Роз’яснення конфліктів у професійній
України (20-21 вересня 2018) діяльності (сертифікат)
ПВНЗ «Міжнародний науково-технічний Володіння державною мовою (посвідчення)
університет імені академіка Юрія Бугая» (18
січня 2019)
Основні аспекти проведення закупівель
відповідно до Закону України «Про публічні
Рrofi-Tender (14 травня 2019)
закупівлі»: від теорії до практики
Курси (тренінги) (сертифікат)
Харківський регіональний інститут Публічні закупівлі (сертифікат)
державного управління при Президентові
України (11-12 вересня 2019)
KSE (Kyiv School of Economics) – КШЕ Стипендіальний сертифікаційний курс
(Київська Школа Економіки) (19.08.2019 – «Фахівець з публічних закупівель»
10.11.2019) (сертифікат)
ZAKUPKI.PROM.UA (02.2020) Діджиталізація комерційних закупівель із
ZAKUPKI.PROM.UA (сертифікат)
City Business School (21.02.2021 – Навички публічних виступів (сертифікат)
22.02.2021)
Програма розвитку комерційного права Східноєвропейська регіональна робоча
(CLDP) Міністерство торгівлі США (10- група із закупівель: сталі закупівлі
12.10.2022) Вільнюс, Литва (сертифікат)
KSE (Kyiv School of Economics) – КШЕ Підвищення кваліфікації за
(Київська Школа Економіки) (03.10.2022 – сертифікаційним курсом «Закупівельний
20.12.2022) менеджмент» (сертифікат)
Business Consulting Academy (BCA) 01.2023 Міжнародне право
- відеокурс
Business Consulting Academy (BCA) – Договірне право (сертифікат)
15.02.2023 – 30.04.2023
KSE (Kyiv School of Economics) – КШЕ Overview of AI with Focus on Business
(Київська Школа Економіки) (24.04.2023 – Applications (certificate)
12.05.2023)
TNDR 24.05.2023 Порядок та особливості внесення змін до
неістотних умов договору про Закупівлю
(сертифікат)
GIZ GmbH + ВГО «Жива планета» - «Практичне застосування методу оцінки
12.09.2023 вартості життєвого циклу у публічних
закупівлях», що організований за підтримки
проєкту «Просування енергоефективності та
імплементації Директиви ЄС про
енергоефективність в Україні» (сертифікат)
Навчання Laba - міжнародна бізнес-школа. Онлайн-курс - Управління командою в
Лектор - Лариса Стірська бізнесі - Project Management (сертифікат)
(22.10.2024-24.12.2024)
Відзнаки Червень 2019 Почесна грамота Донецької
облдержадміністрації
Член робочої Наказ Міністерства економіки України Перегляд професійного стандарту для
групи від 28.12.2022 № 5535 «Про утворення професії «Фахівець з публічних
робочої групи щодо перегляду закупівель», який затверджений наказом
професійного стандарту для професії Міністерства соціальної політики
«Фахівець з публічних закупівель». України від 18.02.2019 № 234.
Досвід роботи
01.08.2008 – 26.12.2013–ПАО «Новокраматорський машинобудівний Завод» (НКМЗ)
(http://nkmz.com/)
Посада: Інженер-конструктор III категорії.
Створення проектів, що відповідають вимогам замовника, розробка моделей, креслень
та специфікацій необхідного зразка, узгодження креслень і документації з технологічними
службами підприємства, контроль монтажних робіт. Розробка вузлів та деталей млинів
(МБВ,МШЦ та ін.), розробка вузлів кранів і екскаваторів. Ведення телефонних перемовин.
Переклади документації.
08.01.2014 – 29.04.2015 - ВАТ «ДонбасПромОіл»
(https://ig.ua/)
Посада: Сервісний інженер по мастильним матеріалам.
Консультативна діяльність замовника стосовно продукту, що застосовується. Контроль і
корекція стану емульсії в станках замовника. Обробка даних, необхідних для подовження
строку служби МОР та станків в цілому. Відвідування підприємств замовника. Активний
контакт з замовником по виробничим питанням.
04.05.2015 – 28.04.2016 - «УЖКГ» Управління житлового та комунального господарства
Краматорської міської ради (посада державної служби)
(https://krm.gov.ua/rada/viddil-zhytlovogo-gospodarstva/)
Посада: Завідуючий сектором благоустрою відділу комунального господарства
Заключення договорів з проектувальниками, підрядниками і технічним наглядом
різноманітних напрямів діяльності (будівництво, реконструкція, модернізація) всіх об’єктів
міста (в том числі автодоріг, дитячих майданчиків тощо). Ведення перемовин та узгодження
нових об’єктів благоустрою міста з міською владою та органами місцевого самоврядування.
Приймання виконаних об’ємів та якості об’єктів благоустрою як відповідальної особи від ЖКГ.
Контроль розрахунків за договірними обов’язками. Повне ведення діловодства відповідного
сектору. Аргументовані відповіді на звернення громадян з питань благоустрою. Складання
планів робіт на рік. Контроль над виконанням планів. Повна звітність по запланованим та
виконаним роботам.
29.04.2016 – 28.02.2020 - Департамент екології та природних ресурсів Донецької обласної
державної адміністрації (посада державної служби, категорія - В)
(https://ecology.donoda.gov.ua/page/79/)
Посада: ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ З ПИТАНЬ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, секретар
тендерного комітету. Відповідальний за отримання/розподіл/використанням електронного
цифрового підпису кожного співробітника департаменту.
Повне управління оборотом документів, пов’язаних з закупівлями за державні кошти, в
якості відповідальної особи. Підготовка річного плану закупівель у відповідності з
законодавством. Формування звітності у відповідності до вимог регулюючих органів.
Моніторинг реалізації плану. Забезпечення своєчасного розгляду та підготовки відповіді на
листи та заяви підприємств, установ, організацій та громадян з прийняттям відповідних рішень
в межах компетенції департаменту. Удосконалення закупівель як стратегічного напряму
розвитку департаменту. Підготовка в рамках компетенції проектів відповідних правил
адміністрування, контроль за їх виконанням. Участь в підготовці і веденні нарад, семінарах і
інших заходах з екологічних питань у відповідності до доручень директора. Надання доступу до
публічної інформації, яка стосується департаменту. Інші обов’язки.
03.03.2020 – 30.09.2020 - ДП «ПРОЗОРРО»
(https://prozorro.gov.ua/about)
Посада: Фахівець аналітик з дослідження товарного ринку.
Аналіз закупівель системи Прозорро з підготовкою звітних таблиць за результатами
аналізу. Постійний моніторинг та аналіз учасників закупівель на предмет їх відповідності
умовам закупівель.
01.10.2020 – 19.01.2021 - ДУ «Професійні закупівлі» (ЦЗО)
(https://cpb.org.ua/)
Посада: Уповноважена особа.
Проведення процедур закупівлі згідно із Законом № 922 - Законом України «Про
публічні закупівлі»: Планування закупівель, робота з замовником над розробкою ТЗ, постійна
комунікація з замовниками. Участь у проектах по розробці і впровадженню технологій
оптимізації/модернізації процесів закупівельної діяльності. Робота з системою електронних
закупівель: визначення стратегії і вибір моделі проведення тендерів в системі. Робота з
реєстрами для перевірки постачальників. Забезпечення оприлюднення інформації та звітів щодо
публічних закупівель відповідно до вимог Закону. Контроль за своєчасним проведенням
тендерних процедур. Аналіз тендерних пропозицій учасників торгів. Підготовка звітних
аналітичних матеріалів для керівництва, за результатами торгів, та пропозицій щодо
удосконалення процесу закупівель та покращення прозорості та якості процесів. Моніторинг
щодо змін у законодавчому та нормативному забезпеченні функціонування системи публічних
закупівель в Україні. Дипломатичне листування, ведення переговорів з організаторами
тендерів, роз’яснення документації. Контроль перебігу торгів на кожному з етапів, аналіз
підсумків. Аналітика ринку. Робота з договорами (узгодження, укладання договорів та
додаткових угод, контроль виконання).
20.01.2021 –12.03.2021 - Міністерство цифрової трансформації України (посада державної
служби, категорія - В)
(https://thedigital.gov.ua/)
Посада: Головний спеціаліст експертної групи з розвитку фіксованого ШСД директорату
розвитку цифрової інфраструктури
Розробка, узгодження та затвердження нормативно-правових актів відповідно до
обов’язків експертної групи. Проведення експертизи проектів законів та інших нормативно-
правових актів з питань, пов’язаних із розвитком фіксованого ШСД. Моніторинг стану
виконання плану роботи Міністерства та підготовка звіту за результатами такого моніторингу.
Підготовка проектів відповідних рішень згідно з законодавством за результатами розгляду
звернень (запитів) громадян, народних депутатів України, підприємств, установ та організацій
відповідно до компетенції експертної групи. Ведення діловодства, моніторинг стану виконання
завдань експертної групи. Аналіз стану і тенденції розвитку за напрямом, що належить до
компетенції експертної групи, вносить пропозиції щодо усунення негативних та закріплення
позитивних тенденцій. Підготовка аналітичних та інформаційно-довідкових матеріалів,
презентацій, доповідей і необхідних підсумкових документів.
15.03.2021 – 21.02.2023 - ДУ «Професійні закупівлі» (ЦЗО)
(https://cpb.org.ua/)
Посада: начальник відділу з публічних закупівель, уповноважена особа.
Проведення процедур закупівлі згідно із Законом № 922 - Законом України «Про
публічні закупівлі»: Планування закупівель, робота з замовником над розробкою ТЗ, постійна
комунікація з замовниками. Участь у проектах по розробці і впровадженню технологій
оптимізації/модернізації процесів закупівельної діяльності. Робота з системою електронних
закупівель: визначення стратегії і вибір моделі проведення тендерів в системі. Робота з
реєстрами для перевірки постачальників. Забезпечення оприлюднення інформації та звітів щодо
публічних закупівель відповідно до вимог Закону. Контроль за своєчасним проведенням
тендерних процедур. Аналіз тендерних пропозицій учасників торгів. Підготовка звітних
аналітичних матеріалів для керівництва, за результатами торгів, та пропозицій щодо
удосконалення процесу закупівель та покращення прозорості та якості процесів. Моніторинг
щодо змін у законодавчому та нормативному забезпеченні функціонування системи публічних
закупівель в Україні. Дипломатичне листування, ведення переговорів з організаторами
тендерів, роз’яснення документації. Контроль перебігу торгів на кожному з етапів, аналіз
підсумків. Аналітика ринку. Робота з договорами (узгодження, укладання договорів та
додаткових угод, контроль виконання).
Начальник відділу з питань публічних закупівель. Координація роботи відділу,
забезпечення безперебійної роботи відділу, забезпечення вчасного виконання поставлених
завдань на відповідному рівні. Підзвітність безпосередньому керівництву. Розробка стратегій та
напрямків діяльності відділу. Повна відповідальність за результат роботи відділу. Інші
обов’язки.
З 01.03.2023 – 04.04.2024 (за сумісництвом)
Посада: Фахівець з публічних закупівель
Уповноважена особа Адміністратора електронного каталогу для забезпечення
формування та супроводження електронного каталогу в електронній системі закупівель.
Здійснення аналізу категорій для розширення товарного асортименту в електронному каталозі
Прозорро маркет. Проведення кваліфікації учасників каталогу та додавання їх до реєстру
кваліфікованих постачальників. Актуалізація вимог до постачальників враховуючи вимоги
чинного законодавства. Формування політики кваліфікації до Прозорро маркету.
23.02.2023 – 10.10.2024 - ДП «Українські спеціальні системи» (ЦЗО)
(https://uss.gov.ua/pro-tszo/)
Посада: провідний фахівець з публічних закупівель.
Планування централізованих закупівель. Здійснення ефективної комунікації з
підприємствами. Опрацювання отриманої інформації. Визначення обґрунтованої очікуваної
вартості, здійснення вибору процедури закупівлі, прогнозування ризиків при проведенні
централізованих закупівель. Здійснення вибору процедури закупівлі та її проведення.
Організація та проведення централізованих закупівель. Підготовка відповідних документів
щодо проведення централізованих закупівель, у тому числі тендерної документації, включаючи
технічну специфікацію, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі
наявності вимог/скарг до закупівлі). Розробка недискримінаційних вимог до
виробників/постачальників. Проведення процедур закупівлі згідно із Законом № 922 - Законом
України «Про публічні закупівлі». Забезпечення оприлюднення інформації та звітів щодо
публічних закупівель відповідно до вимог Закону. Контроль за своєчасним проведенням
тендерних процедур. Аналіз тендерних пропозицій учасників торгів. Підготовка звітних
аналітичних матеріалів для керівництва, за результатами торгів, та пропозицій щодо
удосконалення процесу закупівель та покращення прозорості та якості процесів.
Уповноважена особа Адміністратора електронного каталогу для забезпечення
формування та супроводження електронного каталогу в електронній системі закупівель.
Здійснення аналізу категорій для розширення товарного асортименту в електронному каталозі
Прозорро маркет. Проведення кваліфікації учасників каталогу та додавання їх до реєстру
кваліфікованих постачальників. Актуалізація вимог до постачальників враховуючи вимоги
чинного законодавства. Формування політики кваліфікації до Прозорро маркету.
21.10.2024 – … - ДП «ДОТ» (ДП «Державний Оператор Тилу»)
(https://dotua.org/)
Посада: Провідний фахівець з управління проєктами закупівель (уповноважена особа)
Планування закупівельного проєкту. Збір вимог та очікувань стейкхолдерів. Формування
статуту проєкту — визначення ключових цілей, результатів, обмежень, ризиків, базового плану
обсягу та строків проєкту. Формування проєктної команди. Формування плану управління
проєктом. Виконання закупівельного проєкту: Координація розробки категорійної стратегії,
участь у ринкових консультаціях. Координація визначення предмета закупівлі, очікуваної
вартості, розробки вимог до предмету закупівлі, розробки кваліфікаційних вимог до
потенційних постачальників, формування проєкту договору. Координація проведення
процедури закупівлі в межах чинного законодавства. Координація акцепту переможця та
укладання договору за результатами закупівлі із обраним постачальником. Участь у навчальних
заходах, презентаціях з метою роз’яснення закупівлі потенційним учасникам закупівель,
органам державної влади, стейкхолдерам. Підготовка проєктів відповідей на звернення та
запити громадян, органів державної влади тощо. Формування письмових артефактів по проєкту
та належне зберігання. Відстеження своєчасності та повноти виконання активностей по
проєкту. Валідація результатів, артефактів по проєкту із керівництвом. Закриття проєкту:
Формування фінального звіту за проєктом. Формування бази знань за результатами виконаного
проєкту.
Навички
Інше Досвідчений користувач ПК (zakupki.prom.ua,
SmartTender, e-tender.ua, ProZorro, досвід роботи з
аналітичним модулем BI, Trello, ДокПроф, АСКОД,
ВЧАСНО, ClickUp, Word, Excel, Internet, досвід роботи в
SolidWorks, AutoCAD, КОМПАС, Outlook, CRM Dynamics).
IT: html, CSS – початківець; php, sql, js – вивчаю.
Англійська мова – розмовна вільно, технічна/письмова
– із словником.
Чеська мова – вивчаю, початковий рівень.
Водійське посвідчення категорії В, авто.
Особисті якості Цілеспрямований оптиміст, з великим бажанням
працювати і розвиватись, надійний, відповідальний,
відвертий, легкий на підйом, легко навчаюсь та адаптуюсь
до нових умов праці.
Похожие кандидаты
-
Керуючий рестораном
Киев, Днепр , еще 3 города -
Начальник відділу закупівель
Киев -
Керівник відділу закупівель
Киев, Другие страны -
Керівник відділу закупівель
25000 грн, Киев, Бровары, Удаленно -
Керівник відділу закупівель
Киев -
Керівник із закупівель
45000 грн, Киев