- Файл
Ігор
Technical support specialist
- Рассматривает должности:
- Technical support specialist, Support manager
- Возраст:
- 24 года
- Город:
- Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13605940/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Ігор Волков [
Менеджер
Львів, Україна
Telegram: @theiigor
ОСВІТА НАВИЧКИ
Бакалавр, Облік та Аудит Здатність збирати, Досвід встановлення,
інтерпретувати та моніторингу та аналізу
Львівський університет банківської справи використовувати дані для ключових показників
09/2017 - 06/2020, Львів, Україна прийняття обґрунтованих ефективності (KPI);
рішень, оцінки ефективності підготовки звітів та
Підготовчий курс проекту та вдосконалення пропозицій щодо
VWU, Відень процесів оптимізації діяльності.
10/2018 - 05/2019, Відень, Австрія
Робота з відгуками клієнтів Розробка та впровадження
Магістр, Міжнарожний менеджмент (зокрема, через InMoment), внутрішніх ініціатив для
впровадження змін для залучення персоналу,
Віденський університет економіки та підвищення задоволеності створення систем
бізнесу та покращення клієнтського винагороди та підтримання
10/2020 - 07/2022, Відень, Австрія досвіду. позитивної атмосфери в
колективі.
Навички спілкування та Ініціювання та
ДОСВІД співпраці з різними впровадження
зацікавленими сторонами, вдосконалень у внутрішніх
Фахівець з гостиності як внутрішніми, так і бізнес-процесах для
МакДональдз Юкрейн Лтд зовнішніми клієнтами. підвищення ефективності
07/2019 - 10/2023, роботи команди.
Досягнення
Топ-менеджерська посада. Керував та консультував
команду менеджерів та працівників, підвищивши СЕРТИФІКАТИ
рівень задоволеності клієнтів з 83% до 96,8% за
даними InMoment. Google IT Support Professional (2024)
Щоквартально впроваджував навчальні програми, Я отримав базові навички з ІТ-підтримки, включаючи роботу з
операційними системами, мережами, апаратним забезпеченням та
спрямовані на підвищення рівня задоволеності усунення технічних неполадок. Я також ознайомився з основами
клієнтів та дотримання високих стандартів кібербезпеки та сервісної комунікації.
обслуговування.
Technical Support Fundamentals (2024)
Я дізнався, як працює двійкова система, комп'ютерне обладнання та
Менеджер з відділу досвіду працівників операційні системи, а також основи роботи в комп'ютерних
МакДональдз Юкрейн Лтд мережах. Я отримав навички діагностики та вирішення поширених
технічних проблем, а також ознайомився з основними
10/2023 - Дотепер, інструментами та процесами, що використовуються в технічній
Досягнення підтримці.
Наймання, підтримування та просування існуючих
працівників Microsoft IT Support Specialist (2025)
Я отримав практичний досвід роботи з інфраструктурою Windows,
Консультування керівництва щодо покращення управління обліковими записами користувачів, контролю доступу до
робочого досвіду для кожного працівника ресурсів, а також базові знання з кібербезпеки та усунення
несправностей в середовищі Microsoft.
Впровадження системи винагороди за KPI компанії
EF SET English Certificate
(C1 Просунутий) 83/100
Стажер з ІТ-підтримки
SoftSolutions UA
11/2024 - 02/2025,
Achievements
МОВИ
Допомога в усуненні несправностей за заявками 1-го
Українська Англійська мова
рівня
Рідна мова Рівень C1 (просунутий)
Налаштування робочих станцій та управління
доступом користувачів Німецька
Рівень B1 (середній)
Другие резюме этого кандидата
Похожие кандидаты
-
Спеціаліст help desk
20000 грн, Львов -
Спеціаліст help desk
Львов -
Customer support representative
Львов -
Technical support specialist
45000 грн, Львов -
Спеціаліст Service Desk
30000 грн, Львов -
Спеціаліст техпідтримки
30000 грн, Львов