Александр
Фінансовий директор, 30 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 52 года
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1360834
Опыт работы
Фінансовий директор
с 05.2014 по наст. время
(10 лет)
Виробницво, Київ (Виробничо-торгівельне підприємство. Імпорт, експорт.)
-Управління фінансовими потоками підприємства;
-Контроль витрат і забезпечення ефективного використання ресурсів;
-Контроль доходів і забезпечення фірми фінансами (в тому числі і кредитними);
-Податкове планування;
-Формування та стратегічне планування фінансової політики компанії;
-Забезпечення економічної безпеки
-Аналіз і зниження можливих фінансових ризиків;
-Контроль ведення діяльності підприємства відповідно до чинного законодавства;
-Проведення фінансово-економічного аналізу угод компанії;
-Підготовка фінансової звітності;
-Управління колективом фінансових і бухгалтерських служб.
-Звітування перед засновниками.
-Відрядження.
Головний бухгалтер
с 07.2012 по 04.2014
(1 год 9 месяцев)
Гіпермаркет "Город Дверей" ТОВ "Дверна Справа" оптово-роздрібна торгівля дверями та фурнитурою, Київ (Оптово-роздрібна торгівля дверями та фурнитурою. Імпорт-Експорт)
Ведення бухгалтерського та податкового,управлінського обліку підприємства, звітність.
-Виробництво
-Заробітна плата, ведення обліку грошових потоків підприємства.
-Робота з банками(кредити,овердрафти, факторинг).
-Взаємодія з державними та контролюючими органами, проходження перевірок.
-Координація роботи з іншими відділами підприємства, постановка та контроль завдань.
-Звітність перед засновниками.)
Головний бухгалтер
с 02.2010 по 06.2012
(2 года 4 месяца)
Весна Київ оптова торгівля ювелірними виробами, Київ (Оптова торгівля ювелірними виробами. Імпорт/Експорт)
Ведення обліку згідно Податкового Кодексу України.ЗЕД(Імпорт,експорт)
Облік розрахунків з оплати праці ( нарахування та виплати заробітної плати).
Складання та здача фінансової та податкової звітності (баланс, Декларація з ПДВ, прибутку підприємства, ЕСВ)
Ведення оперативного обліку підприємства ( складання бюджету, внутрішніх звітів підприємства)
Формування облікової політики для цілей бухгалтерського, податкового и управлінського обліку.,
Організація та контроль формування бухгалтерської звітності та податкових декларацій, контроль нарахування та сплати податків.
Організація та контроль формування управлінської звітності.
Участь у фінансовому плануванні‚ формуванні управлінської звітності.
Контроль ведення автоматизованного бухгалтерського та управлінського обліку в 1С;
Організація взаємодії бухгалтерії з іншими підрозділами компанії.
Організація та контроль документообігу бухгалтерії.
Формування бюджету підрозділу‚ контроль виконання бюджету.
Податкове планування. Досвід роботи по реєстрації, перереєстрації підприємства,отримання ліцензій та патентів.
Ведення обліку Фізичної особи -підприємця.
Досвід роботи з податковими органами та проходження податкових перевірок(ДПІ Голосіївського,Печерського р-ну м. Києва)
Головний бухгалтер
с 10.2004 по 01.2010
(5 лет 3 месяца)
Санімакс оптово-роздрібна торгівля сантехнічними виробами, Київ (Оптово-роздрібна торгівля сантехнічними виробами. Імпорт/Експорт)
Ведення первинної документації(робота с провідними операторами: МЕТРО, Ашан, ОВІ, Епіцентр, Нова Лінія, Олді, Караван)
Облік основних засобів (документальне оформлення операцій по приходу, ремонту, вибуттю основних засобів, нарахування амортизації).
Облік дебіторської та кредиторської заборгованості, акти звірки.
Облік розрахунків з оплати праці( нарахування та виплати заробітної плати).
Ведення податкового обліку.ЗЕД.
Складання та здача фінансової та податкової звітності(баланс, Декларація з ПДВ, прибутку підприємства, фонди)
Ведення оперативного обліку підприємства( складання бюджету, внутрішніх звітів підприємства)
Формування облікової політики для цілей бухгалтерського, податкового и управлінського обліку.,
Організація та контроль формування бухгалтерської звітності та податкових декларацій, контроль нарахування та сплати податків.
Організація та контроль формування управлінської звітності.
Участь у фінансовому плануванні‚ формуванні управлінської звітності.
Контроль ведення автоматизованного бухгалтерського та управлінського обліку в 1С;
Контроль даних первинного оперативного обліку,який ведеться в окремих автоматизованих системах.
Знаходження та розробка правил та процедур обробки та збереження первинних документів‚ методик в області автоматизації бухгалтерського та управлінського обліку.
Організація взаємодій бухгалтерії з іншими підрозділами компанії.
Організація та контроль документообігу бухгалтерії.
Формування бюджету підрозділу‚ контроль виконання бюджету.
Податкове планування.Досвід роботи по реєстрації, перереєстрації підприємства.
Досвід роботи з податковими органами та проходження податкових перевірок(ДПІ Шевченківського р-ну м. Києва)
Ведення обліку Фізичної особи -підприємця
Образование
Київський Державний торгівельно-економічний університет
Факультет: обліково-фінансовий, Київ
Высшее, с 1993 по 1999 (5 лет 9 месяцев)
Знания и навыки
Знание языков
- Венгерский — средний
- Английский — средний
- Польский — средний
Дополнительная информация
Особисті якості:
- відповідальність;
- порядність;
- висока працездатність;
- вміння швидко орієнтуватися в нестандартних ситуаціях;
- толерантність.
Інше:
- наявність власного автомобиля.
Похожие кандидаты
Финансовый директор
70000 грн, Киев
Фінансовий керівник, аналітик
85000 грн, Киев, Львов
CFO, Vice-president of Corporate Finance
Киев
Финансовый директор, исполнительный директор
Киев
Заступник фінанcового директора, керівник фінансового відділу
55000 грн, Киев