Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Павло

Керівник, менеджер кредитування (банк)

Рассматривает должности:
Керівник, менеджер кредитування (банк), Регіональний менеджер
Город:
Ровно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме

Ситарчук Павло Володимирович
Адреса: м. Рівне, вул. В.Червонія (Гагаріна) 1/33
Мобільний: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Дата народження: 09.07.1979

Якості:
Активний, ініціативний, відповідальний, комунікабельний, легко освоюю нові вміння, цілеспрямований та наполегливий, аналітичність і стратегічність мислення. Можливі рекомендації із попередніх місць роботи. Готовий привести або створити боєздатну команду, здатну виконувати надвисокі планові завдання.
Права категорії В, досвід керування >20років, наявність власного автомобіля.

Освіта:
1. Спеціаліст по спеціальності “Фінанси” НУ “Острозька академія”, 2001 р.
2. Бакалавр економіки по спеціальності “Економіка та підприємництво” НУ “Острозька академія”, 2000 р.
3. Рівненський Міський Ліцей 10-11 клас із поглибленим вивченням комп’ютерів і англійської мови, біолого–хімічний профіль, 1994-96 рр.
4. СШ №24 м.Рівне, 1-9 класи, 1986-1994 рр.

Тренінги та курси:
1. Тренінг «OnLine manager», 2020 р.
2. Тренінг «Управління командою у період змін», 2020 р.
3. Тренінг «Ефективні, складні переговори», 2020 р.
4. Тренінг «Менеджмент змін», 2016 р.
5. Тренінг «Менеджер та керівник», 2014 р.
6. Тренінг «Підбір персоналу», 2011 р.
7. Курс «Лідерство та практичні навики менеджера», 2007р.
8. Курс «Системный менеджмент: построение эффективной команды», 2007р.
9. Сертифікат спеціаліста в галузі мікрокредитування, за підписом НБУ, IPC GmbH та координатора ЄБРР, 2002 р.
10. Курси з англійської мови та бізнес-англійської з отриманням Посвідчення НУ “Острозька академія”, 2001 р.
Досвід роботи:

1. 10.2012р. по сьогодні – Старший регіональний представник, менеджер з розвитку бізнесу Центрально-Західного управління споживчого кредитування АТ “УКРСИББАНК” м.Рівне (12-15рр) / Тернопіль-Хмельницький (15-16рр)/ Рівне-Луцьк(16-22рр), Рівне-Тернопіль(23-25рр)в команді 15-50 чол.
Коло обов’язків:
Організація роботи бізнес-підрозділу споживче кредитування у банку. Підбір персоналу, навчання, кадрове управління. Проведення переговорів і залучення нових партнерів банку. Співпраця із іншими підрозділами банку.
Запуск продуктів: IQ-Energy – енергоефективні кредити; Кредитна Картка; Мототехніка; Інтернет-магазини.
Результат: Досягнення стабільно високих результатів роботи по всіх напрямках продаж. Виконання та перевиконання планових об’ємів продаж, виконання карти KPI на 95-100% на щомісячній основі. Залучено до співпраці понад 300 СПД та юр.осіб. По продукту Кредитна Картка – ТОП-5 по Україні, по IQ-Energy – 1-2 місце по залученню та фінансуванню.

2. З грудня 2011р. по жовтень 2012р. – Керівник представництва фінансової установи «ІЗІ Кредит» у м.Рівне.
Коло обов’язків:
Підбір персоналу, пошук приміщення та організація роботи по відкриттю. Виконання плану продаж, маркетингові заходи, контроль ефективності роботи.
Результат: Досягнення найкращих показників по регіону.
3. Cерпень 2010р. - серпень 2011р - Регіональний керівник Західного регіону по розвитку мережі та продажах ПАТ «Плюс Банк»(«Ідея Банк») по 4, пізніше 6 областях(13 відділень).
Коло обов’язків:
Підбір персоналу, пошук приміщення та організація роботи по відкриттю відділень, запуск відділень. Виконання плану продаж, контроль ефективності роботи, планування, маркетингові заходи.
Результат: Ефективне відкриття 3 відділень, та 10 Пунктів кредитування населення. Нагороджений, як кращий регіональний керівник за 1 кв. 2011 р.

4. Січень 2010р.- серпень 2010р – Начальник відділення ПАТ «Плюс Банк» («Ідея Банк») м.Рівне.
Коло обов’язків:
Підбір персоналу, організація роботи на відділенні, виконання планів продажу, персональні продажі, маркетингова робота. Взаємодія із контролюючими органами, адміністративні питання.
Результат: Вихід за 3 міс на точку беззбитковості відділення, виведення відділення до кінця 2010 року у 3-ку найкращих по банку.

5. Серпень 2004р.- Березень 2009р. – Керівник відділення ЗАТ „Догмат Україна” у Рівненській обл. (т.м. „ЄвроКредит”-споживче кредитування)
Коло обов’язків:
Здійснення загального, господарського та кадрового управління колективом штатом до 70 чол. Проведення планування та виконання плану продажу кредитних продуктів по регіону.
Організація роботи по споживчому кредитуванню населення у точках продажу: пошук приміщень, орендні взаємовідносини, ведення переговорів та підписанню угод про співпрацю із магазинами-партнерами, підбір персоналу, навчання. Контроль роботи менеджерів з продажу на закріпленій території.
Результат: Побудова успішного бізнес-проекту в межах області, досягнення найкращих рейтингових показників роботи по Україні по декількох місяцях.
6. Грудень 2002 – лютий 2004 р. – Координатор-консультант програми мікрокредитування у м.Одеса, м.Львів, з березня 2003 р. у регіоні Чернівці-Тернопіль (Консалтингова фірма IPC GmbH).
Координування роботи відділів мікрокредитування в банках-партнерах (ПриватБанк та Аваль), відкриття програми мікрокредитування у м.Тернополі.
Коло обов’язків: підбір персоналу, навчання (лекції, семінари), контроль роботи (реклами, проведення аналізів, підготовки фінансових звітів, видач кредитів, погашень), планування роботи, складання звітності виконання планів; розгляд та затвердження кредитів для розвитку бізнесу.
7. Жовтень 2001 р. – листопад 2002 р. – експерт відділу мікрокредитування Рівненської філії ПриватБанку (Програма мікрокредитування, IPC GmbH).
Коло обов’язків: залучення клієнтів; консультування про умови кредитування; проведення фінансово-економічних аналізів, оцінка застави, складання звіту про фінансові результати діяльності; захист на кредитному комітеті; видача кредитів; супроводження кредитів.

Організаторські навички:
Організація роботи з продажу продукту “з нуля”. Підбір персоналу, навчання, контроль роботи, управління колективом. Планування роботи відділення, відповідальність за його виконання.
Проведення переговорів з клієнтами, переконання та укладення договорів. Вміння вирішувати конфліктні ситуації.

Економічні навички:
Проведення економічного аналізу, складання звіту дохід-витрати і балансу бізнесу, розрахунок головних балансових показників і показників прибутковості/рентабельності, прогноз руху грошових коштів (Cash flaw), аналіз ризиків.

Навички роботи з комп’ютером:
Операційні системи: /Win11-10, Linux(Ubuntu), DOS.
Програмні продукти: SAP, MS-Office, Outlook, Teams, PhotoShop, Corel, FineReader, тощо.
Мови програмування (базово): Pascal, SQL, Foxpro, Visual Basic.
Інше: базові знання мережевих технологій.

Володіння іноземними мовами:
Англійська – добре; Російська – відмінно.

Хобі та інтереси:
Економіка: банківська справа, підприємництво, ринок послуг.
Інше: активний спорт – футбол, легка атлетика, великий теніс, гірські лижі, плавання.
Авто, мото.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: