Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Дарья

Адміністратор, керуючий

Возраст:
37 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 1 страницу.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Іващенко Дарья
Адміністратор/керуючий
Неповна зайнятість
Вік: 37років
Місто:Київ
Контактна інформація
Телефон:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Ел. пошта:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи

з 07.2022 по теперішній час
ТОВ «Активінвест», Київ (Оренда)
Фахівець з договірної роботи (оренда приміщень), Адміністратор.
• Повна комунікація з орендарями під час підготовки договорів;
• Перевірка контрагентів, аналіз право установчих та реєстраційних документів;
• Розробка шаблонів договірних документів у відповідності до вимог чинного законодавства;
• Підготовка договірних документів до підписання, врегулювання розбіжностей;
• Погодження умов договорів оренди;
• Планування підписань договорів, підготовка зустрічей між орендарем та власником;
• Слідкування за виконавчими термінами договірних вимог, своєчасне сповіщення про необхідність продовження договірних відносин між контрагентами;
• Пролонгація договорів, розробка відповідних договірних документів;
• Внесення змін в документи шляхом складання додаткових угод до укладених угод;
• Розірвання договорів (документальне оформлення);

• Ведення обліку договірної документації;
• Оптимізація існуючих процесів документообігу в підрозділі;
• Контроль роботи офісу, працівників та орендарів в цілому;
• Ведення вхідної-вихідної кореспонденції;
• Комунікації зі співробітниками підрозділів служби заступника директора з бухгалтерського обліку, звітності та платежів;
• Ведення фінансової звітності підконтрольних відділів;
• Організація та адміністрування роботи офісу;
• Оформлення та логістичний супровід офісних замовлень, доставок;
• Розрахунок та видача заробітної плати працівникам;

Заступник директора
з 07.2024 по теперішній час
ТОВ «Оріон Вет», Київ (Ветеринарна діяльність)
• Ведення бази клієнтів у СR
• Координація клієнтів
• Контроль ведення записів пацієнтів на прийом
• Консультація по послугам клініки та їх вартості
• Вирішення в оперативному режимі виникаючих питань
• Ведення обліку товарів та організація прийому товарів;
• Виконання доручень керівника.
Директор
з 09.2023 по 07.2024 (10 місяців)
ТОВ «Профіт Віжн», Київ (Комплексне обслуговування об’єктів)
• Організація та систематизація робочих процесів.
• Організація та координація запуску нових об'єктів.
• Відвідування об'єктів, що обслуговуються, з ціллю контролю якості за клінінговими послугами на діючих об'єктах.
• Підбір адміністративного та рядового персоналу.
• Налагодження взаємодії з сервісними організаціями та постачальниками витратних матеріалів.
• Облік та аудит фінансових операцій, взаємодія із бухгалтерією.
• Спілкування з клієнтами щодо розширення спектру своїх послуг.
• Робота зі звітністю.

Директор
з 12.2021 по 05.2024 (2 роки 5 місяців)
ТОВ «ТМ «Цілющі Ласощі», Київ (Роздрібна торгівля в спеціалізованих магазинах)
• Організація ефективного управління магазином.
• Проведення аналітичної роботи, підготовка звітності.
• Контроль виконання планів продажів в магазині, стимулювання продажів.
• Ефективне керівництво торговими процесами і адміністративно-господарською діяльністю магазину.
• Контроль проведення інвентаризацій.
• Контроль виконання корпоративних норм і стандартів мережі, дотримання бізнес-процесів.
Начальник відділу кадрів
з 07.2019 по 05.2021 (1 рік 10 місяців)
ТОВ «Академбудсервіс», Київ (Будівництво житлових і не житлових будівель)
• Повний супровід кадрової політики компанії: прийняття, переведення, звільнення, відпустки, лікарняні працівників відповідно до чинного законодавства.
• Формування та ведення особових справ працівників.
• Облік і зберігання трудових книжок, підрахунок трудового стажу, видача довідки про трудову діяльність працівників.
• Ведення та внесення змін до штатного розпису підприємств.
• Внутрішня звітність для керівництва компанії та для державних органів.
Менеджер зі збуту
з 06.2018 по 03.2019 (10 місяців)
ТОВ «Грінфуд» (Неспеціалізована оптова торгівля)
• Робота з існуючою клієнтською базою.
• Пошук нових клієнтів.
• Продаж послуг компанії і супровід угод.
• Виїзд на зустрічі з клієнтами.
• Робота з CRM.
• Ведення ділового листування.
• Робота з міні АТС та орг. технікою.
• Ведення телефонних переговорів із клієнтами.

Начальник відділу кадрів
з 03.2015 по 06.2018 (3 роки 2 місяці)
ТОВ «ІСА Прайм Девелопмент», Київ (Надання в оренду й експлуатацію власного чи орендованого нерухомого майна)
• Контроль кадрового обліку, оформлення документації, ведення особових справ, ведення журналів згідно кадрового діловодства.
• Організація табелів обліку робочого часу та оформлення довідок.
• Супровід всіх кадрових рухів персоналу (прийом, переведення, звільнення, надання відпусток тощо).
• Розробка (забезпечення) локальних кадрових та нормативно-правових актів (ПВТР, ПІ, ШР, Накази, т.і.).
• Підготовка документації до архівування.

Економіст з праці
з 04.2014 по 03.2015 (11 місяців)
Дитяча клінічна лікарня №6 Київ
• Ведення ділового листування.
• Підготовка регулярних та спеціальних звітів за напрямком.
• Аналіз табелів обліку робочого часу.
• Участь у нормуванні праці, складанні штатного розпису.
• Облік розрахунок та перевірка доплат та премій.
Репетитор
з 08.2011 по 03.2014 (2 роки 7 місяців)
Групове та індивідуальне навчання англійської мови на нерегулярній основі, м. Київ.
Київська Гуманітарна Академія
м. Київ, Україна
Повна вища, 2005 - 2011 р.
Спеціальність: Міжнародні відносини, перекладач.
Знання і навички
Координація роботи всіх офісних служб, адміністрування офісу. Знання повного пакету MS Office. Грамотна мова, знання ділового етикету, активна життєва позиція, вміння працювати з офісною орг. технікою, знання стандартів діловодства, правил ділового спілкування, навички ведення ділових (в т.ч. телефонних) переговорів.
Знання основ оформлення офіційних документів, листів, досконале знання англійської, української та російської мов, навички ділового спілкування з клієнтами, організація ділових зустрічей та переговорів.
Знання мов
• Англійська ─ вільно
• Російська ─ вільно
• Українська ─ вільно
Додаткова інформація
Особисті якості:
• Здатність швидко навчатись
• Відповідальність
• Позитивний погляд на життя
• Пунктуальність
• Комунікабельність
• Стресостійкість
• Надійність

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: