Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Євгеній

Руководитель автозаправочного комплекса

Город:
Мироновка

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Харченко Євгеній В’ячеславович
(Kharchenko Yevhenii)

Дата народження: 24.03.2000
Місце народження: Київська обл.
м.Миронівка

Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Освіта:
вересень 2017 р. – червень 2021 р., Київський національний торговельно-економічний університет, м. Київ, факультет «Торгівлі та маркетингу», спеціальність «Маркетинг», диплом бакалавра (денна форма навчання).

Досвід роботи:

Продавець-консультант
січень 2020 р. – жовтень 2020 р. магазин «Всі свої» в м.Київ.
Функціональні обов’язки:
• консультування покупців, допомога у виборі товару;
• оформлення розрахунків з покупцями, ведення касової документації;
• забезпечення порядку в торговому залі;
• інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
• виконання плану продаж;
• викладка товару (мерчендайзинг).

Асистент звукорежисера
липень 2021 р. – лютий 2022р. ТОВ «Телеканал Прямий», м. Київ.
Функціональні обов’язки:
• здійснення та контроль за синхронним звукозаписом;
• регулювання та налаштування звуку до ефіру;
• контроль за стабілізацією та технічним супроводом звуку;
• відповідає за технічну готовність всього звукового комплексу апаратури до роботи;
• відповідає за якість звуку, за наявність підзаряджених акумуляторів та за необхідну кількість носіїв інформації.

Оператор відділення
Жовтень 2022р. – травень 2024р. ТОВ «Нова пошта»
Функціональні обов’язки:
• оформлювати товаро-транспортні накладні;
• вносити дані в базу 1С;
• здійснювати взаєморозрахунки з клієнтами;
• сканувати, палетувати вантаж у відділенні;
• завантажувати та розвантажувати посилки.

Керівник відділення
Травень 2024р. – травень2025р. ТОВ «Нова пошта»
Функціональні обов’язки:
• Організовувати процеси обслуговування та консультування клієнтів у відділенні;
• Контролювати та забезпечувати виконання стандартів компанії;
• Забезпечувати виконання планових якісних показників, показників сервісу та ефективності;
• Виконувати графіків завантаження та вивантаження автомобілю;
• Вирішувати конфліктних ситуацій з клієнтами, робота зі скаргами та претензіями;
• Організовувати видачу та прийом відправлень;
• Проводити адаптації новоприйнятий працівників, контролювати проходження первинного навчання, навчати стандартам та роботі з відхиленнями працівників відділення;
• Формувати та контролювати виконання графіків виходу персоналу на роботу;
• Забезпечувати чистоту і порядок у відділенні, відповідність відділення встановленим стандартам.

Професійні навички:

• володію комп’ютером;
• навички ведення договірної роботи;
• вміння організовувати роботу, планувати, приймати рішення;
• здатність аналізувати проблеми, ефективно шукати шляхи їх вирішення;
• цілеспрямованість та наполегливість;
• здатність швидко навчатися і легко сприймати великі обсяги інформації.
Знання мов: українська — рідна; англійська – рівень C1.

Особисті якості:

Чесність, відповідальність, уважність до деталей.
Дисциплінованість, пунктуальність, комунікабельність.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: