Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Олександра

Менеджер по роботі з партнерами

Рассматривает должности:
Менеджер по роботі з партнерами, Менеджер служби підтримки, Оператор контакт-центру
Возраст:
39 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Олександра Оленець
м.Київ
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Телефон\Viber:
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Telegram:
@Sasha_Olenets

Навички
· Впевнений користувач PC та Microsoft Office.
· English skills – В1
· Навички роботи в 1С підприємство/бухгалтерія
· Навички роботи з гібридною CRM-системою.
· Багатозадачність та вміння працювати одночасно з кількома каналами продажів/комунікацій.

Досвід роботи

жовтень 2014- травень 2025
ТОВ Якісні Натуральні Продукти , Київ - Старший менеджер по роботі з клієнтами (Оптова торгівля, виробництво, дистрибуція, імпорт, експорт)

Основні обов’язки:
· Робота в 1С-підприємство з існуючою базою клієнтів та підтримка активності нових для переведення в розряд "постійних".
· Опрацювання замовлень з основних каналів продажів: сайт інтернет-магазину, месенджери, соціальні мережі, вхідна багатоканальна лінія. Контроль оплат.
· Постійна комунікація з клієнтами з усіх питання, що стосуються покупок, оплат, товарів (застосування,склад,вартість і т.д.); акцій та індивідуальних пропозицій.
· Комунікація із суміжними віддалами: бухгалтерія,склад,логістика, відділ якості та зауважень.
· Проведення інформаційних розсилок.
· Вирішення конфліктних ситуацій,пов'язаних з доставко, якістю товарів, обміном/поверненням, оплатою та обслуговуванням в точках продажів.
· Ведення бюджету контакт-центру.
· Контроль та оцінка роботи операторів контакт-центру.
· Часткова технічна підтримка сайту компанії.
· Робота з гібридною CRM-системою.

Особисті досягнення на посаді:

· Забезпечення виконання та перевиконання плану продажів.
· Досягнення і підтримка високого рівня лояльності клієнтів.
· Побудова структурованої комунікації в межах компанії та з клієнтами.
· Введення сценаріїв для роботи з клієнтами.
· Відпрацювання технічних моментів і досягнення автоматизації в опрацюванні замовлень та моніторингу активності клієнтів: визначення та виправлення «багів» на сайті; надання рекомендації щодо покращення функціоналу інтернет-магазину; опис та контроль впровадження налаштування в системі 1С для більш продуктивної роботи з замовленнями та програмою-лояльності (маркетинг-план).
січень 2011-лютий 2013
HR рекрутинг, Київ - Менеджер по работі с клієнтами
· Проведення первинних перемовин з потенційними найманими працівниками: виявлення основних навичок, досвіду та можливого рівня інтеграції в колектив (масові набори на точки продажів).
· Ведення звітності. Робота із запереченнями.
листопад 2008-серпень 2011
ТОВ "Алком" , Київ - Менеджер по роботі з клієнтами (Оптова торгівля, виробництво, дистрибуція, імпорт)

· Робота з первинною документацією: транспортні, видаткові, податкові накладні.
· Робота з існуючою базою клієнтів: продажі, супровід відправок (гуртові аптечні мережі).
· Прийом та опрацювання замовлень від нових клієнтів (сайт). Ведення звітності.
· Робота в 1С-виробництво.

Освіта
вересень 2003 - серпень 2008
Український університет розвитку людини, Київ –бакалавр
Спеціальність - соціальний працівник

Про себе

Я оптимістична та енергійна особистість. Люблю акумулювати навколо себе цікавих та дружніх людей.
Щойно адаптовуюсь на новому місці, як починаю вважати його своєю фортецею,яку буду захищати та чиї цінності буду відстоювати!
В роботі люблю дотримання порядку та продуктивності.
Ціную свій час та час колег; чітко розумію, як впливає виконання моїх обов’язків на показники усього колективу.
Ціную взаємопідтримку, людяність та чесність.
Для мене важливе не лише якісне виконання своєї роботи, а і розуміння, що це має важливе значення,як для мене, так і для клієнтів.
Обожнюю, коли клієнти кличуть на допомогу саме мене, бо повністю довіряють!

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: