Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Жанна

Адміністратор

Рассматривает должности:
Адміністратор, Помічник SMM-менеджера, Менеджер з продажу (Instagram)
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

ЖАННА Жидачів-Львів

ВЕПРИК
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
МЕНЕДЖЕР НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ

ПРО СЕБЕ
ДОСВІД РОБОТИ
КОМПЕТЕНЦІЇ
- Управління непродовольчими МЕРЕЖА Менеджер непродовольчих товарів
МАГАЗИНІВ ДЖОЯ
товарами
Жидачів,Івано-
- Аналітичні навички Франківськ
- Вміння працювати в команді трав 2019 - лют 2022
- Комунікаційні навички
- Знання системи CRM
МОВИ
КОСМЕТИКА Менеджер call centre
- Українська (рідна) серп 2022 - трав
- Російська (вільно) 2024
- Англійська (середній рівень)
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
- Готовність до навчання новим
технологіям та методам.
- Володіння навичками тайм-
ОСВІТА
менеджменту та організації
робочого процесу. ЛЬВІВСЬКА Спеціаліст
КОМЕРЦІЙНА
АКАДЕМІЯ Львіський торговельно-економічний університет
Львів
• Здобула ступінь спеціаліста в Львівській торгово-
2016
економічному університеті
• Навички, що сприяли зростанню продажів на попередніх
місцях роботи.

НАВИЧКИ

- РОЗРОБКА ТА ВПРОВАДЖЕННЯ СТРАТЕГІЙ - ВЗАЄМОДІЯ З ПОСТАЧАЛЬНИКАМИ ДЛЯ
З УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СВОЄЧАСНИХ ПОСТАВОК
НЕПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ, ЩО СПРИЯЛИ ТОВАРІВ ТА КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ.
ЗБІЛЬШЕННЮ ПРОДАЖІВ НА 20%.

- ПІДГОТОВКА ЗВІТНОСТІ ПО ПРОДАЖАХ, А - ОБРОБКА ВХІДНИХ ВИКЛИКІВ ТА ЗАПИТІВ,
ТАКОЖ АНАЛІТИКА ПО ЕФЕКТИВНОСТІ ВИРІШЕННЯ ПРОБЛЕМ ТА НАДАННЯ
АКЦІЙ ТА КАМПАНІЙ. ПІДТРИМКИ В РЕАЛЬНОМУ ЧАСІ.

- ВЕДЕННЯ БАЗИ ДАНИХ КЛІЄНТІВ І - СПІВПРАЦЯ З ІНШИМИ ВІДДІЛАМИ ДЛЯ
ВІДСТЕЖЕННЯ ІСТОРІЇ ЗВЕРНЕНЬ ДЛЯ ШВИДКОГО ВИРІШЕННЯ ЗАПИТІВ.
ПОКРАЩЕННЯ СЕРВІСУ.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: