- Файл
Євгенія
HR бізнес-партнер
- Рассматривает должности:
- HR бізнес-партнер, Керівник відділу персоналу, HR-керівник, HR-менеджер
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13644763/?puid=742340
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
місто: Одеса
тел: [
mail: [
HR-менеджер і керівник відділу кадрів із понад 8-річним
досвідом у системному управлінні персоналом. Вмію
поєднувати стратегічне бачення з глибоким знанням
кадрового діловодства, трудового законодавства та
військового обліку. Маю досвід керування кадровими
службами у компаніях зі штатом понад 500 осіб. Сильні
сторони: аналітичне мислення, вміння будувати
ефективні процеси, стійкість до навантаження та
відповідальність.
Розумію потреби малого та середнього бізнесу, працюю швидко,
точно і в межах законодавства.
Професійний досвід
ТОВ “3С ГРУПП” - Ауді Центр Одеса
Заступник директора по роботі з персоналом ( з 01.09.2023 по теперешній час)
Обов’язки:
Ведення повного циклу кадрового діловодства (штат — 70 працівників) + 4 ФОП
(прийняття, переведення, звільнення, складання та ведення табеля обліку робочого
часу, робота з сайтом ПФУ -закриття лікарняних, розрахунок стажу для лікарняних
листів;
Формування особових справ, робота з архівом;
Оформлення відпусток (щорічних, без збереження заробітної плати, додаткових
соціальних);
Актуалізація штатного розпису, формування витягів за запитами;
Розробка та впровадження посадових інструкцій, ПВТР — правил внутрішньо
трудового розпорядку;
Повний цикл рекрутингу: пошук, відбір, співбесіди, онбординг нових співробітників;
Робота з корпоративною культурою: ініціативи, події, внутрішні комунікації;
Ведення документації з питань персоналу;
Підтримка корпоративного клімату та командної роботи;
Виконання доручень директора.
ТОВ ВЗП « Еліка», Миколаїв (Харчова промисловість
Керівник відділу управління персоналом з 08.2020 по 06.2023
Обов’язки:
планування роботи служби та підпорядкованого відділу кадрів (у підпорядкуванні 4
особи);
Введення штату 560 осіб;
Визначення оптимальних шляхів залучення персонал;
1
Складання графіка відпусток;
Організація пошуку та підбору (ІТР, робочі спеціальності);
Організація та систематизація кадрового адміністрування у повному обсязі, облік та
ведення трудових книжок;
Накази: прийом, переведення, звільнення, надання відпусток щорічних навчальних
та без збереження заробітної плати;
Складання та зміна штатного розпису;
Оповіщення працівників про зміни умов праці.
Облік робочого часу позмінно;
Ведення лікарняних, складання протоколів до них;
Створення зовнішнього кадрового резерву;
Організація та ведення особових справ співробітників компанії;
Ведення військового обліку;
Створення та ведення карток П2;
ПВТР;
Консультативна підтримка керівників підрозділів щодо трудового законодавства.
Робота у програмі 1С УПП 8.3, медок.
ТОВ « Миколаївський хліб завод № 1», Миколаїв (Харчова промисловість)
Інспектор відділу кадрів з 03.2018 по 07.2020
Обов’язки:
Пошук і підбір персоналу;
Проведення атестації персоналу ;
Розробка посадових інструкцій ;
Адаптація і навчання персоналу ;
Мотивація персоналу;
Кадрова робота:
Документальне оформлення співробітників (оформлення пакету документів,
створення електронних документів, ознайомлення з наказами, звільнення
співробітників (заповнення необхідних документів, видача і контроль за
підписанням обхідних листів, видача трудових книжок, ознайомлення з наказами);
Збір документів на відпустки, своєчасне внесення інформації про відпустки в
1с,складання і своєчасне заповнення графіку відпусток, штатного розпису.
Монополія 33м2, Вознесенськ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
HR менеджер з 08.2016 по 06.2018
Обов'язки:
Активний підбір кандидатів на вакантні позиції, з використанням різних методів
пошуку;
Моніторинг ринку праці;
Проведення первинних телефонних переговорів, збір рекомендацій;
Організація і проведення співбесід;
Знання етапів і процесу адаптації персоналу;
Навчання персоналу, (регламент, техніка продажів, системи кредитування);
Прийом здачі атестації для підтвердження категорії продавців, (менеджерів)
касирів, бухгалтерів;
Кадрова
норми робота: прийом, звільнення, введення табеля, внесення графіків робіт,
робіт.
2
Додаткова освіта та сертифікати:
Laba confirms participation in the course "HR Director"
2024
Вища школа кадровика: Національна сертифікація кадровиків
Сертифікат про підвищення кваліфікації від ВНЗ. 4 кредити ЄКТС 2023
Вища школа кадровика: Національна сертифікація кадровиків
2022
Вища школа кадровика: Національна сертифікація кадровиків
2021
Вища школа кадровика: Національна сертифікація кадровиків
2020
3
Похожие кандидаты
-
HR бізнес-партнер
Одесса -
HR-генераліст
15000 грн, Одесса, Удаленно -
HR бізнес-партнер
Одесса, Удаленно -
HR-генераліст
Одесса, Киев, Удаленно -
HRD, HR business partner, HR-консультант, бізнес-тренер
100000 грн, Одесса, Днепр , еще 7 городов