Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Анастасия

Адміністратор

Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Резюме
Кіпренко Анастасія Вікторівна

Дата народження: 29 грудня 1995 р.
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: незаміжня

Освіта вища:
Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, 2012-2017 рр.;
Спеціальність: Корекційна освіта. Кваліфікация: Дефектолог. Вихователь дітей з порушеннями психофізичного розвитку (бакалавр).
Спеціальна освіта. Кваліфікація: Логопед. Вчитель дітей з порушеннями мовлення (спеціаліст).

Досвід роботи:

Творчий центр « 9 кімнат», педагог з раннього розвитку (письмо, математика, англійська мова), Жовтень 2013 – Травень 2014 рр.;
Функціональні обов’язки:
- організація навчального процесу;
- проведення групових та індивідуальних занять;
- робота з батьками;
- участь в організації та проведенні свят.

СК «Атлетика», адміністратор, Липень 2017 – Лютий 2018 рр.;
Функціональні обов’язки:
- зустріч відвідувачів клубу;
- консультація по роботі клубу, його направленню, допомога у підборі тренера, виходячи з особливостей побажань відвідувачів клубу;
- продаж абонементів;
- вхідні/вихідні дзвінки;
- ведення звітної документації;
- приготування нопоїв.

ТОВ «РУШ», магазин «Єва», продавець непродовольчих товарів, касир, Квітень 2018 – Червень 2018 рр.;
Функціональні обов’язки:
- консультація покупців;
- допомога у підборі необхідної продукції;
- викладка товару;
- контроль за своїми зонами відповідальності;
- дотримання стандартів обслуговування у торгівельному залі;
- дотримання касової дисципліни.

ТОВ «РУШ», магазин «Єва»
адміністратор торгівельного залу, Червень 2018 – Вересень 2019 рр.;
Функціональні обов’язки:
- організація роботи та управління персоналом;
- планування та організація своєї роботи;
- контроль за дотриманням, персоналом магазину, внутрішніх правил поведінки;
- аналіз якості роботи персоналу з ціллю покращення результатів роботи;
- управління бізнес-процесами;
- формування та розсилка щоденних звітів з продажів за попередній період;
- щоденне формування касових звітів;

Магазин «OLKO», старший продавець, продавець-консультант, Листопад 2019 – Вересень 2020 рр.;
Функціональні обов’язки:
- організація закриття/відкриття магазину;
- організація та контроль наявності асортименту товару;
- організація та контроль дотримання касової дисципліни;
- контроль дотримання персоналом стандартів компанії;
- забезпечення належного рівня сервісу в обслуговуванні покупців;
- організація процесу інформування покупців про умови дисконтної програми, акції, новинки та послуги, що надаються у магазині;
- складання необхідних звітів за запитом керівництва компанії;
- робота з програмою 1С;

Магазин «OLKO», заступник директора магазину, Листопад 2020 – Жовтень 2021 рр.;
Функціональні обов’язки:
- адміністративна робота у період відсутності директора магазину;
- організація та контроль роботи співробітників магазину;
- управління ефективною роботою магазину;
- планування та аналіз продажів;
- складання та своєчасне надання звітної документації;
- підбір та навчання персоналу;
- призначення та контроль графіку роботи співробітників;
- участь у проведенні інвентаризації;
- формування накладних;
- виконання щоденних розпоряджень керівництва;
- консультація покупців за наявними колекціями в магазині, згідно встановлених корпоративних стандартів компанії;
- виконання особистого плану продажів;
- работа з програмою 1С;

Компанія «NOVUS», офіс-адміністратор, Листопад 2021 – Травень 2022 рр.;

Функціональні обов’язки:
- зустріч гостей та партнерів компанії;
- прийом телефонних дзвінків, фіксація та передача інформації співробітникам підприємства;
- реєстрація та ведення обліку вхідної-вихідної документації, договорів, листів і т. д.
- комунікація з менеджерами підприємства;
- формування заявки на закупівлю канцтоварів і необхідних матеріалів для забезпечення життєдіяльності офісу;
- контроль підписання документів і договорів;
- підготовка переговорних кімнат і конференц-залів для зустрічей з партнерами;
- виконання доручень керівника;

Компанія «NOVUS», фахівець тендерно-аналітичного відділу, Червень 2022 – Квітень 2024 рр.

Функціональні обов’язки:
- ведення документообігу відділу (реєстрація, облік, передача документів у відповідний підрозділ);
- занесення в 1С документообігу контрагентів, договорів, додаткових угод на узгодження;
- ведення електронної архівної бази просування документів, облік оригіналів договорів, додаткових угод, передача на зберігання в архів;
- контроль за підписанням договорів та їх узгодженням всередині компанії; архівація оригіналів документів;
- перевірка правильності оформлення первинної бухгалтерської документації;
- внесення рахунків для оплати в SAP, контроль узгодження та оплати рахунків;
- систематизація, формування електронного та паперового архіву документації;
- прийом телефонних дзвінків, фіксування і передача інформації співробітникам відділу.
- виконання інших доручень керівництва підприємства.

Майстер реконструкції та модифікації волосся (самозайнята),
з Травня 2024

Особисті якості:
- відповідальність;
- активна життєва позиція;
- висока працездатність;
- комунікабельність;
- стресостійкість;
- смостійність;
- пунктуальність;

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: