Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Інна

Фінансовий аналітик

Рассматривает должности: Фінансовий аналітик, Економіст, Фінансовий менеджер, Аналітик, Менеджер із фінансової звітності, Бухгалтер
Возраст: 43 года
Город: Киев
Рассматривает должности:
Фінансовий аналітик, Економіст, Фінансовий менеджер, Аналітик, Менеджер із фінансової звітності, Бухгалтер
Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

СІРЕНКО ІННА МИХАЙЛІВНА
ФІНАНСОВИЙ АНАЛІТИК / ПОМІЧНИК ФІНАНСОВОГО ДИРЕКТОРА

ОСОБИСТІ ДАНІ:
Дата народження: 30.11.1982р.
Місце проживання: м. Київ, вул. Григоровича-Барського (Південна Борщагівка).
Контактний телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Сімейний стан: заміжня, маю сина.

ДОСВІД РОБОТИ:

10.2024 – 10.2025
Громадська організація «Безбар’єрність» (громадська неприбуткова організація, яка успішно реалізувала багато грантів міжнародних грантодавців і власних проєктів у сфері безбар’єрності за ініціативи Олени Зеленської)
Фінансовий аналітик (фінансовий менеджер), помічник фінансового директора
• Ведення управлінського обліку громадської організацій.
• Формування, ведення та контроль виконання Плану платежів (день, тиждень, місяць, квартал, рік) по проєктам/грантам усіх підпорядкованих організацій.
• Планування та розробка бюджетів проєктів відповідно до вимог донорів.
• Підготовка документації згідно з вимогами донорів та законодавством України.
• Підготовка основних та додаткових фінансових форм звітності відповідно до вимог донорів та керівників.
• Контроль за виконанням та перегляд бюджетів проєктів Організації.
• Супровід аудиторських перевірок.
• Участь в створенні, розробці та впровадженні внутрішніх процедур та політик організації.
• Систематизація документообігу та упорядкування до закриття проєкту.
• Підготовка та подання звітів міжнародним партнерам/донорам та фінансовим організаціям, внутрішнє звітування.

01.2011 – 10.2024
Комунальне підприємство «Фармація» (мережа комунальних аптек м. Києва, оптово-роздрібна торгівля медпрепаратами, виробництво лікарських виробів.)
Начальник відділу ціноутворення, економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності фінансово-економічного відділу.
• Контроль додержання на Підприємстві порядку затвердження цін та торгівельних націнок на лікарські засоби, окремі групи товарів та вироби медичного призначення;
• Проведення цінового аналізу для різних груп товарів та розроблення рекомендацій щодо змін в системі ціноутворення різних груп товарів з метою покращення конкурентного середовища;
• Організація дослідження роздрібних цін конкурентів та здійснення розроблення Програм, Концепцій, Рекомендацій, Стандартів з питань ціноутворення;
• Здійснення аналізу стану та тенденцій розвитку відповідної сфери управління, хід виконання проектів, програм, які стосуються діяльності, вживання заходів щодо усунення недоліків та закріплення позитивних тенденцій;
• Організація роботи з аналізу ефективності використання діючого на Підприємстві порядку затвердження цін та торгівельних націнок на лікарські засоби, окремі групи товарів та вироби медичного призначення;
• Здійснення консультативної та практичної допомоги аптекам з питань ціноутворення;
• Участь у внесенні відповідних коректив до діяльності підприємства в разі зміни зовнішнього середовища чи зіткнення з певними проблемами, в розробленні заходів захисту від конкурентів;
• Участь у розгляданні претензій споживачів, запитів контролюючих органів, іншої кореспонденції, які надходять на підприємство, що стосуються діяльності відділу, у підготовці відповідей на заявлені позовні вимоги;
• Складення фінансового плану підприємства, контроль його виконання, аналіз відхилень показників;
• Розробка та удосконалення системи мотивації працівників на підприємстві згідно діючого законодавства та конкурентного аналізу ринку діяльності Підприємства;
• Складання та подання фінансової звітності до відповідних установ;
• Підготовка пояснювальних записок до фінансової звітності;
• Контроль і перевірка коректності відображення витрат в бухгалтерському обліку в розрізі статей;
• Управління грошовими потоками, ведення платіжного календаря;
• Підготовка та супровід договорів страхування;
• Супровід кредитних договорів, робота з установами банків;
• Калькуляція вартості виробництва та послуг;
• Складення управлінських звітів для керівництва компанії;
• Робота з контролюючими органами;
• Аналіз фінансово-господарської діяльності всього підприємства, окремих підрозділів, окремих напрямків діяльності.

05.2009 – 12.2010
ЗАТ «Українська поліграфічна компанія» (виробництво паперу, інша поліграфічна діяльність)
Бухгалтер (заступник головного бухгалтера) (декретна посада).
• ведення первісної бухгалтерської документації;
• облік безготівкових розрахунків (платіжні доручення, банківські виписки, валютні операції)
• ведення бухгалтерського обліку касових операцій, рахунок 301
• оприбуткування товарів, матеріалів та послуг, звіряння з постачальниками
• податковий облік (реєстри податкових накладних, податкові накладні)
• облік взаєморозрахунків з постачальниками та покупцями, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (рахунків 36 та 63)
• нарахування зарплати, лікарняних, відпускних, зарплатний проект, складання та подання звітів до Пенсійного фонду, фондів соціального страхування та занятості, персоніфікація, 1-ДФ
• облік по виробництву продукції, та складський облік готової продукції
• реалізація готової продукції та сировини
• облік, оформлення та заповнення довіреностей


05.2008 – 04.2009 (скорочення)
ТОВ «ТЕЗ ТУР» (туристичний оператор)
Економіст з фінансового аналізу фінансово-економічного управління.

12.2006 – 04.2008
Комунальне підприємство «Фармація» (мережа комунальних аптек м. Києва, оптово-роздрібна торгівля медпрепаратами, виробництво лікарських виробів.)
Бухгалтер з обліку основних засобів, економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності.

03.2006 – 12.2006
ТОВ «ДЦ Україна» (роздрібна мережа супермаркетів та аптек «ДЦ»)
Бухгалтер з обліку основних засобів

08.2003 – 02.2006
ТОВ «Лайт Лінз» (оптова торгівля товарів медичного призначення (оптика))
Товарознавець, бухгалтер.
ОСВІТА:


2000-2005 р.р.
Київський національний економічний університет, м. Київ

Факультет
Економіка підприємства

Спеціальність
Економіка підприємства

Кваліфікація
Магістр з економіки підприємства

Форма навчання
Денна/вечірня

НАГОРОДИ ТА ВІДЗНАКИ:

2024р.

2019 р.
КП «Фармація», м. Київ
Подяка від Київського міського голови Віталія Кличка

КП «Фармація», м. Київ

Нагороджено Почесною грамотою Департаменту охорони здоров’я виконавчого органу Київської міської ради.

ОСОБИСТІ І ДІЛОВІ ЯКОСТІ:
Користувач ПК: MS Office (Word, Excel), 1С («Бухгалтерія 7.7, 8.2», «Підприємство 7.7, 8.2»), BAS, Ліга, СЕД Мегаполіс (DOCNET).
Володіння мовами: українська – вільне володіння, англійська – середній рівень.
Маю посвідчення водія категорії «В».
Відповідальна, уважна, старанна, легко навчаюсь, здатність до самоосвіти, прагнення до вдосконалення знань та практичних навичок у роботі, не конфліктна.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: