Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Стас

Керівник ресторану, підприємства, готельного комплексу, 60 000 грн

Рассматривает должности:
Керівник ресторану, підприємства, готельного комплексу, Менеджер ресторану
Вид занятости:
полная
Возраст:
56 лет
Город:
Ужгород

Контактная информация

Соискатель указал телефон и адрес.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник підприємства

с 04.2022 по наст. время (3 года 4 месяца)
Віва Уж, Ужгород (Нерухомість)

Директор підприємства

с 10.2020 по 04.2022 (1 год 6 месяцев)
приватна, Ужгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Директор підприємства

с 10.2020 по 04.2022 (1 год 6 месяцев)
приватна, Ужгород (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Керівник ресторану

с 01.2020 по 11.2023 (3 года 10 месяцев)
Чорна сіль, Ужгород (Готельно-ресторанний бізнес)

Керівник піцерії

с 02.2015 по 07.2020 (5 лет 5 месяцев)
Піцерія Сквер, Виноградів (Готельно-ресторанний бізнес)

Образование

Харківський юридичний інститут

Правознавство, Харків
Высшее, с 1990 по 1995 (5 лет)

Знания и навыки

  • Водійські права кат. C
  • Водійські права кат. B
  • Порядність
  • Комунікабельність
  • Уважність
  • Пунктуальність
  • Організованість
  • Стресостійкість
  • Відповідальність
  • Здатність до навчання

Дополнительная информация

З 1995 по 2014 року працював в правоохонних органах. З 2014 року створив свою справу ( ресторанний бізнес) якою займався до 2020 року - (піцерія "Сквер") у м. Виноградів, Закарпатської області. Не просто займався, навчався сам і вчив персонал. Сам їздив на курси баристів, піційол, барменів. Люблю навчатись, удосконалюватись, те саме вимагаю від персоналу. Два роки займався ріелторською діяльністю у м. Ужгород. Маю вищу - юридичну освіту, діюче свідоцтво адвоката, водійські права категорії В, С.
Вмію планувати бюджет, звітність за витратами і доходами підприємства;
-оптимізація витрат, контроль і планування закупівель продукції, витрат на господарські потреби, закупівля посуду,пошук нових постачальників, укладання договорів.
- пошук персонала, інтерв'ювання, оформлення, звільнення співробітника;
-навчання та мотивація персоналу, контроль підтримки якісного сервісу;
- розробка посадових інструкцій, стандартів обслуговування для персоналу;
-розробка меню: нові позиції в меню, сезонне меню, технологічні карти; макет, формат, контроль цін.
-первинна бухгалтерія, нарахування заробітної плати, кадрова справа;
-квартальні та щомісячні звіти, контроль дотримання підприємством правил роботи згідно правил контролюючих служб.
Розуміюся та маю практичні навички роботи за барною стійкою ( диплом бариста).
З досягень:
- збільшення товарообігу та середнього чеку;
- розширення асортименту меню, що збільшило цільову аудиторію та зацікавленість нашим закладом.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: