Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Соломія

Сценарист

Город:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Файл содержит еще 4 страницы.

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Experience
Educational Course Creator
IT Company Unicorn Systems | 2022 - 2023
Creating and reviewing educational biology and
chemistry courses.
Biology and Chemistry teacher
Vilni School | 2021 - present
Teaching biology and chemistry.
Introducing STEAM educational approach.
Working as bilingual teacher.
Online teacher and content creator
ZNOUA | 2016 - 2022

Solomia Designing and preparing educational
presentations, courses, tests and multilevel

Zalizniak
tasks which help students to pass biology
and chemistry examinations for admission
to universities in Ukraine (EIT).
Teaching students at online courses.
EDUCATIONAL COURSES
Conducting live streams.
CREATOR. BIOLOGY AND Lecturer
CHEMISTRY TEACHER Math Madness Club | 2018 - 2022
Developing and conducting several Science
An experienced teacher and
courses about Genetics, Ecology,
educational materials creator Emotional Intelligence, Animal Behavior,
specializing in biology and Biology of the Human Body, Bionics etc.
chemistry. Have done numerous
projects in this area. Skills
Education Core Skills
English: B2
Instructional Design
STEM Education
Master of Biology Digital Tools in Education
Ivan Franko National University of Lviv | Educational Project Management
2016 - 2018: Educational program Content Development
"Microbiology"; Professional qualification
"Biologist. Lecturer" Soft Skills
Analytical Thinking
Bachelor of Biology Empathy & Active Listening
Self-Directed Learning
Ivan Franko National University of Lviv | Communication
2012 - 2016: Professional qualification
"Teacher of Biology and Chemistry.
Engineer and Tester in Biology" Technical Tools
Google Workspace (Docs, Slides, Forms,
Sheets)
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») AI
Zoom, Microsoft Teams
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») Canva (basic)
iNaturalist (project creation, data
Lviv city, Ukraine analysis)
Портфоліо
Портфоліо
Сценарій відеоуроку

Хімія 7 клас

Тема уроку: Валентність хімічних елементів

Мета уроку: сформувати базові знання про сполучення атомів між собою та
поняття про валентність елементів.

Очікувані результати:

●​ розуміти, що атоми з’єднуються хімічними зв’язками;

●​ пояснювати, що кількість таких зв’язків називають валентністю;

●​ коментувати особливість запису графічної формули речовини;

●​ наводити один-два приклади атомів, що мають сталу та змінну
валентності;

●​ розуміти базові принципи визначення валентності.

Текст (для диктора) Опис зображення на екрані

(для дизайнера)

Тизер

1)​ Ти вже знаєш, речовини навколо 1)​ Дівчинка у хімічному кабінеті.
складаються з молекул, а молекули Схематично зображені таблиця
з атомів. елементів, посуд тощо. Дівчинка стоїть
2)​ Але ж атомів так багато і вони такі біля дошки, в руках тримає колбу з
маленькі! водою.
3)​ Як речовини не розсипаються на 2)​ Має задумливий вигляд, потирає
дрібні атоми? За якими законами підборіддя іншою рукою.
атоми “скріплюються” між собою? 3)​ Дівчинка дивиться на колбу. В один
4)​ Відповіді на ці питання ти дізнаєшся момент колба тріскає та вода
у цьому відеоролику. розсипається на дрібні кульки-атоми.
Але водночас атоми збираються у
речовину знову. Дівчинка має
задуманий стурбований вигляд.
4)​ Дівчинка повертається обличчям до
глядача та потирає підборіддя із
задумливою мімікою на обличчі.

Основна частина
1)​ У XIX столітті було доведено 1)​ Зміна сценки. Героїня у кімнаті за
існування атомів, з яких комп’ютером. Вона вмикає відео, на
складаються речовини. Крім того, якому показано вченого XIX століття за
вчені встановили, що атоми лабораторним столом. Вчений тримає
з’єднуються в молекули не в руках колбу. Вміст колби — рідина
безладно, а лише у певній блакитного кольору. На блакитному
послідовності за допомогою фоні вмісту колби з’являється
особливих зв’язків, що мають назву графічна кулестрижнева формула
хімічні. молекули води. Лініями показано
2)​ Уяви атоми у вигляді кульок-емодзі, хімічні зв’язки, які підсвічуються у
що тримаються за руки. момент, коли диктор говорить, що
3)​ Та чи можуть ці атоми триматись за зв’язки мають назву хімічні.
руки лише з певною (наголос на
цьому слові) кількістю інших атомів?
А можливо кількість таких хімічних
зв’язків необмежена?

2)​ Повертаємось знову до дівчинки. Вона
сидить у своїй кімнаті. З’являється
хмаринка, яка показує її думки.
Хмаринка масштабується майже на
весь екран, щоб було видно деталі
думок героїні. Два атоми у вигляді
кульок із виразом емодзі у футболках,
на яких написана буква H. Дві кульки
однакові. Вони сидять на лавочці,
тримаючись кожен однією рукою один з
одним і посміхаються. Якось ось так:​

Іншу вільну руку кожного з атомів не
зображати.

3)​ У той момент атоми задумливо
дивляться один на одного.

1)​ “Атоми різних елементів можуть 1)​ Знову показано героїню за екраном
утворювати певне число зв’язків з комп’ютера. Вона читає текст у лапках,
іншими атомами” — , (*читає як речення, яке знайшла за пошуком у
героїня). браузері.
2)​ То що, виявляється, що твої 2)​ Знову хмаринка з думками дівчинки.
кульки-атоми можуть “триматись за Там кулясті атоми-емодзі у футболочці
руки” лише з певною кількістю інших далі міцно тримаються за руки.
атомів? 3)​ Знизу з’являється підпис
3)​ Саме так! І така властивість “Валентність”. Підсвічується
називається “валентністю”. рукостискання між атомами.
4)​ “Треба дослідити ще! (*голос 4)​ Атоми Гідрогену з попередніх сцен.
героїні). Виявляється, що атом Лавочки не треба, можна їх зблизити.
Гідрогену може приєднати тільки Біля кулястих атомів відповідно до
один атом іншого хімічного тексту диктора домалювати атом Cl та
елемента (наприклад, у молекулах F, які теж триматимуться за руки з
HCl, HF), це означає, що його двома окремими атомами Гідрогену.
валентність дорівнює I. Коли говориться, що “це означає, що
5)​ Атом Оксигену може приєднувати його валентність дорівнює І”, то на
два одновалентних атоми Гідрогену сцені з’являється такий підпис:
(наприклад, H2O). Ти скажеш “Хм, то Валентність Гідрогену — I.
Оксиген є двовалентним!” — 5)​ Принцип той самий, що і для Гідрогену.
(*голосом героїні). Просто графіка за описом, що для
6)​ Атом Нітрогену може приєднувати диктора. Має бути підпис до цієї
три атоми Гідрогену (наприклад, сценки: Валентність Оксигену — II.
NH3). “Ну так, тож Нітроген є 6)​ Тут логіка та сама. У Нітрогену
тривалентним! Все просто!” — (*із виростає третя рука, якою він тримає
захватом голосом героїні). атом Гідрогену. Має бути підпис до цієї
сценки: Валентність Нітрогену— III.

1)​ Гадаю, ти вже вмієш називати 1)​ Героїня знову шукає інформацію в
хімічну формулу води — аш-два-о. інтернеті. Бачить слайд, на якому є
Ця формула показує те, що формула води H2O.
молекула води складається із двох 2)​ З’являється графічна формула. Підпис
атомів Гідрогену та одного атома і стрілка до формули “графічна, або
Оксигену. структурна, формула.”
2)​ Хіміки використовують ще один вид 3)​ Героїня думає над питанням. Коли
формул — графічні, які також диктор говорить про порядок, то
називають структурними. відповідні хімічні зв’язки мають
3)​ “А що показує ця формула?” підсвічуватись.
(*голосом дівчинки). Як ти можеш 4)​ Атоми можуть бути як в попередніх
здогадатись, графічна формула описах, у футболочках із підписами О
показує порядок з’єднання атомів у та Н. Ніг не треба. Вираз лиця атомів
молекулі! усміхнений :) Їхні видовжені руки, як
4)​ Тобто, в молекулі води атом палички, підсвічуються. Тому краще,
Оксигену тримає за руки два атоми якщо ручки тоненькі, які рисочки.
Гідрогену, причому атоми Гідрогену
один з одним, як бачиш, не зв’язані.
“А ці риски показують хімічні зв’язки,
чи не так? ” (голосом дівчинки). Так,
це правильна думка!
1)​ Тож які хитрості можна 1)​ Дівчинка за комп’ютером.
застосовувати, щоб визначати 2)​ Підшукує у браузері відповідь “ за
валентність атомів різних хімічних відомою валентністю одного хімічного
елементів за формулами? елемента можна встановити
2)​ Уяви, що за відомою валентністю валентність інших елементів у
одного хімічного елемента можна сполуці.”
встановити валентність інших 3)​ Клікає на посилання. Там формула
елементів у сполуці. вуглекислого газу типу CO2. Видихуване
3)​ Ось тобі формула вуглекислого газу повітря зобразити можна стрілкою від
— це-о-два. Саме цього газу більше дівчинки.
у повітрі, яке ти видихаєш, в 4)​ Показано графічну формулу
порівнянні із тим, яке ти вдихаєш. вуглекислого газу. Для закріплення
4)​ У молекулі вуглекислого газу атоми візуалу, можна зв’язки зобразити
Оксигену утворюють по два зв’язки з ручками.
атомом Карбону (називай такий
зв’язок подвійним), а Карбон у
цьому випадку утворює чотири
зв’язки (або два подвійні зв’язки). У
цій сполуці валентність Карбону
дорівнює чотирьом.
5)​ Зверни увагу, що для позначення
валентності використовують римські
цифри. При цьому їх пишуть над
символом хімічного елемента у Коли диктор говорить про зв’язки, вони
формулі речовини. підсвічуються відповідно.

Підпис до слайду “Валентність
Оксигену — II. Валентність Карбону —
IV.”

5)​ На слайді, який розглядає дівчинка,
показано щось на зразок:
1)​ У тебе виникає питання, а звідки 1)​ Героїня сидить біля комп’ютера у
дізнатись валентність атомів різних роздумах.
хімічних елементів? Невже треба 2)​ Коли іде мова про хитрості,
вивчати валентність кожного? з’являється щось на зразок лампочки
2)​ Знаючи певні хитрості, вивчати біля дівчинки. Таким чином можна
валентність кожного елемента показати хитрість, лайфгак або ідею.
немає потреби. 3)​ Коли іде мова про сталу валентність,
3)​ Деякі елементи виявляють сталу то можна теж показати, мов таке
валентність — у всіх сполуках їм речення у пошуку браузера.
властиве тільки одне певне 4)​ А тут вже показати кулясті атоми у
значення валентності. футболочках. Зображені формули
4)​ “Так, я спостерігаю, що валентність води, HCl.
Гідрогену в описаних сполуках була 5)​ Атом Сульфуру можна зобразити
завжди І, а в Оксигену — II. То у них жовтим. Показати його у трьох різних
стала валентність?” (*голосом варіаціях з різною кількістю рук у
дівчинки). формулах H2S, SO2, SO3.
5)​ Твоя правда! А ось, наприклад, атом
Сульфуру, може виявляти
валентність II, IV, VI. Тож його
валентність є зміною, чи не так?
Сульфур мінливий, як погода :)
Закінчення (шпаргалка)

1)​ Запам’ятай: 1)​ Зобразити підсумок у вигляді карти
-​ Атоми “дружать” з іншими думок. За тим самим принципом —
атомами, утворюючи хімічні героїні показується інформація у
зв’язки. вигляді карти думок. На карті думок
-​ Таких зв’язків може бути текст. Можна проілюструвати
певна кількість, що називають картинками. Напр., як атоми
валентністю. тримаються руками тощо.
-​ Графічна формула показує 2)​ Героїня у хімічному кабінеті. Щаслива,
порядок з’єднання атомів між “заманює” подивитись наступні відео :)
собою.
-​ Валентність може бути
сталою, а також змінною.
-​ Щоб визначити валентність
певного атома, треба
користуватись таблицею
елементів та хімічною
формулою речовини.
2)​ Ну як, спробуєш вивчити ще більше
хитростей, як визначати валентність
і навіть складати формули речовин,
не вивчаючи їх напам’ять?

Дивись наступні відео!

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: