Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13692130/
Администратор
- Рассматривает должности:
- Администратор, Менеджер торгового залу
- Город:
- Одесса
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Даліщук Катерина Віталіївна
[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация») | 30 років | Українська
[[открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»)]
🎯 Ціль
Шукаю посаду адміністратора, де зможу застосувати свої організаторські здібності,
відповідальність та комунікабельність для забезпечення ефективної роботи
команди та високого рівня обслуговування гостей.
💼 Досвід роботи
• Адміністратор | Березень 2025 теперішній час
Ресторан «True», Одеса
• Адміністратор | Травень 2024 теперішній час
Ресторан «Огонь», Одеса
• Повар, офіціант | Вересень 2017 — Листопад 2019
Казино Win, Одеса
• Повар | Березень 2016 — Серпень 2017
Банкет-Хол, Одеса
• Продавець -консультант-кассир лютий. 2015 - травень 2016 Магазин
Gardini, Одесса
🎓 Освіта
Середня спеціальна освіта
НУ «ОЮА» Об’єднане вище професійно-технічне училище сфери послуг
🛠 Навички
• • Управління командою: досвід організації і координації роботи
персоналу, розподіл обов’язків і підтримка високого рівня мотивації
співробітників.
• • Організація та контроль процесів: ефективне планування і контроль
всіх етапів роботи — від організації бронювань і банкетів до забезпечення
чистоти та комфорту для гостей.
• • Клієнтський сервіс: висока комунікабельність, вміння створювати
комфортну атмосферу для гостей, вирішення конфліктних ситуацій,
ефективне спілкування з клієнтами на всіх етапах їх взаємодії з рестораном.
• • Ведення документації та звітності: ведення внутрішньої документації,
складання звітів, накладних і контролювання фінансових операцій.
• • Стресостійкість: здатність працювати в умовах високої навантаженості,
швидко реагувати на зміни в ситуації і зберігати спокій під час кризових
моментів.
• • Контроль якості обслуговування: забезпечення високих стандартів
обслуговування гостей, контроль за якістю сервісу і виконанням завдань
командою.
• • Управління бронюваннями: організація резервування столиків, банкетів
та спеціальних подій, взаємодія з гостями для уточнення побажань та вимог.
• Володіння програмами: R-Keeper, iiko, Excel, 1-C.
Мови
- Українська — вільно
- Англійська — середній рівень володіння
[
[[
🎯 Ціль
Шукаю посаду адміністратора, де зможу застосувати свої організаторські здібності,
відповідальність та комунікабельність для забезпечення ефективної роботи
команди та високого рівня обслуговування гостей.
💼 Досвід роботи
• Адміністратор | Березень 2025 теперішній час
Ресторан «True», Одеса
• Адміністратор | Травень 2024 теперішній час
Ресторан «Огонь», Одеса
• Повар, офіціант | Вересень 2017 — Листопад 2019
Казино Win, Одеса
• Повар | Березень 2016 — Серпень 2017
Банкет-Хол, Одеса
• Продавець -консультант-кассир лютий. 2015 - травень 2016 Магазин
Gardini, Одесса
🎓 Освіта
Середня спеціальна освіта
НУ «ОЮА» Об’єднане вище професійно-технічне училище сфери послуг
🛠 Навички
• • Управління командою: досвід організації і координації роботи
персоналу, розподіл обов’язків і підтримка високого рівня мотивації
співробітників.
• • Організація та контроль процесів: ефективне планування і контроль
всіх етапів роботи — від організації бронювань і банкетів до забезпечення
чистоти та комфорту для гостей.
• • Клієнтський сервіс: висока комунікабельність, вміння створювати
комфортну атмосферу для гостей, вирішення конфліктних ситуацій,
ефективне спілкування з клієнтами на всіх етапах їх взаємодії з рестораном.
• • Ведення документації та звітності: ведення внутрішньої документації,
складання звітів, накладних і контролювання фінансових операцій.
• • Стресостійкість: здатність працювати в умовах високої навантаженості,
швидко реагувати на зміни в ситуації і зберігати спокій під час кризових
моментів.
• • Контроль якості обслуговування: забезпечення високих стандартів
обслуговування гостей, контроль за якістю сервісу і виконанням завдань
командою.
• • Управління бронюваннями: організація резервування столиків, банкетів
та спеціальних подій, взаємодія з гостями для уточнення побажань та вимог.
• Володіння програмами: R-Keeper, iiko, Excel, 1-C.
Мови
- Українська — вільно
- Англійська — середній рівень володіння
Похожие кандидаты
-
Адміністратор
40000 грн, Одесса, Днепр -
Адміністратор, юрисконсульт, бармен (IT)
15000 грн, Одесса -
Адміністратор
25000 грн, Одесса -
Адміністратор
Одесса -
Адміністратор
Одесса -
Адміністратор
Одесса