Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • PRO

Raman

Head of marketing

Вид занятости:
полная, неполная
Возраст:
32 года
Город проживания:
Другие страны
Готов работать:
Другие страны, Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту, адрес и LinkedIn.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Маркетолог-стратег

с 01.2025 по наст. время (7 месяцев)
Defense, маркетингова агенція, Дистанційно (Маркетинг, реклама, PR)

— Проведення стратегічного аудиту бізнесу клієнтів, виявлення ключових бар’єрів росту, формування гіпотез розвитку
— Планування й організація кількісних та якісних маркетингових досліджень.
— Побудова маркетингових та експортних стратегій «під ключ» або окремих етапів.
— Розробка бренд-стратегій: формування УТП, позиціонування, формування ціннісних пропозицій, підбір архетипів бренду
— Підготовка і презентація рішень для клієнтів, участь у зустрічах та захисті комерційних пропозицій
— Впровадження інструментів залучення та утримання клієнтів
— Підтримка та консультаційний супровід клієнта на всіх етапах реалізації стратегії
— Успішний досвід керування маркетинговими проєктами та командами фахівців

Head of marketing

с 03.2024 по 09.2024 (6 месяцев)
QED school, Wroclaw (Освіта, наука)

— Побудував з нуля систему маркетингу для масштабування та адаптації освітніх продуктів під нові ринок ЄС.
— Розробив і реалізував маркетингову стратегію з фокусом на адаптацію онлайн-курсів під локальні особливості цільової аудиторії.
— Координував процеси запуску: від проєктного планування й формування команд до запуску кампаній та контролю результатів.
— На основі 5C-аналізу організував дослідження ринку та глибинні інтерв’ю, що дозволило налаштувати позиціонування та продуктову пропозицію під вимоги локального користувача.
— Впровадив єдину систему управління задачами для команди, підрядників і партнерів. Забезпечив ефективну комунікацію зі стейкхолдерами та регулярну аналітику ходу реалізації.
— Керував створеннем навчального контенту, запуском рекламних кампаній у соцмережах, месенджерах та медіа, а також e-mail-маркетингом.
— Провів повний ребрендинг QED School, включаючи нову айдентику, логотип і сайт.

Head of marketing

с 09.2023 по 05.2024 (8 месяцев)
Careera school, Wroclaw (Освіта, наука)

— Організував повний цикл запуску онлайн-курсів на платформі Thinkific: координував створення контенту, формування цінової політики та маркетингове просування.
— Разом із командою реалізував бренд компанії — від неймінгу та логотипа до UX/UI-дизайну сайту й наповнення контентом.
— Ініціював та організував маркетингове дослідження і глибинні інтерв’ю, що допомогло покращити позиціонування продукту.
— Побудував партнерства з виробниками обладнання для формування спільних пропозицій.
— Керував роботою маркетингової команди та підрядників, забезпечуючи узгодженість дій і якісний результат.
— Запустив Telegram-бота для автоматизації взаємодії з клієнтами.

Завдяки комплексній роботі команди вдалося підвищити впізнаваність бренду на 30% і значно покращити якість та продажі освітніх продуктів.

Head of marketing

с 12.2022 по 08.2024 (1 год 8 месяцев)
Lasera Plus, Wroclaw (Краса, фітнес, спорт)

— Розробив і реалізував повну B2B-маркетингову стратегію, що включала глибокий аналіз конкурентів, сегментацію ринку та чітке позиціонування бренду.
— Створив карту шляху клієнта (CJM) на основі CustDev та глибинних інтерв’ю, що дозволило покращити клієнтський досвід на всіх етапах взаємодії.
— Разом із командою організував запуск digital-стратегії: таргетованої реклами, контекстних кампаній та lead generation. — Керував підготовкою та проведенням офлайн-заходів — бізнес-семінарів, презентацій, демонстрацій обладнання, а також участю компанії у профільних виставках.
— Ініціював і координував впровадження AI-асистента в Instagram для автоматизації первинної комунікації з клієнтами.
— Забезпечував ефективну взаємодію між відділом маркетингу, підрядниками та партнерами. Контролював виконання завдань, дотримання строків, якості й бюджету відповідно до стратегічних цілей компанії.

Реалізована стратегія забезпечила компанії перемогу в номінації «Кращий бізнес року» за версією асоціації ABBA.

Head of marketing

с 02.2019 по 08.2021 (2 года 6 месяцев)
Advertising agency Marsel, Брест (Маркетинг, реклама, PR)

— Розпочав роботу як маркетолог, де розробляв маркетингові стратегії для клієнтів агентства, вів багатоканальні рекламні кампанії та координував взаємодію з креативною командою. Протягом року досягнув вагомих результатів і був підвищений до керівника з маркетингу.

— На новій посаді розробив довгострокову стратегію розвитку компанії та контролював реалізацію кампаній. Займався рекрутингом і розвитком команди, впровадив систему KPI, що підвищила ефективність роботи всіх підрозділів. Також ініціював запуск нових продуктів, які сприяли зростанню доходів. У результаті клієнтська база та прибуток компанії зросли на 24%, а агентство розширило портфоліо.

Керівник відділу реклами

с 07.2017 по 07.2019 (2 года)
TV City, Брест (ЗМІ, медіа)

— Розробив і впровадив стратегії збільшення продажів рекламних послуг телеканалу, зокрема шляхом запровадження нових форматів реклами.
— Керував повним циклом виробництва відеоконтенту — від промороликів та рекламних відео до корпоративних фільмів.
— Координував співпрацю з ключовими клієнтами та партнерами, що дозволило укласти довгострокові контракти та суттєво збільшити доходи від реклами.
— Запровадив систему регулярного аналізу ефективності трансляцій, що забезпечило точне звітування про результати кампаній і підвищило рівень задоволеності клієнтів.

У результаті моєї роботи якість і спектр рекламних послуг значно зросли.

Product manager

с 03.2017 по 07.2019 (2 года 4 месяца)
Persona language school, Брест (Освіта, наука)

— Керував розробкою й просуванням нових освітніх продуктів, включно з мовними курсами.
— Розробив маркетингову стратегію та сегментував ринок, що дозволило точніше адаптувати пропозицію.
— Співпрацював із відділами маркетингу, продажів і навчальним підрозділом для ефективної реалізації проєктів.
— Скоротив час виходу продуктів на ринок, знизив вартість залучення студентів на 27%.
— Впровадив нові методи аналізу відгуків, що підвищило задоволеність учасників.
— Успішно запустив 3 нові курси, які зміцнили позиції школи на ринку.

Керівник відділу продажу

с 03.2014 по 06.2017 (3 года 3 месяца)
Marketing agency Atida-Art, Брест (Маркетинг, реклама, PR)

— Розпочав кар’єру на посаді спеціаліста з продажу, де займався залученням клієнтів, переговорами та побудовою ділових відносин. Досягнув найвищих показників продажів у компанії та уклав довгострокові контракти з ключовими клієнтами, зокрема п’ятьма банками. Завдяки результатам отримав підвищення до керівника відділу продажів.

— На новій посаді керував командою з 7 осіб, розвивав їхні навички та впроваджував стратегії зростання.
— Ініціював впровадження CRM-системи, що підвищила ефективність роботи. Продажі зросли на 25%, а частка довгострокових контрактів — на 17%.
— Разом із командою реалізував нові рекламні продукти, включно з рекордним контрактом на підтримку міжнародного музичного фестивалю.

Образование

University of Lodz

Global Mini MBA, management, Lodz
Высшее, с 2023 по 2024 (1 год)

Інтенсивна бізнес-програма охоплювала стратегічне управління, маркетинг, фінансовий аналіз та розробку інноваційних бізнес-моделей.

Особливий акцент був зроблений на практичні завдання, аналіз бізнес-кейсів і групові дискусії. Заняття включали теми, такі як формування команд, ефективна комунікація та управління проєктами

NEXT MBA

Marketing Director, marketing and digital strategy, Valencia
Высшее, с 2023 по 2024 (1 год)

Комплексна програма NextMBA «Директор з маркетингу», розроблена для поглиблення експертизи в сучасному маркетингу та цифрових стратегіях.

Курс охоплював ключові напрями, такі як стратегічний маркетинг, управління брендом, технології в маркетингу, маркетинг відносин, креативний маркетинг, PR, маркетинговий аудит і антикризове управління.

Програму викладали визнані лідери галузі, зокрема Філіп Котлер і Сет Годін.

Брестський державний технічний університет

Фінанси та кредит, Брест
Высшее, с 2010 по 2014 (4 года)

Під час навчання здобув практичний досвід на стажуваннях у банках, активно брав участь у наукових конференціях і стартап-конкурсах.

Дополнительное образование и сертификаты

Adam Mickiewicz University, Poznań

AI and VR in communication (2024)

Adam Mickiewicz University, Poznań

Business presentations (2024)

Higher School of Management, Konin

Certificate in small business management (2023)

Neurosprint: AI automation in marketing and sales

2023

Make (платформа автоматизації)

Foundation — 2024

INSEAD (France)

B2B Marketing Strategy (2024)

Знания и навыки

  • Побудова воронки продажу
  • Побудова відділу продажу
  • Побудова відділу маркетингу
  • Управління проєктами
  • Застосування штучного інтелекту
  • Аналіз цільової аудиторії
  • Аналіз ринку
  • Конкурентний аналіз
  • Складання CJM
  • Знання методології JTBD
  • Маркетингові дослідження
  • Аналіз ROI
  • Планування бюджету
  • Розробка маркетингової стратегії
  • Brand management
  • Strategic marketing
  • Управління командою

Знание языков

  • Украинский — продвинутый
  • Белорусский — свободно
  • Русский — свободно
  • Польский — выше среднего
  • Английский — выше среднего

Дополнительная информация

Після виборів 2020 року в Білорусі вимушено виїхав спочатку до України, а згодом — до Польщі. Вже 4 роки проживаю та працюю у Вроцлаві.

Розглядаю пропозиції з можливістю дистанційної роботи або з офісом у Польщі. Готовий до повної або часткової зайнятості; у разі повної — розглядаю вакансії із зарплатою від 60 000 грн нетто. Також відкритий до короткострокових проєктів або консалтингової співпраці.

Вільно володію українською мовою на рівні ділового листування та підготовки всієї робочої документації. В усному спілкуванні переважно використовую російську та білоруську. Цікавлюся застосуванням штучного інтелекту для особистої продуктивності та бізнесу, маю досвід публічних виступів на профільних заходах.

Зручний формат зв'язку:
Telegram: @Raman_Berast або
Email: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: