Ірина
Фахівець з кадрового адміністрування
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13718014/
Опыт работы
Начальник служби персоналу, директор з управління персоналом
с 03.2000 по наст. время
(25 лет 10 месяцев)
ПП Сігма, ТК Дніпровський, ПрАТ Оріль-Лідер, ДЗМК, ГП Смоли, Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)
•організація та ведення кадрового діловодства відповідно до вимог чинного законодавства України (оформлення прийняття, звільнення, переведення, переміщення, сумісництва, суміщення, заохочень, дисциплінарних стягнень, формування штатного розпису та організаційно-штатної структури, формування особових справ, карток П-2, ведення відпусток (графік, накази, заяви, повідомлення), робота з листками непрацездатності, табельний облік, ведення кадрової бази в програмі 1С, видача довідок про роботу на підприємстві, архівування справ звільнених, тощо);
•розробка та запровадження внутрішніх стандартів підприємства: регламенти, положення, інструкції, правила тощо;
•підбор персоналу на вакантні посади, проведення співбесід;
•введення на підприємстві військового обліку та контроль подальшого його ведення (в підпорядкуванні фахівець з військового обліку);
•консультування керівників підрозділів з питань управління персоналом та трудового законодавства, формування та підтримання корпоративної культури;
•оцифрування трудових книжок, передача їх до ПФ України;
•постійний моніторинг змін в кадровому законодавстві, кадрова звітність.
Образование
Харківський міжнародний інститут економіки та менеджменту
Менеджмент та управління персоналом, Харків
Высшее, с 2005 по 2006 (1 год)
Дніпродзержинський державний технічний університет
Технологія машинобудування, Кам'янське
Высшее, с 1992 по 1997 (5 лет)
з відзнакою
Знания и навыки
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- MS PowerPoint
- 1С
- M.E.Doc
- Бітрікс24
- Ведення кадрового обліку
- Кадрове діловодство
Дополнительная информация
ПЕРЕВАГИ ДЛЯ РОБОТОДАВЦЯ
•Відповідальність та уважність до деталей.
•Уміння працювати самостійно та дистанційно.
•Досвід роботи в умовах багатозадачності.
•Системність і орієнтація на результат.
Шукаю віддалену роботу з кадрового адміністрування.
Рекрутинг не пропонувати!
Похожие кандидаты
-
Фахівець з персоналу
20000 грн, Каменское -
Адміністратор
Удаленно, Луцк -
Адміністратор
Удаленно, Киев, Кременчуг -
Фахівець з персоналу
30000 грн, Удаленно, Одесса -
HR-менеджер, фахівець з кадрового адміністрування
Удаленно, Полтава -
Адміністратор
Удаленно, Тернополь