- PRO
Святослав
Операційний директор
- Возраст:
- 35 лет
- Город:
- Киев
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту и LinkedIn.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13736218/
Опыт работы
Директор з продажу
с 04.2022 по наст. время
(3 года 4 месяца)
ТОВ "ЛЕСТРО", Київ (IT)
• Впровадив систему Benefit Omnichannel Cold Outreach.
• Створив базу клієнтів через Linkedin.
• Налаштував автоматизацію лідогенерації.
• Сформував IPC, Audience Landscape, Roadmap.
• Стратегія продажів, план продажів, КПІ, мотивація.
• Професійно проводив зутрічі з клієнтами.
• Продавав проекти таким компаніям як Укртелеком, Ашан, Рукавичка, Polpharma, Volvo, Метінвест та багато інших.
Генеральний директор
с 02.2020 по 02.2022
(2 года)
ТОВ "Сіп Ательє" (ТОВ "Сіп Атлас"), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Створив 1-, 3- та 5-річну стратегію розвитку компанії.
• Збільшив обсяг продажів у 12 разів.
• Збільшив ефективність виробництва у 11 разів.
• Модернізував виробництво для отримання європейського сертифіката CE.
• Організував виробничу команду з 6 до 45+ осіб у три зміни для цілодобового виробництва.
• Створив систему управлінської звітності в 1С.
• Оптимізував усі бізнес-процеси.
• Виготовив, доставив і збудував 6500 квадратних метрів таунхаусів у Німетчині, місто Дамп.
• Організував робочий процес і ефективну взаємодію виробничих підрозділів: окремих співробітників, команд і відділів.
• Брав участь у розробці та реалізації стратегії компанії.
• Проводив економічний і фінансовий аналіз організації та її структурних підрозділів.
• Аналізував і оптимізував систему мотивації співробітників.
• Контроль дотримання трудової дисципліни, внутрішнього розпорядку та корпоративної етики.
• Організація діловодства, юридична обробка документів: контракти, угоди, посадові інструкції, робочі інструкції, організаційні схеми підприємства.
• Участь у підготовці оперативних планів підприємства.
• Виявлення та усунення недоліків у бізнес-процесах самостійно або спільно з керівництвом.
• Виконання офіційних розпоряджень вищого керівництва.
• Затвердження та реалізація плану продажів.
• Побудова та оптимізація бізнес-процесів.
• Розподіл фінансових, трудових та інших ресурсів компанії.
• Координація роботи підрозділів організації.
• Управління процесом підбору та навчання персоналу.
• Розробка стандартів роботи та корпоративної етики.
• Побудова продуктивних відносин із клієнтами, партнерами, постачальниками та контролюючими органами.
• Розробка логістичної, інформаційної та технологічної політики.
• Розробка бюджетів.
Менеджер з продажу
с 07.2019 по 02.2020
(7 месяцев)
Е-Тендер, ТОВ, Київ (IT)
• Професійно проводив клієнтів від знайомства до продажу.
• Чітко та якісно заповнював CRM.
• Планував продажі та виконував цей план.
• Пройшов усі можливі навчання для продажів.
• Робота із складними базами.
• Планування обсягів продажу на майбутній період.
• Отримання від клієнтів комерційних пропозицій конкурентів.
• Підготовка до відділу маркетингу інформації про рівень задоволеності клієнтів товарами чи послугами компанії.
• Отримання від замовника претензій щодо якості товару чи послуг та передача претензій до необхідного відділу (залежно від типу претензії).
• Проведення презентації продукту чи послуг клієнту.
• Підготовка первинної комерційної пропозиції.
• Проведення переговорів із клієнтами.
Помічник директора
с 09.2015 по 01.2019
(3 года 4 месяца)
ТОВ "Прометей-Сяйво", Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Планування робіт та постачання матеріалів на 10 об'єктах будівництва.
• Створення зведених кошторисів між замовником та підрядником.
• Підбір підрядників під будь-які види будівельних робіт та укладання договорів.
• Ведення повного документообігу з безготівкового та готівкового розрахунку.
• Проведення тендерів на закупівлю всіх видів будівельних матеріалів.
• Контроль цін у постачальників та перевірка всієї номенклатури у кожному рахунку.
• Підготовка прайсу цін для створення кошторисів.
• Виїзд на склади постачальників для контролю якості продукції, надання зразків та каталогів матеріалів.
• Ведення журналу матеріалів та відвантаження по всіх 10 об'єктах.
• Проведення інвентаризації матеріалів, інструментів, техніки.
• Забезпечення логістики на всіх об'єктах.
• Забезпечення оренди, сервісного обслуговування інструменту та техніки.
Директор
с 04.2013 по наст. время
(12 лет 4 месяца)
Фізична особа підприємець Клочок Святосав Сергійович, Київ (Нерухомість)
Оренда комерційної нерухомості.
Помічник директора
с 05.2012 по 06.2013
(1 год 1 месяц)
ТОВ "ШЕФ", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
• Підбір локацій.
• Управління ремонтними роботами.
• Введення об'єкта в експлуатацію (з огляду на весь перелік документів, дозволів).
• Розробка, коригування, ціноутворення меню.
• Здійснення підбору персоналу, проведення семінарів та тренінгів, організація роботи колективу.
• Робота з дозвільними, контролюючими органами.
• Розробка структури коппанії, складання штатного розкладу та посадових інструкцій.
• Розробка заходів щодо підвищення ефективності роботи.
• Ведення переговорів із партнерами.
• Взаємодія з органами державного управління з усіх питань.
• Мотивація, навчання персоналу.
• Організація та проведення зборів, нарад, консультацій.
• Розробка перспективних та поточних цілей.
Майстер з будівництва
с 06.2011 по 03.2012
(9 месяцев)
ПАТ ПМК43, Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• Робота з дозвільними, контролюючими органами.
• Забезпечення виконання встановлених планових завдань.
• Забезпечення раціонального використання трудових, матеріальних та фінансових ресурсів.
• Контроль за дотриманням працівниками трудової дисципліни.
• Здійснення контролю за виконанням працівниками посадових обов'язків.
• Облік робочого часу, нарахування заробітної плати.
• Розрахунок кошторисів.
Образование
Національний Транспортний Університет
Будівництво доріг та аеродромів, Київ
Высшее, с 2007 по 2012 (5 лет)
Ліцей "КПІ"
Фізико-математичний, Вишгород
Среднее специальное, с 2003 по 2007 (4 года)
Дополнительное образование и сертификаты
Адміністрування персональних комп'ютерів
2006, 3 місяці
Технології управління персоналом
2012, 24 дні
Лідерська програма 199, BTG
2018, 3 місяці
Snovio Academy: Cold Emailing for B2B Sales
2022, 10 днів
Benefit Omnichannel Cold Outreach. Email + LinkedIn
2023, 28 денів
7 кроків до домінування на Upwork
2023, 21 день
ChatGPT: Повний курс з AI, ChatGPT, OpenAI API та DALL-E
2025, 2 місяці
Знания и навыки
- Ведення переговорів
- Стратегічне планування
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Управління персоналом
Знание языков
- Украинский — свободно
- Английский — средний
- Немецкий — начинающий
Другие резюме этого кандидата
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость
- Директор з продажу, ТОВ "ЛЕСТРО", 3 года 4 месяца
- Генеральний директор, ТОВ "Сіп Ательє" (ТОВ "Сіп Атлас"), 2 года
- PRO
Рассматривает должности: Керівник відділу продажу, Керівник відділу, Керівник проєкту, еще 1 должность
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Директор з продажу, ТОВ "ЛЕСТРО", 3 года 4 месяца
- Генеральний директор, ТОВ "Сіп Ательє" (ТОВ "Сіп Атлас"), 2 года
- PRO
Киев
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Директор з продажу, ТОВ "ЛЕСТРО", 3 года 4 месяца
- Генеральний директор, ТОВ "Сіп Атлас" (ТОВ "Сіп Ательє"), 2 года
Похожие кандидаты
-
Операційний директор
Киев -
Операційний директор
Киев -
CEO, COO
Киев -
Chief operating officer
180000 грн, Киев -
CEO
120000 грн, Киев -
Директор підприємства, керівник філії, начальник комерційного відділу
Киев, Запорожье , еще 2 города