Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 19 июня 2024 PRO

Ірина

Асистент керівника, 35 000 грн

Занятость:
Полная занятость.
Возраст:
29 лет
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Ассистент керівника

с 07.2021 по 03.2022 (8 месяцев)
ФОП Яцюк В., Київ (Трейдінг)

1. Складати та публікувати щотижневу новину до групи по Трейдінгу.
2. Проводити аналіз компаній.
3. Відбирати потрібні тікери для сигналів.
4. Опубліковувати ідеї сигналів у ТрейдінгВью.
5. Вносити до календаря новини/події/нагадування.
6. Зробити аналіз новин по телеграм каналах по Трейдінгу.
7. Оптимізувати завдання, що повторюються.
8. Прописати посадові інструкції для працівників.
9. Проводити навчання для кандидатів у компанію.
10. Ведення фінансових звітів.
11.Займатися пошуком нових співробітників (рекрутинг).
12. Побутові завдання.
13.Написання постів для соцмереж.
14. Займатись організаційними питаннями.
15. Прописувати програму для марафонів.
16. Контролювати процеси працівників.
17. Ведення таблиць.
18. Здійснювати угоди.
19. Проводити навчання для кандидатів.

Помічник керівника

с 01.2021 по 04.2021 (3 месяца)
ТОВ «Вінсер Україна», Київ (Будівництво, інвестиції, міжнародні договори.)

1. Збір даних, та підготовка звітів для керівника;
2. Виконання завдань та доручень керівника;
3. Планування, координація та організація ділових зустрічей, поїздок і відряджень (замовлення квитків, бронювання готелів, інше), календарі керівників;
4. Діловодство;
5. Організаційні питання по офісу — забезпечення комфорту і затишку.
6. Організація зборів, підготовка презентацій, а також самостійне ведення невеликих завдань і проєктів.
7. Збір та підготовка аналітичних, інформаційних, довідкових та інших матеріалів для керівника;
8. Ведения протоколів зустрічей;
9. Підбір персоналу.

HR-менеджер

с 01.2020 по 05.2020 (4 месяца)
Компанія «AVG Group», Київ (Архітектура, дизайн, проектування.)

HR-менеджер (штат 140чол.)
1.Ведення кадрового діловодства (прийом співробітника, формування особистих справ, звітність).
2.Звід заробітної плати.
3.Моніторинг стану ринку праці.
4.Розвиток корпоративної культури.
5.Пошук і оцінка кандидатів на вакантні посади на різні позиції (архітектор, дизайнер, дизайнер-візуальзатор).
6.Ведення бази кандидатів.
7.Внесення даних до Worksection.
8.Внутрішня організация привітань співробітників компанії та тимбілдінгів.
9.Допомога в підготовці корпоративних заходів.
10.Ведення табелів лікарняні / відпустки / присутність на робочому місці.
11.Архівування кадрової документації.
12.Розподіл документів після підписання кадрових наказів.
13.Організація зборів, зустрічей, відряджень.
14.Підготовка звітності щодо виконаної роботи.
15.Подання звітності в встановлених формах і встановлених термінах.
16.Організація мотивуючих заходів для співробітників.
17.Контроль адаптації та проходження випробувально терміну нових співробітників.

Секретар

с 06.2017 по 12.2019 (2 года 6 месяцев)
Компанія «AVG Group», Київ (Архітектура, дизайн, проектування.)

Адміністратор офісу
1.Документаційне забезпечення:
•Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією (листи, факсимільні повідомлення): прийом, реєстрація, передача адресату, облік, зберігання.
•Організація отримання кореспонденції за юридичною, поштової та фактичною адресами.
•Оформлення листів директора Товариства і його заступників, відправлення термінових листів.
•За дорученням директора Товариства друк службових матеріалів.
•Пошта (покупка конвертів, марок, формування листів і їх відправка, обробка листів), нова пошта.
2.Прийом телефонних дзвінків і, в разінеобхідності,переведення їх на тих співробітників, яким вони призначаються. Фіксування отриманої по телефону для директора інформації в його відсутності і доведення її змісту до його відома.
3.Забезпечення життєдіяльності офіса:
•Замовлення води, кави,чаю, стаканів, мішалок та інше.
•Замовлення канцтоварів, меблів, згідно заявок (щомісячно згідно заявок від співробітників компанії).
•Замовлення необхідних матеріалів, речей, пристроїв за вказівками керівництва та потребами в офісі.
4.Співпраця з орендарями та контролю термінів оренди, оплати та документів.
5.Встановлення контактів з єксплуатаційними службами, орендарями, комунальними службами для проведення ремонтних та інших робіт.
6.Видавання магнітних ключів новим співробітникам та проведення інструктажу в їх єксплуатації та порядку використання. Замовлення магнітних кдючів.
7.Організація зустрічей відвідувачів і гостей компанії, забезпечення здійснення для них комфортних умов, консультація їх по адміністативним питанням.
8.Підготовка кімнат перемовин до нарад та після них.
9.Планування нарад в кімнаті для перемовин.
10.Забезпечення конференц-сервісу в кабінеті засновника Товариства (вода,кава,канцелярія та інше).
11.Здійснення замовлень в кафе для директора та засновника Товариства (оформлення та організація доставки замовлень).
12.Інформування співробітників про можливі недоліки, поломки та інше в групі Вайбер, пошта, усно тощо.
13.Складання списку вихідного дня.
14.Замовлення спец.одягу (форма для прибиральниць,каски, жилети, взуття для будівництва тощо).
15.Оплата банківських рахунків через банкомат за потребою.
16.Координація та контроль за роботою кур'єрів (відправлення, отримання документів, посилок).
17.Здійснення контролю за технічним станом оргтехніки.
18.Виклик таксі для керівництва та співробітників компанії або гостей.
19.Координація і контроль роботи:
•Контроль за харчуванням власника компанії.
•Прибиральниці (прибирання офісів, умови роботи тощо).
•Працівника, що слідкує за належним станом акваріума.
•Всі питання з облагородження офісу (забезпечення ремонту, функціонування тощо).
20.Слідкування за загальним порядком та чистотою в офісу.
21.Поточні питання та доручення, які виконуються в ході роботи.
22.Замовлення авіа та залізничних квитків (за потребою).
23.Відправка електронних листів відділам і співробітникам.

Адміністратор торгівельного комплексу

с 02.2015 по 06.2017 (2 года 4 месяца)
ТРК "Plazma", Київ (Торгівельно-розважальний комплекс)

1.Підтримування комфорту і приємної атмосфери в ТРК "Плазма".
2.Інструктаж торгового персоналу магазинів по маркетинговим заходам, їх механіці.
3.Ведення журналу проходження інструктажу торговим персоналом.
4.Вживання заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій.
5.Відстеження актуальності, коректності розміщення реклами всередині і зовні ТРК і на сайті.
6.Відповіді на вхідні телефонні дзвінки гарячої лінії ТРК, а також питання, які задають на офіційному сайті ТРК.
7. Збір інформації від магазинів ТРК про поточні, а також очікуваних в найближчі дні акціях, оновлення таблиці даних і відправка підряднику.
8.Забезпечення збереження матеріальних цінностей.
9.Виконання інших розпоряджень ТРК.

Адміністратор

с 08.2014 по 10.2014 (2 месяца)
Фітнес клуб «FitShine», Київ (Краса, фітнес, спорт)

1.Робота з поточною документацією;
2.Консультація клієнтів;
3.Организація работи персоналу;
4.Контроль работи персоналу;
5.Организація контролю належного стану приміщення.

Адміністратор

с 06.2013 по 12.2013 (6 месяцев)
Фітнес клуб «Crystal Fitness», Київ (Краса, фітнес, спорт)

1.Робота з поточною документацією;
2.Робота з підвищення ефективності клубу: проведення рекламних акцій;
3.Консультація клієнтів;
4.Організація роботи персоналу;
5.Контроль роботи персоналу;
6.Организація контролю належного стану приміщення.

Образование

Національна академія керівних кадрів культури і мистецтв.

Мистецтвознавець-експерт., Київ
Высшее, с 2012 по 2016 (3 года 9 месяцев)

Пишу картини на замовлення.

Знания и навыки

MS Excel MS Word Користувач ПК Користувач Internet MS PowerPoint MS Outlook Email Робота з оргтехнікою Worksection

Знание языков

  • Русский — свободно
  • Украинский — свободно
  • Английский — средний

Дополнительная информация

Відповідальна, пунктуальна, комунікабельна. Цілеспрямована, стресостійка, інтелігентна. Активна життєва позиція.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты

Кандидаты по городам


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: