Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Владислав

Аналітик

Вид занятости:
полная
Возраст:
28 лет
Город проживания:
Одесса
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Team lead

с 06.2022 по 05.2025 (2 года 11 месяцев)
NDA, Удаленно (IT)

Team Lead з 5+ роками досвіду в support-напрямку. Спеціалізуюся на підвищенні якості обслуговування, побудові ефективних команд і оптимізації процесів. Маю досвід в аналітиці, навчанні персоналу та управлінні повним циклом життя співробітників.
-Підвищив середню оцінку якості обслуговування з 75% до 86% протягом 3 місяців завдяки впровадженню нової системи фідбеків.
- Скоротив середній час відповіді оператора на 20% завдяки аналізу типових запитів і оновленню скриптів.
- Впровадив регулярні навчальні сесії, що зменшили кількість помилок операторів на 30%.
- Eфективно мотивував команду, формував довірливу атмосферу, сприяв зростанню індивідуальних навичок співробітників.
- Вирішення конфліктних ситуацій у команді та з клієнтами з акцентом на збереження довгострокових відносин.
- Вміння делегувати завдання та управляти командою в умовах багатозадачності.
- Розробив новий шаблон адаптації нових співробітників, що скоротив період навчання з 2 тижнів до 5 днів.
- Моніторинг чатів support відділу
- Аналіз та звітність, виставлення оцінок за якістю роботи відділу
- Проведення фідбеків з операторами, підвищення кваліфікації відділу
- Надавав операторам чатів зворотний зв'язок та рекомендації для покращення якості обслуговування, а також брав активну участь в оптимізації процесів спілкування з клієнтами
- Аналізував тренди та патерни в чат-діалогах, що дозволило виявити ключові потреби клієнтів та запропонувати покращення у продуктах та послугах компанії
- Гарантував дотримання конфіденційності в чат-інтеракціях, стежачи за тим, щоб оператори дотримувалися етичних стандартів та забезпечували високий рівень довіри з боку клієнтів
- Додаткове навчання команди
- Тестування операторів та зворотний зв'язок за результатами
- Оновлення бази знань, внесення змін
- Проведення співбесід для нових кандидатів
- Управління плавними процесами прийому на роботу та звільнення агентiв служби підтримки.
- Проведення стажування та "onboardiang" навчання новачків
CRM-системи: Zendesk / Intercom / Intercom / Creatio
Інструменти для моніторингу та аналітики: Google Sheets, Excel
Системи управління знаннями: Confluence
Трекери завдань: Jira

Support manager

с 03.2021 по 05.2022 (1 год 2 месяца)
BotHelp, Удаленно (IT)

Ефективне вирішення запитів клієнтів за допомогою живих чатів, електронної пошти та тікетів (Intercom, carrot quest, мессенджери та iнше)
- Передача зворотного зв'язку команді розробки та іншим відділам
- Створення багів і завдань у Jira/Atlassian
- Розробка сценаріїв чат бота і участь в їх удосконаленні
- Комунікація з відділом розробки та тестування
- Участь в обробці запитів на повернення коштів, повернення платежів та скасування, разом з командою фінансів
- Створення навчальних посібників для користувачів
- Прийом фідбека від користувачів і передача в маркетинговий відділ
- Підтримка високої оцінки користувачів
- Робота в Jira, Intercom, carrot quest

Аналитик

с 01.2017 по 04.2019 (2 года 3 месяца)
Iceberg, Удаленно (IT)

- Аналіз спортивних матчів (Гол, пас, тощо)
- Робота в унікальному Софті для трекування дій гравців
- Складання звітності
- Кодинг і поліпшення зв'язку спортивних матчів

Знания и навыки

  • MS Office Picture Manager
  • Express
  • Створення чат-ботів
  • Ведення онлайн-чатів
  • Пунктуальність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Швидкий набір тексту
  • Jira
  • Slack
  • Ведення CRM
  • Управление командой
  • Creatio
  • MS Excel
  • Project management
  • Репутація

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: