Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Юрій

Керівник відділу

Рассматривает должности:
Керівник відділу, Економіст, Менеджер з логістики, Фінансовий аналітик, Аналітик продаж, Менеджер по управлению запасами, Торговий представник, Менеджер з закупівель
Город:
Черкассы

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Гопка Юрій Миколайович
14 серпня 1968 (56р.)
Контактна інформація:
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail:[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Адреса: 18021, Черкаси, вул. Володимира Великого, 83 кв. 72
Робота:
04.2020 – 05.2025ТОВ Тріумф-опт (оптова торгівля продуктами харчування), менеджер
• Управлінський облік (P&L)
• Розрахунок мотивації торгового і транспортного відділу
• Облік і контроль палива ТП і логістичних витрат
• Облік маркетингових зобов’язань покупців і постачальників
• Формалізація бізнес-процесів (інструкції, положення та інша документація)
Досягнення: Впровадив зміни ПЗ, що дозволило оптимізувати прямі витрати на продаж (логістика, маршрути ТП) Змінив спосіб розрахунків і обліку маркетингу, інтегрував до облікової системи. Впровадив управлінський облік (P&L). Налагодив систему аналізу даних, що дозволяє відслідковувати дохід і прямі витрати на збут по кожній окремій угоді, з консолідацією до любого рівня і розрізу в стислий термін. Синхронізував облікову систему з КОАТУУ
03.2019 - 03.2020ФОП Доманський (оптова торгівля алкоголем і продуктами харчування), менеджер
• Управлінський облік (P&L)
• C&F: поточний контроль і короткострокове планування
• Налагодження обліку маркетингових витрат
• Обрахунок економічної ефективності роботи торгових представників
• Формалізація бізнес-процесів (інструкції та інша документація)
07.2016 - 03.2019Голова ОСББ «Гагаріна 83»; приватна практика з тепловізійного обстеження
10.2012 - 11.2014Виконавчий директор Черкаської філії ПП «Колега» м. Олександрія, (оптова торгівля алкоголем і продуктами харчування).
управління діяльністю філії (за винятком управління кредитними ресурсами):
• Персонал 60-70 осіб
• Бюджетування філії
• Адміністративно-господарська діяльність із забезпечення працездатності філії
• Система мотивації персоналу
• Аналітична діяльність
• Робота з постачальниками
Досягнення: зменшення витрат до оптимального рівня, збільшення ВП при збереженні обсягів продажів, забезпечення стабільної прибутковості філії, мінімізація розкрадань; ідеальна робота складської логістики; безперебійна робота транспортної логістики; впровадження ексклюзивного ПЗ для аналітики результатів роботи ТО; впровадження ПЗ GPS моніторингу автотранспорту (of-line).

08.2011 - 09.2012Менеджер з бізнес-адміністрування; ТОВ «Ходак», Черкаси (оптова торгівля продуктами харчування)
• завдання з розвитку та модернізації ланцюжків бізнес-процесів: розробка та впровадження проектів, створення ТЗ, створення документації, тестування та налагодження, навчання та делегування; аналітика та прогнозування
• Досягнення: створив і впровадив єдиний модуль обліку та доставки обладнання; впровадив систему GPS контролю «Logmaster» (on-line)

12.2008 - 07.2011Заступник директора; Київська філія ТОВ «ЧПК», Київ (продаж продукції власного виробництва)
• бюджетування філії
• створення системи та розрахунок мотивації персоналу
• участь у підборі персоналу
• управління складською і транспортною логістикою філії
• створення інструкцій, положень, меморандумів, описів бізнес - процесів, необхідних для функціонування філії
• аналітика роботи всіх структурних підрозділів філії: ТО, складська і транспортна логістика, бухгалтерія
• аналітика
• господарська діяльність із забезпечення працездатності філії
Досягнення: зменшення витрат, зростання системної клієнтської бази; стабілізація колективу; організував модернізацію та ремонт офісних приміщень, включно з модернізацією СКС; впровадив аутсорсинговий ІТ-супровід зі збереженням конфіденційності інформації; систематизував дані облікової системи; створив схему роботи логістики з автоматичним обліком за зонами відповідальності та повним контролем зі зворотним зв'язком. Збитки від пересортиць, нестач, розкрадань у логістиці =0; впровадив управлінський облік і прозору звітність керівництва філії перед головним підприємством; впровадив автоматизацію низки процесів у бухгалтерії - скорочено штат на філії та оптимізовано на головному підприємстві; організував створення системи аналізу результатів роботи з фактичною деталізацією прибутковості до кожного клієнта, з урахуванням усіх видів витрат за фактом виникнення - механізм для ухвалення рішень у роботі з ВІП-роздрібною торгівлею; скорочення витрат за рахунок збиткової частини клієнтів; систематизація цінової політики; впровадив систему GPS-контролю в транспортну логістику - зменшено витрати на ПММ, прискорено обслуговування клієнтів; впровадив систему GPS-контролю над торговельними представниками - оптимізовано маршрути руху ТП, покращено якість відвідування ТРТ; розробив і впровадив схему обліку в субпідрозділах роздрібної торгівлі філії.
04.2008 - 11.2008Менеджер; ТОВ «Концерн нафтаенерго», Черкаси
Досягнення: проведено аудит облікових систем підприємств концерну; створив технічне завдання на єдину систему управління продажами і замовленнями на виробництво
07.1998 - 04.2008 Менеджер ТОВ «Ходак», Черкаси (оптова торгівля продуктами харчування)
• -Контроль над ФД, робота з СВ, ТП, адміністраторами підрозділів, клієнтами, рекомендації керівництву
• - Аналітика
• - Розрахунок не стандартних умов співпраці, контроль виконання зобов'язань
• -Розробка проектів, супровідна документація
Досягнення: поліпшена фінансова дисципліна, знизився ризик розкрадань грошей; розробив і здійснював технічне керівництво по впровадженню касових реєстраторів на касах фірми - автоматизація розноски, нівелювання людського фактору; здійснював технічне керівництво проектом впровадження КПК для прийняття заявок; розробив ТЗ і керував проектом впровадження модуля автоматичної фін. дисципліни в КПК. Брав участь у проекті оптимізація складської логістики логістичного центру; створив і впровадив систему обліку холодильного обладнання для підрозділів заморозки; розпочав проект створення системи GPS контролю та автоматизації створення оптимальних маршрутів доставки
Професійні та інші навички:
Організаційні:Маю досвід ведення переговорів, адміністративно-управлінської роботи, підбору кадрів;
досвід щільної роботи з IT відділом - розробка ТЗ і ведення проектів. Брав участь у побудові систем продажів, створенні та впровадженні проектів, побудові автоматизації ланцюжків у бізнес-процесах, пріоритетно в логістичних.
Технічні: ПК на рівні досвідченого користувача; MS Excel, 1С7 – професійно, 1С8 УТП, BAS - досвід
Застаріле: навички в електротехніці, в налагодженні та регулюванні радіоелектронного обладнання, налагодженні та обслуговуванні промислового обладнання
Закінченої вищої освіти не маю
Тренінги та стажування:
Кравченко Н. «Лідерство в управлінні, вплив на результат» (2013)
Дорощук Н. «Якісна побудова дистрибуції» (2012)
Павлова О.В. «Як оптимізувати витратну частину бізнесу» (2007)
Бордунос К., Дзгоєв Т. «Лідер і його команда» (2003)
Персональне стажування з організації системи продажів у HURTOWNIA «ELEKTRA» Sp. z o.o., Польща (1997)
Додаткова інформація:
Маю аналітичний склад розуму, широкий кругозір знань; підвищений рівень відповідальності; наполегливий і цілеспрямований, вимогливий, працьовитий, технічно грамотний. Легко навчаюся, вмію навчати і делегувати, виважено підходжу до людей. У стресових ситуаціях стійкий.
Інше: наявність власного автомобіля, (категорія В).

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: