Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ігор

Бізнес-асистент, керівник, менеджер проєктів

Возраст:
24 года
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно, Харьков

Контактная информация

Соискатель указал телефон и Instagram.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Шевцов Ігор Євгенович

Бізнес-асистент, Керівник, Менеджер проєктів,

PM - 3,6 років | HR - 3,1 років

Менеджер, який реалізував проєктів та допоміг підприємцям
на понад 20 мільйонів гривень.

Досвід роботи Контактні дані

Комунальна установа «Офіс реформ Харкова» 3,6 років [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Посада: Проєктний менеджер [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Tg: @igorbs8
Молодіжна рада при Харківському міському голові 3,1 рік Inst: shevtsov_495
Посада: Голова HR-відділу

Результати роботи Освіта

Проєктний менеджер 4 роки
Розвиток мікро, малого та середнього бізнесу в Харкові, Харківський державний
шляхом реалізації проєктів: політехнічний коледж
1. Kharkiv Business Hub – надання безоплатних консультацій. Кваліфікація:
2. Marketing Boost – програма навчання з грантами для Технік-електрик
переможців.
3. Quick help – надання ваучерів на генератор та старлінк. 5 років
Результати: Національний технічний
-​ Надано понад 700 консультацій. університет – «Харківський
-​ Завдяки консультаціям понад 33 підприємця виграли політехнічний інститут»
гранти. Ступінь: Магістр
-​ Сумарно надано понад 150 генераторів та старлінків. Спеціальність:
-​ NPS - 90%. Матеріалознавець
-​ Проведено понад 30 заходів.
-​ Залучено до соціальних мереж понад 1000 підписників.
Голова HR-відділу
1.​ Впровадження «Цикл життя співробітника»: пошук і
підбір, найм та адаптація, розвиток та утримання,
звільнення.
2.​ Впровадження нової організаційної структури по
напрямках роботи: People partner, Learning Development,
Event.
3.​ Оптимізація бізнес-процесів, розробка шаблонів,
інструкцій та чек-листів.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: