Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Вікторія

Координатор, організатор заходів

Рассматривает должности:
Координатор, організатор заходів, Менеджер конференц-сервісу, Національний менеджер, Менеджер з продажу туристичних послуг, Менеджер проєктів
Возраст:
33 года
Город:
Днепр

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Карпенко Вікторія Павлівна

Дата народження: 27 березня 1992 року
Сімейний стан: заміжня, 2 дітей — 11 років та 4 роки
Поточна адреса: м. Дніпро, ж/м Тополя-3, вул. Панікахи, буд. №77-А
Телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Освіта:
• 2009 – 2013 рр. — Державний вищий навчальний заклад «Національний гірничий університет»
• 1999 – 2009 рр. — Гімназія №99 (повна загальна середня освіта)
Професійна орієнтація:
Маю багаторічний досвід у сфері закупівель та аналітики, що сформував у мені навички стратегічного планування, переговорів, аналітики та системного мислення. Водночас завжди захоплювалася організацією подій та подорожей:
• У 2010 році вперше організувала подорож до Карпат на 30 осіб (трансфер, дозвілля, проживання).
• З 2014 року — координатор весіль (після завершення профільного курсу).
• З 2015 року — координація та організація масштабних заходів: День міста, фестивалі, весілля, корпоративи до 300 гостей, дитячі свята.
Займалася створенням друкованої продукції (банери, флаєри, мапи розсадки), таймінгом подій та повною координацією.
Також постійно планую подорожі для родини й друзів: маршрути, таймінг, бронювання, транспорт (авто, потяг, громадський транспорт). У складних ситуаціях завжди маю план Б, іноді навіть С.
Щойно спілкуюсь із клієнтом — у голові вже виникає повна картинка майбутнього заходу. Я одразу бачу концепцію, формат, естетику та логістику. Це відбувається інтуїтивно, адже планування заходів — справа, яка приносить мені справжнє задоволення.
Впевнена, що мої організаторські здібності, креативність, уважність до деталей та вміння працювати в режимі цейтноту — моя основа для кар’єри в івент-менеджменті, туризмі або координації проєктів.
Коли вперше спілкуюсь з клієнтом, то вже маю повне бачення як це має виглядати, адже робота та планування заходів
Досвід роботи:
ТОВ «Омега» (VARUS)
з 26.11.2018 по 27.03.2025 — Менеджер із закупівель СТМ
• До 2021 року — категорії Non-Food (дрогері: пральні порошки, мийні засоби), дитинство (дитяча гігієна та харчування), бьюті (косметика, шампуні тощо)
• Після декрету (березень 2023) — категорія: безалкогольні та слабоалкогольні напої, снеки
Обов’язки:
1. Аналітика категорій, проведення ABC-аналізу, розрахунки щодо впровадження та рентабельності товарів
2. Пошук постачальників
3. Проведення тендерів
4. Переговори з постачальниками щодо умов співпраці
5. Повний супровід договорів (мерчендайзинг, маркетинг, відстрочки тощо)
6. Співпраця з відділом якості (по новинках)
7. Контроль створення макетів товарів під СТМ
8. Введення товару в базу, відкриття форматів та коридорів для виводу на полиці
9. Захист товару на АК (асортиментному комітеті)
10. Щоденний контроль та коригування замовлень
11. Контроль наявності товару в мережі, наради з логістикою при відсутності товару, створення СЗ для ручного розподілу
12. Щотижнева перевірка товарного запасу
13. Підготовка до акцій, додаткові закупівлі, переговори про компенсації (бонуси)
14. Перевірка СМ та вибіркова викладка товарів
15. Контроль роботи мерчандайзерів
S.Group Corporation
з 01.05.2017-23.11.2018 — Спеціаліст тендерного комітету / частково менеджер із закупівель
S.Group Corporation
з 26.12.2016 по 01.05.2017 — Офіс-менеджер
09.07.2013 – 31.08.2013 (паралельно з роботою в ДРК «Ігроленд»)
Тютюнова компанія Japan Tobacco International — консультант
ДРК «Ігроленд»
01.09.2010 – 30.06.2016
1. Касир-оператор (вихідні дні)
2. З 01.09.2011 — Хостес
3. З 01.11.2011 — Адміністратор колективних заходів
4. З 01.03.2012 — Координатор колективних заходів
5. З 01.06.2013 — Заступник арт-директора
6. З 01.12.2014 — Арт-директор
Знання мов:

• Українська — вільно
• Англійська — базовий рівень

Навички роботи:

• Впевнений користувач ПК: MS Office 1С,(Word, Excel, PowerPoint), IBM Lotus Notes, Google Календар та ін..
• Робота з офісною технікою, утиліта.
Особисті якості:
Аналітичне мислення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість, прагнення до професійного зростання, пунктуальність, комунікабельність, орієнтація на результат, стресостійкість.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: