Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 21 марта 2024 PRO

Анастасія

Менеджер проєкту, координатор проєктів (моніторинг), бізнес-консультант

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
40 лет
Город проживания:
Днепр
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Керівник підприємства

с 12.2023 по наст. время (5 месяцев)
«Відновлена діяльність ФОП з надання послу «Центр Бізнес-консультування та навчання BKN», Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Організація консультаційних центрів
Організація освітніх заходів
Юридичні консультації
Інформаційно ресурсні консультації
Бізнес консультації
Навчання онлайн/офлайн
Відновлення/заснування підприємницької діяльності

Керівник підприємства

с 01.2016 по наст. время (8 лет 4 месяца)
ГО «Суспільна Інтеграція», Бердянськ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Голова правління
•Планування роботи проектів
•Взаємодія та координація роботи співробітників
•Допомога потенційним одержувачам гранту в складанні плану та звітності
•Координатор проектів
•Адміністрування - Контроль і моніторинг реалізації проекту, взаємодія з партнерами проекту (місцева адміністрація та медичні заклади)
•Збір та обробка необхідної для проекту інформації від місцевих жителів / органів самоврядування
•Організація та обробка даних - Евакуація людей з окупованих територій
•Організація та адміністрація центру допомоги ВПО та постраждалим у зв’язку з військовою агресією рф проти України
•Організація та адміністрування гуманітарної допомоги

Експерт з підприємницької діяльності - Запорізька,Донецька,Дніпропетровська обл.

с 01.2015 по 02.2022 (7 лет 1 месяц)
Програма малих грантів для започаткування або відновлення підприємницької діяльності оголошена в межах реалізації Проектів. «Шви, Дистанційно (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Обов’язки: Робочі виїзди в межах проекту в населені пункти території: Донецької області, Запорізької області, Дніпровської області. - Організація інформаційних зустрічей, тренінгів та розробка навчальних матеріалів. - Розгляд заявок на гранти (аналіз відбір супровід). - Моніторинг видачі та закриття грантів. - Робота з базою даних бенефіціарів. - Здійснення моніторингових візитів до одержувачів грантів. - Підготовка необхідної документації . - Моніторинг інформації грантоотримувачів. - Технічна підтримка бенефіціарів.

Керівник підприємства

с 01.2011 по наст. время (13 лет 4 месяца)
ТОВ «Евент- Плюс» (консалтингова компанія та професійний навчальний центр), Бердянськ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

•Директор (Засновник)
•Управління підприємствами.
•Викладач; бухгалтерський облік, керування бізнесом та проектування бізнес – плану.
•Керівництво.

Спеціаліст по зв’язках з громадськістю та пресою

с 01.2003 по 01.2011 (8 лет)
ГО « Фонд сприяння розвитку місцевого самоврядування в м. Бердянськ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Образование

БІПУ

Право, Бердянськ
Высшее, с 2005 по 2009 (4 года)

ХІФІ

Фінанси та кредит, Харків
Высшее, с 2001 по 2006 (5 лет)

Знания и навыки

Цілеспрямованість Робота на прямострочній машині Робота на оверлоці Здатність до навчання Пошиття текстилю Пошиття одягу Ремонт одягу Організаторські здібності Користувач 1С Уміння аналізувати MS Excel Оптимізація бізнес-процесів Постановка задач Гнучкість Управління командою

Дополнительная информация

З 05.05.2022року зареєстрована як ВПО в м. Дніпро. Водійське посвідчення категорія А/В та власний автомобіль KIA. Водійський стаж 16 років. Зареєстровано ФО-П (єдиний податок 3 група.) Маю досвід роботи в кризових ситуаціях: евакуація людей з окупованих територій; фіксація руйнувань об’єктів інфраструктури. Впевнена, що мої знання та навички можуть бути корисні, та принести користь суспільству.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: