Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 26 апреля 2024 Файл

Вадим

Координатор проєктів, бізнес-асистент, адміністратор курсів, помічник керівника

Возраст:
38 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Волотка Вадим Сергійович
Вік: 38
Місто проживання: Україна, м. Харків
Сімейне положення: одружений
Контактні дані: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, WhatsApp)
Telegram @VadymVolotka
e-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Досвід роботи

● Назва компанії: Харківський національний університет радіоелектроніки
Посада: викладач
Період роботи: 01.09.2008 – 01.09.2023
Обов’язки:
- проведення занять українською та англійськими мовами;
- метод. роботи;
- профорієнтація та агітація абітурієнтів.
Посада: завідувач відділу навчання іноземною мовою
Період роботи: 01.09.2017 – 01.09.2023
Обов’язки:
- контроль за успішністю студентів;
- контроль оплати за навчання.

● Назва компанії: учбовий центр NURE IT Academy
Посада: адміністратор/менеджер
Період роботи: 01.10.2012 – 24.02.2022 (з них 1,5 роки працював керівником)
Обов’язки:
- виконував різноманітні фінансові операції;
- запускав таргетну рекламу курсів у Гугл та Facebook;
- робив та приймав щоденні дзвінки;
- проводив листування;
- знаходив та проводив співбесіди з інструкторами;
- організовував проведення занять та вебінарів;
- співпрацював з роботодавцями;
- стежив за розкладом курсів;
- контролював перевірки домашніх завдань інструктором;
- збирав фідбеки від студентів;
- писав пости в чатах та соц. мережах;
- завантажував відео записів курсів на YouTube;
- вдосконалював процес навчання;
- постійно працював з Google інструментами та Microsoft Office;
- відповідав у чатах на запитання студентів;
- вирішував конфліктні ситуації, щоб всі залишилися задоволеними;
- розробляв нові курси із написанням конспектів;
- організовував та адміністрував заходи;
- регулярно оновлював зміст сайту за допомогою WordPress та Notepad++;
- проводив індивідуальні консультації;
- виконував методичні роботи;
- працював з договорами та актами.

● Назва компанії: центр міжнародної ІТ сертифікації Pearson VUE
Посада: адміністратор
Період роботи: 01.10.2012 – 24.02.2022
Обов’язки:
- організовував та проводив сертифікації.

● Назва компанії: COREWIDE
Посада: координатор учбового центру
Період роботи: 01.11.2021 — 15.03.2022
Обов’язки:
- створив учбовий центр;
- знайшов курсантів;
- рекламував курси у Гугл, Facebook та YouTube;
- проводив співбесіди;
- розробив та збирав відгуки;
- займався відео-зйомкою занять та завантажував їх до YouTube.

● Назва компанії: A-Psy
Посада: організатор учбового процесу, методист
Період роботи: 07.07.2022 – 09.09.2022
Обов’язки:
- створив учбовий центр.

● Назва компанії: Онлайн-школа німецької мови "Аура"
Посада: помічник керівника / спеціаліст відділу підтримки
Період роботи: 11.10.2022 – 10.03.2023
Обов’язки:
- Швидко та якісно проводив адаптацію нових викладачів школи.
- Створював новим викладачам робочі Гугл-акаунти та пояснював принцип
роботи з Гугл календарем.
- Видавав доступи до робочих Зумів та відповідально розподіляв доступи до
ліцензійних Зумів викладачам, які проводять групові курси.
- Якісно заповнював та актуалізував таблиці: обліку викладачів, проведених
пробних уроків (ПУ), LTV та NPS студентів, доступів до Гугл та Зум акаунтів.
- Супроводжував викладачів: по запиту надсилав матеріали курсів, вирішував
технічні моменти.
- Перевіряв правильність ведення чату і відправку матеріалів студентам новими
викладачами.
- Перевіряв ПУ викладачів і давав рекомендації, щоб кожний ПУ був успішним.
- Перевіряв перші 3 уроки нових викладачів, наскільки якісно вони засвоїли
теоретичний матеріал з адаптації і можуть використовувати його на практиці.
- Давав зворотній зв'язок викладачам по перевіреним ПУ та урокам.
- Звіряв рахунки викладачів в кінці місяця і вносив суми виплат в таблицю.
- При перевірці рахунків перевіряв по кожному викладачеві групи зі студентами:
чи надсилаються запрошення на урок, якість комунікації, відправка матеріалів та ДЗ.
- Виявляв незтиковки у графіках проведення курсів: великі перерви між уроками,
зупинка курсу, тощо. Якщо студент не продовжив курс – перевіряв в таблиці LTV чи
досяг він своєї мети, і якщо ні – запитував у менеджерів причину, через яку студент не
продовжує навчання.
- Системно аналізував свою роботу і робив пропозиції керівнику, як можна зробити
цю роботу швидше, легше, ефективніше, за менший проміжок часу.
- Активно взаємодіяв з іншими членами команди школи: з менеджерами школи, HR
менеджером, академічним директором. Допомагав команді з вирішенням додаткових
питань.
- По мірі залучення асистента до активної роботи в команді та опанування всіх
первинних задач додавались задачі по скрінінгу кандидатів на адаптацію (допомога HR
менеджеру).
- Побудував діаграми Ганта.
- Працював та фіксував завдання за допомогою Trello.

● Назва компанії: благодійна організація «The Borderlands Foundation»
Посада: Project manager (волонтер)
Період роботи: 18.05.2023 – 2.08.2023
Обов’язки:
- реструктуризація відділу QA;
- планування та проведення тестування;
- робота з ClickUp.

● Назва компанії: VSA Company
Посада: бізнес-асистент
Період роботи: 01.09.2023 – 16.01.24
Обов’язки:
- розробка курсів;
- створення чат-боту за допомогою Smart Sender;
- робота з вебінарами у Webinar Stars;
- рекрутинг та співбесіди;
- проведення інтерв’ю.

Освіта

● Навчальний заклад: Харківський національний університет радіоелектроніки
Ступінь: магістр (з червоним дипломом)
Назва спеціальності: Інформаційні мережі зв’язку
Період навчання: 2003 — 2008

Вміння та навики

● Знання англійської мови на рівні В2;
● вміння працювати за методикою Scrum;
● успішне проходження курсів з Бізнес-аналізу та Тестування ПЗ від Kharkiv IT
Cluster з відповідними сертифікатами;
● пройшов курси Копірайтингу, Інтернет-маркетингу;
● пройшов успішно курси з мереж та безпеки компанії Cisco з відповідними
сертифікатами;
● досвід викладання на курсах Комп'ютерної грамотності;
● відмінне володіння ПК, програмами Microsoft Office та Google Suite;
● вмію пояснювати складні речі простими словами;
● своїми сильними сторонами я вважаю:
- стресостійкість,
- комунікабельність,
- вміння працювати в режимі багадозадачності (з великим об’ємом інформації),
- системність (розумію пріоритетність задач та дедлайнів),
- скрупульозно відношусь до роботи;
● відмінні організаційні навички;
● маю аналітичне та критичне мислення;
● логіка – це мій коник! Вміння глибоко аналізувати, знаходити помилки та
пропонувати рішення;
● маю навички роботи з CRM Salesdrive та LMS GetCourse;
● вмію налаштувати чат-бот за допомогою SmartSender;
● є навики створення вебінарів.

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: