Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
Резюме от 3 мая 2024 PRO

Євгенія

Бізнес-аналітик, менеджер проєктів, 40 000 грн

Занятость:
Полная занятость, неполная занятость.
Возраст:
49 лет
Город проживания:
Харьков
Готов работать:
Удаленно

Контактная информация

Соискатель указал телефон , эл. почту, адрес и Facebook.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Бізнес-аналітик

с 11.2023 по наст. время (6 месяцев)
ТОВ "VIP design", Дистанційно (IT)

Формування технічного завдання на розробку системи керування донацією крові

Спеціаліст з формалізації бізнес-процесів (зовнішній консультант)

с 10.2023 по наст. время (7 месяцев)
ТОВ "Технопідйом", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій

Бізнес-аналітик + Технічний письменник + Тестувальник + Менеджер IT проекту

с 10.2021 по 07.2023 (1 год 9 месяцев)
ТОВ "SelfInvest", Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.
Надання пропозицій щодо автоматизації процесів за допомогою інтернет-платформи.
Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал, інтеграція з CRM).
Керування процесом розробки в якості PM з боку замовника (Jira).
Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

с 07.2021 по 10.2021 (3 месяца)
ITCAPITAL, Київ (IT)

Збирання та аналіз вимог.
Написання ТЗ для розробників сайтів (UX + функціонал).

Бізнес-аналітик

с 04.2021 по 09.2021 (5 месяцев)
Медичний центр здоров'я, Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Участь в оптимізації організаційної структури.
Розробка схем взаємодії (BPMN), регламентів та посадових інструкцій.
(зовнішній консультант в проекті)

Project-менеджер

с 08.2020 по 04.2021 (8 месяцев)
ТОВ "Санді плюс", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Участь у розробці і впровадженні системи управління проектами.
Управління внутрішніми проектами компанії (MS Project, Jira).
Розробка схем бізнес-процесів (Mind Manager, Business Studio), регламентів, методик, карт відповідальності, карт компетенцій для лінійного персоналу.

Технічний письменник + Тестувальник

с 03.2020 по 06.2021 (1 год 3 месяца)
Ua2web, Харків (IT)

Збирання та аналіз вимог власників бізнес-процесів.
Написання ТЗ для розробників (UX + функціонал).
Підготовка завдань для розробників сайтів та інтернет-платформ (Redmine).
Написання інструкцій з тестування, участь у тестуванні розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

с 07.2019 по 05.2020 (10 месяцев)
ТОВ "Укр-Трейд", Харків (Роздрібна торгівля)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (самописна облікова система).
Розробка ТЗ (UX + функціонал), участь в тестуванні доробок.
Контроль процесу розробки та впровадження нововведень (Redmine).
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.

Бізнес-аналітик

с 02.2018 по 06.2019 (1 год 4 месяца)
ТОВ "LPG Retail", Харків (Роздрібна торгівля)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП, 1С 8 ЗУП).
Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів , координування процесу розробки (Trello).Тестуванняе доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Участь в розробці системи мотивації лінійного персоналу.
Розробка системи адаптації та тестування працівників, розробка тестів для лінійного персоналу.
Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій. Участь в підборі персоналу.

Бізнес-аналітик + Тестувальник

с 02.2017 по 02.2018 (1 год)
ТОВ "Статус М", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Збирання та аналіз інформації про потреби в автоматизації бізнес-процесів (1С 8 УТП).
Розробка ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів, координування процесу розробки (Jira).
Тестування доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Впровадження системи обліку персоналу та кадрового діловодства засобами 1С 8 УТП.

Project-менеджер + Product-manager

с 09.2015 по 02.2017 (1 год 5 месяцев)
ТОВ "Фора Пром", Харків (IT)

Збирання та аналіз потреб користувачів. Продукт - програмні модулі для інтеграції облікової системи користувача (1С 7, 1С 8) з інтернет-платформою для забезпечення комерційного електронного документообігу (EDI).
Складання ТЗ на доробку типових модулів під потреби користувачів.
Координування процесу розробки (Jira). Тестування доробок.
Складання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Аналіз доробок на універсальність (є потреба користувача ексклюзивною чи додатковий функціонал варто додати до типових модулів і пропонувати іншим користувачам).
Планування розширення функціональності продукту.
Розробка навчальних матеріалів для менеджеріві з продажу та додатків до комерційної пропозиції з описом продукту.
Систематизація бізнес-процесів підрозділу.
Розробка матриці відповідальності, регламентів та посадових інструкцій.
Участь в підборі персоналу для підрозділу. Адаптація нових працівників.

Бізнес-аналітик

с 06.2015 по 08.2015 (2 месяца)
Компанія "МІА ТІС", Харків (Роздрібна торгівля)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Налаштування системи кадрового обліку з нуля.
Налаштування системи обліку ТМЦ з нуля. Проведення інвентаризації.
(зовнішній консультант в проекті)

Керівник HR-підрозділу

с 03.2015 по 06.2015 (3 месяца)
Інтернет-магазин "Х-торг" (ПП Пасечнік), Харків (Роздрібна торгівля)

Розробка системи управління персоналом з нуля.
Організація кадрового адміністрування.
Складання карт компетенції для посад та текстів вакансій.
Участь у підборі персоналу.
Розробка системи адаптації та атестації персоналу.
Написання тестів для атестації.
Розробка матриці відповідальності. Написання регламентів та посадових інструкцій.
Розробка пропозицій щодо формулювання та впровадження корпоративної культури.

Бізнес-аналітик + Начальник відділу кадрів

с 04.2013 по 03.2015 (1 год 11 месяцев)
Група Компаній "ВК", Харків (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Автоматизація документообігу (1С 8: Документообіг).
Кадрове адміністрування.

Бізнес-аналітик

с 12.2011 по 02.2013 (1 год 2 месяца)
ТОВ "Модерн XXI", Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Розробка регламентів та посадових інструкцій.
Внутрішній аудит СМК.
Участь в автоматизації документообігу (виявлення потреб та написання ТЗ на автоматизацію).
Участь в адаптації та атестації персоналу.

Бізнес-аналітик

с 09.2010 по 01.2012 (1 год 4 месяца)
ПП "Апельсин", Харків (Видавництво, поліграфія)

Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Оптимізація документообігу.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Участь в адаптації та атестації персоналу.
Внутрішній аудит СМК.

Зовнішній консультант з оптимізації документообігу (проект)

с 06.2010 по 08.2011 (1 год 2 месяца)
ТОВ "Омега", Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Оптимізація документообігу.
Розробка пропозицій щодо автоматизації управлінського документообігу.
Складання внутрішніх документів для регламентації діловодства, документообігу та архівної справи.

Начальник відділу кадрів

с 12.2008 по 05.2010 (1 год 5 месяцев)
ТОВ «Термоелектро-Україна», Харків (Енергетика)

Грудень 2008 – липень 2009. Начальник відділу документообігу та контролю.
Організація діловодства та документообігу новоствореної компанії з нуля.

Липень 2009 – травень 2010. Начальник відділу кадрів.
Розробка внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Розробка системи кадрового обліку з нуля (1С 8 ЗУП). Кадрове діловодство.
Участь в підборі персоналу.
Участь у внутрішньому аудиті СМК.

Project-менеджер + Керівник відділу документообігу та контролю

с 02.2007 по 12.2008 (1 год 10 месяцев)
Акціонерний банк «Факторіал», Харків (Фінанси, банки, страхування)

Збирання та аналіз потреб користувачів стосовно автоматизації документообігу.
Складання плану проекту (розробки і впровадження нововведень).
Розробка ТЗ на автоматизацію документообігу (Lotus Notes). Тестування розробок.
Написання користувацьких інструкцій, консультування користувачів.
Розробка внутрішніх регламентів стосовно організації документообігу, архівної справи.
Організація роботи колегіальних органів, в тому числі розробка системи складання і зберігання протоколів засідань.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Управління персоналом (канцелярія, архівний підрозділ, секретаріат, референтська група, перекладач).
Розробка матриці відповідальності, карт компетенцій та посадових інструкцій для працівників підрозділу.
Участь в підборі, адаптації та атестаці персоналу підрозділу.

Бізнес-аналітик

с 10.2005 по 02.2007 (1 год 4 месяца)
ТОВ «Тандем-плюс», Харків (Будівельна промисловість, деревообробка)

Участь в оптимізації організаційної структури.
Розробка матриці відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Складання ТЗ на автоматизацію бізнес-процесів (1С 8 УПП).
Розробка тестів для атестації персоналу. Участь в адаптації та атестаці працівників.
Внутрішній аудит СМК.
Адміністрування бази знань.
Участь у формуванні та впровадженні корпоративної культури.

Бізнес-аналітик

с 02.2005 по 10.2005 (8 месяцев)
Група компаній «ТЕРА», Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка матриць відповідальності, внутрішніх регламентів та посадових інструкцій.
Адміністрування бази внутрішніх регламентів (розподіл прав доступу, актуалізація документів).
Розробка пропозицій щодо оптимізації документообігу.

Інспектор відділу кадрів

с 08.2002 по 08.2004 (2 года)
ТОВ «Енергоатом Харків Проект», Харків (Енергетика)

1. Серпень 2002 - Березень 2003. Секретар-референт.
Управління документообігом компанії.
Замовлення та облік ТМЦ офісного призначення.
Організація роботи офісу.
Кадрове діловодство.

2. Квітень 2003 - Квітень 2004. Інспектор з кадрів.
Налаштування автоматизації кадрового діловодства з нуля (впровадження 1С 7 ЗіК).
Кадрове діловодство.
Адміністрування бази знань компанії.
Організація корпоративної бібліотеки.
Участь у формулюванні та впровадженні корпоративної культури.

3. Квітень 2004 - серпень 2004. Провідний фахівець з статистичного аналізу.
Визначення KPI для підрозділів та посад.
Збирання інформації та підготовка звітів щодо ефективності діяльності.
Розробка внутрішніх регламентів, схем взаємодії та посадових інструкцій.
Участь в адаптації та атестації персоналу.

Технік відділу АСУ

с 08.1993 по 02.2002 (8 лет 6 месяцев)
Национальний фармацевтичний університет, Харків (Освіта, наука)

Адміністрування баз даних, комп'ютерний набір документації, консультування користувачів.

Образование

Policealna Szkoła Zawodowa Centrum Nauki Biznesu i Administracji (PSZCNBiA)

Technik Administracji, Warszawa
Среднее специальное, с 2023 по 2025 (2 года)

Харківська державна академія культури (ХДАК)

Документознавець - менеджер інформаційних систем, Харків
Высшее, с 1999 по 2004 (5 лет)

Заочно

Харківський патентно-комп'ютерний коледж (ХПКК)

Бухгалтер-фінансист, Харків
Неоконченное высшее, с 1994 по 1997 (3 года)

Заочно

Харківський патентно-комп'ютерний коледж (ХПКК)

Молодший спеціаліст-програміст, Харків
Неоконченное высшее, с 1989 по 1993 (4 года)

Дополнительное образование и сертификаты

Київ, МСФЕР – Україна, семінар «Організація діловодства і роботи архіву в банківських установах»

2008

Харків, 1С-Теллур, курс «Використання прикладного рішення «1С: Зарплата і Управління персоналом 8 для України»

2009

Київ, Genius academy. Курс "Управління проектами"

2020

Курс "Створення сайтів-лендінгів на платформі Tilda"

2020

LABA, Київ. Курс "Проджект менеджмент"

2021

SD Consulting. Курс "Як ефективно керувати розробкою ПЗ"

2021

ТОВ Зерокодер. Інтенсив з розробки мобільних додатків засобами Glide

2023

Київ, Genius academy. Курс "Професія WEB-дизайнер"

2021

ТОВ "МАРКЕТИНГ КОНСАЛТИНГ", Київ. Курс "Професія бізнес-аналітик в IT"

2023

Знания и навыки

MS Excel MS Word MS PowerPoint MS Project Jira Trello MS Visio Redmine Tilda Знание офисных программ BPWin MS Teams MindManager Business Studio Документооборот 1С УПП 1С УТП MS FrontPage 1С ЗУП Моделирование Управління ІТ-проєктами Уміння аналізувати Управлінські навички Користувач 1С Доброзичливість

Знание языков

  • Английский — выше среднего
  • Испанский — начинающий
  • Польский — выше среднего
  • Украинский — свободно
  • Русский — свободно

Инвалидность

Вторая группа.
Заборона на фізичну працю

Дополнительная информация

Поточна локація - Польща, Варшава

Сертифікати на гугл-диску: https://drive.google.com/drive/folders/1LGJvufmUKUEj-WZ4GCCwzopllQskbzCD?usp=sharing

Фрагмент ТЗ на розробку інтернет-платформи:
https://docs.google.com/document/d/1Xrtt5bSya2jLjOoDufLHJhthCsNctY77/edit?usp=sharing

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») - Telegram, WhatsApp, Viber
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») - WhatsApp

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: