- Файл
Альона
Офіс-менеджер
- Рассматривает должности:
- Офіс-менеджер, Оператор ПК, Секретар, Діловод, Адміністратор, Помічник продавця, Помощник бухгалтера
- Возраст:
- 37 лет
- Город:
- Чернигов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13955725/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Маріса Альона Миколаївна
Дата народження: 27 вересня 1987 р.
Громадянство: Україна
Телефон: [
Ел. пошта: [
Сімейний стан:
незаміжня
Бажаний графік роботи: повний робочий день
Освіта
2007р. Горлівський автодорожній технікум
Факультет «Облік та аудит»
Спеціальність «Бухгалтерський облік, аналіз та аудит» - молодший спеціаліст
2008 р. Артемівський професійний аграрний ліцей
Факультет «Облік та аудит»
Спеціальність «Конторський службовець (бухгалтерія)» – червоний диплом
2010 рік. Донецький університет економіки та права
Факультет «Економіка та підприємництво»
Спеціальність «Економіка підприємства» – бакалавр
Досвід роботи
11.2008— 06.2009 Опитненська загальноосвітня школа
Посада: комірник
− Ведення документації обліку надходження та видачі продуктів харчування.
− Складання меню, придбання продуктів, видача їх кухарям, ведення документації по їдальні (різні журнали), витрата коштів та складання звіту з харчування для бухгалтерії.
07.2009 - 12.2012 р. ПП «Схід Продпроект»
Посада: економіст зі збуту
− Укладення договорів на постачання продукції та погодження умов постачання.
− Оформлення транспортних, розрахункових та платіжних документів.
04.2013 - 07.2013р. ТОВ «ТАВР ПЛЮС»
Посада: обліковець
− Ввела роботи з різних видів оперативного обліку (обсягу готової продукції, витрати сировини, матеріалів, що споживаються у виробництві).
− Оформлення розрахункових та платіжних документів.
− Робота з первинними документами
11.2012 - по нас.час копірайтер
− Пишу гарні, читальні тексти на будь-які теми, Seo-статті, описи до товарів, відгуки, підвищую унікальність дипломів та курсових (тільки осмисленим грамотним рерайтом).
− А також напишу реферат, контрольну роботу без практики, есе, твір, зроблю шпаргалки – відповіді на екзаменаційні питання, відповім на тести.
10.2017 - 02.2018р. Приватне Підприємство «Фірма» Інженер
Посада: помічник керівника
− Робота з документами керівника, зокрема з вхідними листами та дзвінками.
− Забезпечення керівництва та співробітників канцтоварами тощо.
− Підтримувати контакти з діловими партнерами, підприємствами та державними органами.
− Вести запис на прийом до керівника.
− Підтримувати зв'язки з місцевими органами влади, отримувати документи та матеріали за дорученням начальства.
− Організації прийому відвідувачів у приймальні керівника.
− Обробка справ для подальшого зберігання.
2023 – по нас.час. Чернігівський відділ державної виконавчої служби
у Чернігівському районі Чернігівської області
Посада – головний спеціаліст – бухгалтерія
• списання малоцінних необоротних активів;
• перерахування коштів з рахунку;
• розноска виписки з банків і казначейства;
• ведення табеля обліку робочого часу;
• робота в програмах: Укрексімбанк, ощадбанк, казначейство і ІС ДП"НАІС".
Також працювала в килінговій компанії, офіціантом, робила деталі на станку, мила автобуси, продавцем не продовольчих товарів, офіс – менеджером.
Професійні навички та знання
▪ Оформлення первинних документів;
▪ Робота з більшими обсягами інформації;
▪ Поводження з оргтехнікою;
▪ Знання пакета програм MS Office;
Знання іноземних мов
● Англійська — читаю та перекладаю зі словником
Інше
● Комунікабельність, активна життєва позиція
● Націленість на результат
● Стресостійкість
● Прагнення до розвитку та професійного зростання
● Пунктуальність;
● Уважність до дрібниць
● Хобі — читання, подорожі, кулінарія
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Адміністратор, Менеджер по роботі з клієнтами, Офіс-менеджер, еще 1 должность
Чернигов
- Бухгалтер, Державна виконавча служба у місті Чернігів, 2 года 2 месяца
Похожие кандидаты
-
Помічник керівника
15000 грн, Чернигов, Удаленно -
Адміністратор рецепції
Чернигов -
Помічник керівника
30000 грн, Чернигов, Киев -
Адміністратор рецепції
Чернигов -
Personal assistant
Чернигов -
Адміністратор рецепції
14000 грн, Чернигов