Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Личные данные скрыты

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты, но ему можно отправить сообщение или предложить вакансию.

Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13957189/

Супервайзер, менеджер зі збуту, територіальний керівник

Рассматривает должности:
Супервайзер, менеджер зі збуту, територіальний керівник, Менеджер роботи з клієнтами
Город:
Винница

Контактная информация

Соискатель скрыл свои личные данные, но вы сможете отправить ему сообщение или предложить вакансию, если откроете контакты.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Плакун Ганна Михайлівна

Вік : 37 років
Місто : Вінниця
Сімейний стан : заміжня, дочка 17 років, син 11 років
Контактна інформація:
Телефон :[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Електронна пошта : [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
Досвід роботи
Фахівець з фінансового лізингу центрального регіону
ТОВ Бест лізинг
Січень 2025- по теперішній час
Функціональні обов’язки
- Відвідування партнерів на ввіреній тереторії.
- Пошук потенційних клієнтів на фінансування.
- Формування та надсилання комерційних пропозицій клієтам.
- Юридичний збір супровід документів для укладання договорів.
- Контроль дебіторської заборгованості.
-Взаємодія з постачальниками техніки від б\в авто до напрямку С\г техніки.
Досягнення :
- адаптація в новому напрямку за досить короткий термін .
- фінансування нового бізнесу на 6млн.грн

Супервайзер
ТОВ Київхліб
Грудень 2020- вересень 2024
Функціональні обов’язки
• Постановка цілей та завдань згідно SMART
• Контроль та оцінка роботи виконання планів продажу командою .
• Підбір навчання та адаптація нових співробітників .
• Розширення клієнтської бази на ввірені території .
• Контроль дебіторської заборгованості .
• Ведення всіх необхідних звітів для керівництва .
• Збір інформації про кон’юнктуру ринку і проведення аналізу з метою прогнозування ситуації .
Досягнення :
• Набір потужної команди торгових представників .
• Регулярне виконання планів продажу .
• Розширення клієнтської бази до 100 тт
• Зменшення дебіторської заборгованості по мережевим клієнтам .
• Розширення замовлення новинками від ТД .
Начальник відділу по роботі з клієнтами
ПрАТ «Концернхлібпром» м.Вінниця
Жовтень 2019р. – Грудень 2020р.
Функціональні обов’язки
• Звітність згідно стандартів компанії .
• Визначення фокусних задач та контроль за їх виконанням.
• Контроль коригувань та повернень набраних замовлень .
• Підбір та навчання персоналу .
• Табелювання , нарахування КРІ відділу .
Досягнення :
• Впровадження в користування програми CRM .
• Впорядкування всієї клієнтської бази в електронному вигляді.
• Впровадження авторської техніки прийняття замовлень.
• Впровадження деталізації запису телефонних дзвінків для контролю виконання впровадженої техніки замовлень.
• Збільшення SKU в замовлені від клієнта .
• Розробка спрощеної схеми для подачі замовлень на виробництво у розрізі SKU .
• Впровадження систематичного контролю за неопрацьованими контрагентами за поточний день .
Провідний фахівець по роботі з клієнтами
ПрАТ «Концернхлібпром» м.Вінниця
Липень 2018р. – Вересень 2019р.

Функціональні обов’язки .
• Збільшення обсягів реалізації за рахунок фокусних задач.
• Контроль за фокусними показниками команди .
• Замовлення продукції на виробництво по СКЮ .
• Прийом замовлень від національних та локальних мереж .
• Прийняття замовлень через EDI , EDN, PRADATA.
• Прийом замовлень на сувенірну продукцію
• Виконання поставлених завдань.
Фахівець по роботі з клієнтами
ПрАТ «Концернхлібпром» м.Вінниця
Лютий 2017р. – Червень 2019р.
Функціональні обов’язки .
• Прийом замовлень від клієнтів .
• Розширення SKU в замовленні .
• Робота в фокусних задачах .
• Автогенерація постійних замовлень.
Адміністратор офісу , Заступник директора
ТМ«Conte»
Вересень 2012р.- Жовтень 2013р.
Функціональні обов’язки .
• Виконання плану продаж.
• Контроль та наявність товару на складах та дочірніх магазинах.
• Організація та участь у виставках.
• Оформлення первинної документації .
• Робота з постачальниками .
• Виконання плану виборки з фабрики для збереження знижки компанії.
• Інкасація .
• Ведення роботи офісу .
Досягнення :
• Ведення в нашому регіоні нової торгової марки Jasmine Lingerie.
• Зменшення дебіторської заборгованості перед компанією.

Освіта
Вересень 2005р.- 2009р.
Приватний Вінницький інститут конструювання одягу та підприємництва .
Спеціальність Інспектор податкової служби, з відзнакою .
Особисті і ділові якості.
Здатність швидко навчатися , висока працездатність, активна життєва позиція, відповідальність, комунікабельність , організаторські здібності, стресостійкість, вміння приймати рішення та нести відповідальність за них , чесність , відсутність шкідливих звичок, права категорії «В» «С».
Професійні навики .
1С (7)(8) впевнений користувач , Outlook , internet , пакет Microsoft Office, офісна оргтехніка.
Досвід управління людьми, здатність згуртовувати колектив , досвід навчати адаптувати і мотивувати персонал .
Досвід ведення переговорів, знання ділового етикету .
Проходження тренінгів з «Активні продажі» « Боротьба з запереченнями» «Стратегії лідерства» «Таємний покупець» «Альтернативи в продажах»

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: