Сайт поиска работы №1 в Украине
- Файл
Личные данные скрыты
Этот соискатель решил скрыть свои личные данные и контакты. Вы можете связаться с ним со страницы https://www.work.ua/resumes/13960735/
Інспектор відділу кадрів
- Город:
- Киев
Контактная информация
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Загруженный файл
Версия для быстрого
просмотра
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Срібна Аліна Віталіївна
(телефон: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация») (Viber, Telegram), [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»), e-mail: [открыть контакты ](см. выше в блоке «контактная информация»), дата народження: 14.06.1970
Маю належний досвід практичної кадрової роботи. Готова до ефективного адаптування до нових умов праці. Вмію планувати робочий день, визначати пріоритети для успішного виконання завдань.
Жовтень 1997-Січень 1998
Міністерство фінансів України, місто Київ
• інспектор експедиції загального відділу Управління справами (діловодство, поштове та кур’єрське супроводження вхідної документації та вихідної кореспонденції, ведення обліку, бази даних, співпраця з державними органами: переписка, відправка, отримання, доставка адресатам, листування, контроль строків виконання тощо)
Червень1998 – по теперішній час
Страхова компанія «ПРОСТО-страхування», місто Київ
1998-2000 Офіс-менеджер/завідуюча канцелярією:
організація роботи приймальної керівництва, документообіг Компанії, створення, отримання, отримання/відправка кореспонденції, листування з усіма регіонами України та за кордон; організація та безпосередня участь в роботі контакт-центру, тощо.
2000-по теперішній час
Начальник відділу кадрів, Директор Департаменту кадрової роботи і звітності:
- досвід від створення «кадрів» з нуля до організації кадрового обліку в 28 філіях у всіх регіонах України (підготовка та впровадження шаблонів документації, відрядження «на місця», допомога в підборі кадрів на ключові посади в регіонах, контроль роботи відповідальних за ведення кадрового діловодства, тощо)
- ведення кадрового обліку/документообігу Компанії, активна комунікація/консультування керівництва, керівників структурних підрозділів та співробітників з кадрових питань (від обговорення проблемного питання до пропонування оптимального документального оформлення);
- документальне супроводження всіх процесів (прийом (в тому числі надання Повідомлення про прийом на роботу через Медок), переведення, звільнення, зміна зарплати та ін.);
- ведення первинних кадрових документів: формування особистих справ працівників, особистих карток та трудових книжок відповідно до вимог законодавства, внесення відповідних змін до них («заливка» електронних трудових книжок з оригіналів через портал Пенсійного фонду);
- адміністрування кадрових процесів в програмному забезпеченні 1:С, наповнення інформаційних баз корпоративних програм Компанії;
- ведення всіх видів відпусток співробітників, Графіків відпусток, створення та контроль резерву відпусток/контроль за своєчасністю використання);
- співпраця з бухгалтерією (облік та контроль електронних лікарняних листів, табелювання, щорічний резерв відпусток, відрядження);
- складання та відправлення звітів до державних органів (Повідомлення про прийом на роботу, кадровий блок у звіті по ЄСВ, робота в Медок, контроль 5% соціальної квоти, 4% квоти осіб з інвалідністю, надання інформації для контролюючих/перевіряючих органів, участь у формуванні внутрішньої звітності компанії для керівництва);
- розробка та затвердження посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи, розпоряджень та наказів, інших розпорядчих та нормативних документів (Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про конфіденційність, Згода на збір та обробку персональних даних, тощо).
Освіта
Вересень /1988 – Червень/1994
Національний університет імені Тараса Шевченка, факультет соціології та психології
Особисті якості:
• висока відповідальність та працездатність;
• додаткові навички: маю свої напрацювання нормативних документів, володію швидкісним «сліпим методом» набору тексту (свідоцтво Київських курсів стенографії та машинопису), можу паралельно вести блок роботи з документально-канцелярських питань, завжди готова запропонувати свою допомогу або тимчасову заміну колегам по роботі: інспектору з військового обліку, менеджеру по підбору кадрів, бухгалтеру.
(телефон: [
Маю належний досвід практичної кадрової роботи. Готова до ефективного адаптування до нових умов праці. Вмію планувати робочий день, визначати пріоритети для успішного виконання завдань.
Жовтень 1997-Січень 1998
Міністерство фінансів України, місто Київ
• інспектор експедиції загального відділу Управління справами (діловодство, поштове та кур’єрське супроводження вхідної документації та вихідної кореспонденції, ведення обліку, бази даних, співпраця з державними органами: переписка, відправка, отримання, доставка адресатам, листування, контроль строків виконання тощо)
Червень1998 – по теперішній час
Страхова компанія «ПРОСТО-страхування», місто Київ
1998-2000 Офіс-менеджер/завідуюча канцелярією:
організація роботи приймальної керівництва, документообіг Компанії, створення, отримання, отримання/відправка кореспонденції, листування з усіма регіонами України та за кордон; організація та безпосередня участь в роботі контакт-центру, тощо.
2000-по теперішній час
Начальник відділу кадрів, Директор Департаменту кадрової роботи і звітності:
- досвід від створення «кадрів» з нуля до організації кадрового обліку в 28 філіях у всіх регіонах України (підготовка та впровадження шаблонів документації, відрядження «на місця», допомога в підборі кадрів на ключові посади в регіонах, контроль роботи відповідальних за ведення кадрового діловодства, тощо)
- ведення кадрового обліку/документообігу Компанії, активна комунікація/консультування керівництва, керівників структурних підрозділів та співробітників з кадрових питань (від обговорення проблемного питання до пропонування оптимального документального оформлення);
- документальне супроводження всіх процесів (прийом (в тому числі надання Повідомлення про прийом на роботу через Медок), переведення, звільнення, зміна зарплати та ін.);
- ведення первинних кадрових документів: формування особистих справ працівників, особистих карток та трудових книжок відповідно до вимог законодавства, внесення відповідних змін до них («заливка» електронних трудових книжок з оригіналів через портал Пенсійного фонду);
- адміністрування кадрових процесів в програмному забезпеченні 1:С, наповнення інформаційних баз корпоративних програм Компанії;
- ведення всіх видів відпусток співробітників, Графіків відпусток, створення та контроль резерву відпусток/контроль за своєчасністю використання);
- співпраця з бухгалтерією (облік та контроль електронних лікарняних листів, табелювання, щорічний резерв відпусток, відрядження);
- складання та відправлення звітів до державних органів (Повідомлення про прийом на роботу, кадровий блок у звіті по ЄСВ, робота в Медок, контроль 5% соціальної квоти, 4% квоти осіб з інвалідністю, надання інформації для контролюючих/перевіряючих органів, участь у формуванні внутрішньої звітності компанії для керівництва);
- розробка та затвердження посадових інструкцій, положень про структурні підрозділи, розпоряджень та наказів, інших розпорядчих та нормативних документів (Правила внутрішнього трудового розпорядку, Положення про конфіденційність, Згода на збір та обробку персональних даних, тощо).
Освіта
Вересень /1988 – Червень/1994
Національний університет імені Тараса Шевченка, факультет соціології та психології
Особисті якості:
• висока відповідальність та працездатність;
• додаткові навички: маю свої напрацювання нормативних документів, володію швидкісним «сліпим методом» набору тексту (свідоцтво Київських курсів стенографії та машинопису), можу паралельно вести блок роботи з документально-канцелярських питань, завжди готова запропонувати свою допомогу або тимчасову заміну колегам по роботі: інспектору з військового обліку, менеджеру по підбору кадрів, бухгалтеру.
Похожие кандидаты
-
Інспектор відділу кадрів
50000 грн, Киев, Харьков -
Інспектор відділу кадрів
Киев -
Менеджер з персоналу
Киев -
Керівник відділу
Киев, Винница , еще 7 городов -
Начальник відділу кадрів, менеджер з персоналу
Киев -
Менеджер з персоналу
40000 грн, Киев