Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Ірина

Продавець-консультант

Рассматривает должности:
Продавець-консультант, Адміністратор, Менеджер з продажу, Бухгалтер, Комірник, Помічник керівника
Возраст:
50 лет
Город:
Запорожье

Контактная информация

Соискатель указал телефон .

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Виноградова Ірина Миколаївна

Дата народження: 04.06.1975
Місто: Запоріжжя
Моб. телефон: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)
E-mail: [открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Ціль: Заміщення вакантної посади продавця.
Досвід роботи:
Продавець-касир, старший продавець, заступник керівника магазину
березень 2006 р. – грудень 2010 р. Магазин «Економ Плюс», м. Запоріжжя.
Функціональні обов’язки:
– консультування покупців;
– робота з касою;
– викладка товару;
– робота в програмі “Мій склад” та інших;
– відкриття/закриття зміни;
– участь в проведенні інвентаризації;
– приймння товарів, формування повернень;
– проведення інкасації;
– вирішення спірних питань;
– формування плану продажів та закупівель;
– організація роботи продавців (20 чол.);
– інформування постійних покупців про спеціальні пропозиції та акції магазину;
– складання звітності;
– забезпечення порядку в торговому залі.

Прибиральниця, старша покоівка, працівник відділу служба готельного господарства
січень 2011 р. – червень 2025. Готель «Театральний», м. Запоріжжя.
Функціональні обов’язки:
– організація роботи служби готельного господарства (20 чол.);
– допомога в вирішенні проблем гостей;
– з’ясування потреб то планування закупівель товарів та заміни швидкозношуваних
предметів, фурнітури в номерах - за для виконання професійної діяльності;
– проведення інвентаризації;
– ведення документації;
– планування роботи персоналу;
– перевірка роботи персоналу згідно стандартів прибирання;
– планування використання професійних засобів для прибирання;
– робота на спеціальному обладнанні (професійне обладнання пральні);
– ведення звітності.
Професійні навички:
– володію комп’ютером та оргтехнікою;
– досвід роботи з непродовольчими товарами;
– навички роботи з касовим апаратом;
– уміння вирішувати конфліктні ситуації;
– вміння працювати в команді;
– досвід проведення інвентаризації;
– навички управління персоналом;
– грамотна письмова і усна мова;
– знання мов: українська – володію; російська – вільно володію;
– навички операційного планування робочих процессів.
– приймання та перевірка товарів;
– вміння працювати з людьми.

Особисті якості:
Ввічлива, комунікабельна,цілеспрямована,освідчена,вмію планувати робочий процесс,
націлена на досягнення результатів, багатозадачна.

Додаткова інформація:
Не одружена (офіційно). Люблю читати. Маю двох доньок.

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: