- Файл
Богдана
Директор відпочинкового комплексу
- Рассматривает должности:
- Директор відпочинкового комплексу, Регіональний директор, Керуючий мережею закладів харчування, Керівник ресторану, Виконавчий директор, Операційний директор
- Возраст:
- 46 лет
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Буковель, Житомир, Киев, Львов, Одесса, Татаров, Яремче, Ясиня
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/13970080/
Загруженный файл
Файл содержит еще 4 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
м. Київ – рідне місто, м. Одеса – проживання на даний час (готова до зміни місця проживання по території України, а також до відряджень)
Тел. [
Ел.пошта: [
[
Розлучена, син повнолітній, проживає окремо
Бажаний рівень оплати праці
від 100 000грн.(ставка+%)
Мотивація
• Стабільність
• Соціальна захищеність
• Відкритість та чесність
• Умови оплати праці
Мета
• Заміщення вакантної посади операційного директора/керуючої
• Вагомий особистий внесок у роботу компанії
• Стовідсоткова відданість улюбленій справі
Освіта
Спеціаліст | вересень 1996- червень 2001 | академія праці і соціальних відносин федераціїї профспілок україни
• Основна спеціальність: Економіст
• Додаткова спеціалізація: Економіка і підприємництво
• Тема дипломної роботи: Місцеві бюджети як фінансова основа місцевого самоврядування
Навики та вміння
Керування
• Вагомий досвід в роботі з персоналом. Ті працівники, з якими я працюю, як правило, не потребують використання радикальних важелів впливу для виконання ними своїх обов’язків на високому рівні.
• Досвід керування: до 100 працівників
• Досвід роботи з VIР клієнтами
• Досвід роботи у державній службі на керівних посадах
• Досвід роботи з тендерною документацією; наказами, розпорядженнями, положеннями, інструкціями тощо
• Пряма робота з міськими/районними/обласними адміністраціями, міністерствами, державними службами, приватними організаціями, благодійними фондами
• Розробка та контроль виконання стандартів, інструкцій, функціоналу, методичних посібників
• Досвід роботи з програмним забезпеченням 1С, BITRIX 24, TRIO, R-KEEPER, АБОНЕМЕНТ, B-52, SERVIO, BarBoss
• Участь у відкритті закладів з «0», супроводження закриття закладу
• Українська та російська мова бездоганно, італійська – початковий рівень (розумію і частково спілкуюсь)
Комунікативні навички
• Приємна і гармонійна взаємодія з оточуючими людьми
• Розуміння своїх емоцій
Лідерські якості
• Цілеспрямована, чесна, справедлива
• Відкрита. Умію слухати інших.
• Вирішую конфліктні ситуацій, уникаючи агресії, шляхом переконань та вагомих аргументів,
• Вільна від упереджень
• Контроль делегованих завдань
Досвід роботи
ДИРЕКТОР| РОЗВАЖАЛЬНИЙ БАТУТНИЙ ПАРК «SKY PARK» (Одеса, БАТУТНІ ЗОНИ, ІНШІ РОЗВАГИ,РЕСТОРАН, площа закладу 4000м кВ.)|ТРАВЕНЬ 2022 – ДОТЕПЕР(ПРИЧИНА ПОШУКУ – розторгнення договору оренди за ініціативою орендодавця, припинення діяльності з липня 2025р)
Перезапуск у воєнний час, збільшення оборотів. Управлінський облік. Забезпечення безперебійної роботи розважального комплексу. Контроль всіх підрозділів. Керування закладом
КЕРУЮЧА |Парк зимового відпочинку WOODHILLS (Київ, ГІРКИ ТЮБІНГ, ЗОНА ВІДПОЧИНКУ, ФУД КОРТ| ЛИСТОПАД 2021-ЛЮТИЙ 2022 (ПРИЧИНА ЗВІЛЬНЕННЯ – сезонна робота+початок війни )
Обов’язки описано нижче, так як сезонні локації подібні по функціоналу та вимогам. Стандартний функціонал управлінця
ДИРЕКТОР | АКВАПАРК В ОЧАКОВІ (Очаків, ГІРКИ, БАСЕЙНИ, ЗОНА ВІДПОЧИНКУ, ІГРОВА ЗОНА, РЕСТОРАН)|ТРАВЕНЬ 2021-ЖОВТЕНЬ 2021 (ПРИЧИНА ПОШУКУ – сезонна робота до консервації об’єкту )
• захист ділової репутації, фінансових та матеріальних інтересів компанії.
• керування фінансовою діяльністю локацій.
• контроль раціонального товаропостачання шляхом аналізу і вибору форм господарських та комерційнх зв’язків з партнерами
• збір, обробка і аналіз інформації про ціни і цінову стратегію конкурентів.
• встановлення конкурентноспроможних цін, системи знижок
• контроль надходження грошових надходжень і рівня продажів.
• робота в R-Keeper, Абонемент(Аквапарк); SERVIO (WoodHills)
• нарахування заробітної плати, % і контроль виплати.
• керування персоналом комплеку (набір, адаптація, атестація, організація проживання та ін..)
• участь у перевірці технічного стану устаткування, якості ремонтних робіт.
• аналіз причин поломок, вживання заходів для мінімізування цих показників.
• участь у розробці маркетингових заходів (організація заходів, заявки на друковану продукцію, стенди, банери, оголошення та ін.)
• контроль наявності на сайті актуальної інформації та її оновлення
• контроль проведення переобліків та інвентаризацій
• організація підготовки до початку сезону (штат, підрядники, ремонтні роботи, визначення потреби у запасних частинах, матеріалах, інвентарю, інструменту та інших складових для забезпечення проведення підготовки)
• організація підготовки об’єктів до консервації на наступний рік з усіма супроводжуючими діями щодо закриття.
Керуюча | РОЗВАЖАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС «ПАПАШОН» (одеса, ДИТЯЧЕ МІСТЕЧКО, БОУЛІНГ, БІЛЬЯРД, РЕСТОРАН)|ЛИСТОПАД 2019-СІЧЕНЬ2021 (ПРИЧИНА звільнення – ЗАКРИТТЯ ОДНОГО ОБ’ЄКТів мережі У ЗВ’ЯЗКУ З ОПТИМІЗАЦІЄЮ БІЗНЕСУ)
• забезпечення ефективної роботи шляхом виконання планових показників
• складання та захист бюджету, контроль виконання, внесення коректив
• керування персоналом комплексу
• нарахування ЗП
• складання звітності та аналіз показників
• контроль експлуатації обладнання усіх локацій комплексу
• участь у формуванні акційних пропозицій та активностей
• робота з відгуками гостей
• контроль за роботою підрядників, постачальників
• контроль проведення переобліків і інвентаризацій
• тісна співпраця з фінансовим, юридичним, виробничим, технічним, маркетинговим, HR, ІТ підрозділами; бренд шефом, бренд барменом, шеф кондитером мережі
• організація командної роботи співробітників кожної локацій комплексу для досягнення загальних планових показників
• участь у формуванні корпоративної культури, захист ділової репутації компанії
• робота в 1С, Bitrix 24 , R-Keeper, Абонемент
• підготовка об’єкту до закриття, контроль усіх супутніх процесів
• та інше…
Керуюча | ДИТЯЧе автомІстечко «turbo pixel city», дитячий клуб «turbo baby», роллердром «TURBO»|кИЇВ, вересень 2018 – листопад 2019 (ПРИЧИНА звільнення-ЗАПРОШЕННЯ до м.одеса НА РОБОТУ ДО ВІДОМОЇ МЕРЕЖІ РОЗВАЖАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ)
• участь у створенні перелічених проектів,
• відкриття локацій з «0»,
• контроль за роботою підрядників,
• замовлення обладнання, костюмів, реквізиту та ін.,
• написання стандартів роботи компанії та персоналу,
• набір персоналу, навчання та контроль за виконанням ними своїх обов’язків,
• нарахування та видача зарплатні,
• створення системи мотивації,
• складання звітності встановленої форми,
• заключення договорів з постачальниками,
• контроль розрахунків за першою та другою формою оплати,
• контроль за веденням каси ,
• контроль за своєчасними замовленнями,
• контроль за раціональним використанням готівки,
• аналіз, планування та прогнозування діяльності,
• створення та наповнення ігрових зон,
• участь у продажу послуг локацій та контроль за її здійсненням,
• контроль організації роботи ресторану під бенкетні замовлення,
• встановлення цін на послуги локацій,
• створення системи лояльності для відвідувачів,
• адміністрування роботи ігрових зон тощо,
• робота в програмі TRIO,
• створення позитивної атмосфери в колективі
КЕРУЮЧА| ЗАКЛАД ШВИДКОГО ХАРЧУВАННЯ «ПАСТА КЕБАБ» | КИЇВ, СІЧЕНЬ 2018 – вересень 2018 (ПРИЧИНА звільнення-продаж бізнесу в трц лавіна у зв’яку з роширенням іншої гілки сімейного бізнесу)
• забезпечення оптимального використання трудових, матеріальних і фінансових ресурсів
• підбір, мотивація, координація, контроль персоналу
• забезпечення виконання працівниками затверджених правил, стандартів, інструкцій
• складання звітності для засновників(щоденна, місячна, на вимогу)
• контроль food-cost та labor cost
• нарахування та виплата заробітної платні персоналу
• касова дисципліна
• контроль проведення переобліку та інвентаризації
• контроль та організація закупок продуктів, інвентарю
• аналіз діяльності, прогнозування, планування, бюджетування
• розуміння створення технологічних карток та калькуляцій, контроль собівартості
• робота в програмі TRIO
КЕРУЮЧА| L’KAFA café КНЯЖИЙ ЗАТОН | КИЇВ, ВЕРЕСЕНЬ 2017 – СІЧЕНЬ 2018 (причина звільнення не повідомлена. зВІЛЬНЕНА після вдалого стажування та РЕЗУЛЬТАТИВНОЇ роботи на дорученому ОБ‘ЄКТІ…)
• керування персоналом (контроль виконання посадових інструкцій і корпоративних правил, контроль проведення навчань персоналу, контроль кадрових перестановок)
• керування фінансовою діяльністю закладу (контроль нарахування зарплатні, контроль витрат та розподілення виручки ресторану, контроль за веденням каси, контроль складання звітності, переоблік та інвентаризація)
• організація роботи та здійснення контролю над роботою кухні, бара, працівників залу ресторану, касирів, охорони, працівників технічної служби
• аналіз діяльності закладу, прогнозування та бюджетування
• робота в програмі R-keeper
ДИРЕКТОР | ДИТЯЧИЙ РОЗВАЖАЛЬНИЙ КОМПЛЕКС "ФЛАЙ ПАРК" | КИЇВ, грудень 2016 – вересень 2017
• набір персоналу та контроль за виконанням ними своїх обов’язків,
• нарахування зарплатні,
• корегування та затвердження графіків виходу на роботу,
• складання звітності встановленої форми,
• заключення та супроводження договорів з постачальниками,
• контроль розрахунків,
• контроль за веденням каси ,
• контроль за своєчасними замовленнями,
• контроль за раціональним використанням готівки,
• аналіз, планування та прогнозування діяльності,
• переоблік та інвентаризація,
• керування роботою кухні, бару, залу, ігрових зон тощо
• керування колективом до 100 осіб.
стартапер-Керуюча | ресторан "домъ грибоедова" | травень 2016 – грудень 2016 (причина звільнення-проект запущено і протестовано)
• відкриття ресторану з «0»,
• набір персоналу,
• нарахування зарплатні,
• складання графіків виходу на роботу,
• заключення договорів з постачальниками,
• реклама закладу,
• контроль за веденням каси ,
• контроль за своєчасними замовленнями та платежами;
• робота в програмі В-52
• адміністрування роботи ресторану тощо
Інші посади в | ДПІ, ПФ, ФССНВ | БЕРЕЗЕНЬ 2006 – 2015
СТАРШИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕВІЗОР ІНСПЕКТОР,
ГОЛОВНИЙ СПЕЦІАЛІСТ ВІДДІЛУ ОБЛІКУ НАДХОДЖЕНЬ ,
НАЧАЛЬНИК АНАЛІТИЧНОГО ВІДДІЛУ,
ЗАВІДУВАЧ СЕКТОРУ РЕЄСТРАЦІЇ ТА ЗБОРУ ВНЕСКІВ
НАЧАЛЬНИК ВІДДІЛУ ЗБОРУ ВНЕСКІВ
Похожие кандидаты
-
Директор, заступник директора, керівник відділу, менеджер
55000 грн, Киев -
Директор департаменту розвитку, керівник відділу оренди та нерухомості
Днепр, Киев , еще 4 города -
Заступник керівника
80000 грн, Киев, Кропивницкий -
Заступник директора виробництва
Львов -
Заступник керівника юридичного відділу
Одесса -
Керівник автозаправного комплексу
Киев, Васильков, Удаленно