Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську

Інна

Керівник готелю ресторану

Рассматривает должности:
Керівник готелю ресторану, Директор, Керуючий продуктовим маркетом, Адміністратор рецепції, Адміністратор готелю, Адміністратор ресторану, Керівник автозаправного комплексу, Керівник підприємства, Керівник виробництва, Управляючий мережею магазинів
Вид занятости:
полная
Возраст:
35 лет
Город проживания:
Винница
Готов работать:
Буковель, Винница, Киев, Мукачево, Сходница, Ужгород, Хмельницкий, Шацк, Яблоница, Яремче

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Опыт работы

Адміністратор готелю

с 12.2024 по наст. время (8 месяцев)
Villa-Blanc, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Заступник керівника служби харчування

с 06.2024 по 12.2024 (6 месяцев)
ARDEN PALACE, Сатанів (Готельно-ресторанний бізнес)

Лідер, яка вміє формувати команду та приводити її до результату. Професійні знання про діяльність ресторану в цілому, кожного його сегменту з відмінними навичками управління колективом та вмінням оперативно приймати рішення і брати на себе відповідальність. Досвід успішного розвитку в закладах різного напрямку: ресторан, заклад клубного напрямку, служба доставки, готельний бізнес. Успішний досвід у реновації закладів. Застосовую операційний менеджмент та системний підхід до організації роботи закладу.
Посадові обов'язки:
- ефективне керівництво всіма виробничими процесами в ресторані
(100 осіб у підпорядкуванні);
- фінансове планування підприємства і досягнення запланованих показників та підвищення його рентабельності;
-розробка та управління економічними показниками , контроль касової дисципліни та фінансовий аналіз і звіти в програмі 1С.
- формування команди професіоналів у сфері гостинності та сервісу, забезпечення виконання стандартів обслуговування та гастрономічної якості, розвиток корпоративної культури закладу;
- рекрутинг, навчання та мотивація персоналу для досягнення високих результатів;
- проведення маркетингових
досліджень для аналізу потреб споживачів, аналіз конкурентів та прогнозування з метою залучення гостей та поліпшенням якості сервісу та послуг;
-організація та контроль у проведенні бенкетів, корпоративних вечорів у закладі;
- оптимізація витрат, шляхом контролю закупівлі сировини та співпраці із постачальниками;
- контроль, супровід та систематичне проведення інвентаризацій;
- формування цінової політики та оновлення і оптимізації меню, робота над створенням системи доставки та бізнес-ланчів;
- супровід, створювання і публікація контенту (фото, відео, тексти) та зворотній зв'язок з відгуками в Instagram, Facebook, на сайті.
Досягнення: За час роботи закладу оптимізувала витратну частину підприємства, підвищила фінансові показники, вивела підприємство у прибуток у фінансову кризу. Була застосована нова система мотивації працівників компанії та впровадження систем лояльності відвідувачів закладу, що призвело до підвищення середнього чеку. Покращила сервіс обслуговування та атмосферу гостинності в закладі, шляхом грамотного керівництва командою та запровадив регулярне навчання персоналу і шляхом адаптації нового персоналу. Збільшила обсяг продажів за рахунок оптимізації впровадження доставки, акційних пропозицій, бізнес-ланчів та сетів для компаній. Налагодила роботу з постачальниками, утримуючи food cost на рівні 25% контролюючи ціни та якість продукції. Налагодила ефективну взаємодію між цехами кухні та сервісу за рахунок правильного розподілу обовʼязків та планування в організації роботи кожного підрозділу.

Керівник готелю ресторану

с 05.2023 по 06.2024 (1 год 1 месяц)
Шаян, Шаян (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов'язки:
Бронювання, зустріч та розміщення гостей, підтримка комфорту та приємної атмосфери для гостей у залі. Контроль за якістю обслуговування і дотримання таймінгу та якістю видачі страв. Спілкувалася з відвідувачами для виявлення можливих потреб покращення обслуговування та запровадження нових страв чи послуг. Пряма участь у організаційному процесі роботи закладу. Управління роботи персоналу за для ефективного обслуговування гостей, мотивація співробітників, контроль робочого процесу. Вирішення конфліктних ситуацій. Навчання та стажування офіціантів. Забезпечення та контроль чистоти та порядку у закладі загалом. Складання та ведення штатного розкладу. Організація та проведення інвентаризації. Розрахунок з постачальниками, робота з документацією, ведення та облік каси, фінансова звітність.
Виконання службових доручень власника.

Керівник готелю+(колиба)

с 05.2020 по 05.2023 (3 года)
Priroda, готельно-ресторанний комплекс, Татарів (Готельно-ресторанний бізнес)

- Запуск готеля з нуля
- Створення концепції та напрямку готелю та ресторану
- Налагодження роботи з постачальниками
- Підбір персоналу
- Навчання персоналу
- Концепція кухні
- Концепція ресторану та назва ресторану
- Впровадження стандартів обслуговування
- Створення меню та винної карти
- Реєстрація та впровадження booking
- Створення сайту
- Введення автоматизації через програму обліку syrve
- Підключення expirenza від monobank,
- Організація та керування роботою готелю
- Управління персоналом та розподіл обов'язків
- Забезпечення високого рівня обслуговування гостей та комфорту перебування
- Контроль за дотриманням стандартів готельного сервісу та безпеки
- Ведення обліку та фінансової звітності готелю
- Організація маркетингових та рекламних кампаній для привертання клієнтів
- Розвиток та впровадження сервісів та програм для гостей
- Моніторинг та аналіз фінансової діяльності готелю

Адміністратор готелю

с 06.2013 по 04.2020 (6 лет 10 месяцев)
Буковель, Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)

Обов’язки:
- комунікація з гостями та прийом телефонних дзвінків;
- організація комфортного проживання гостей, вирішення поточних питань;
- організація та контроль роботи ресторана та готелю, розміщення гостей згідно стандартів обслуговування клієнтів;
- консультування клієнтів щодо наявності, вартості і типів номерів, організація та надання додаткових
послуг, тощо;
- підтримка високої атмосфери гостинності та якості обслуговування
гостей готельно-ресторанного комплексу;
-документообіг та звітність;
- аналіз конкурентного середовища
для виявлення можливостей для
розвитку готельно-ресторанного комплексу;
- дотримання корпоративної культури та цінностей компанії та встановлення пріоритетів для ефективної роботи закладу в цілому

Знания и навыки

  • Неконфліктність
  • Організація заходів
  • Організованість

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: