- Файл
Олег
Регіональний менеджер
- Рассматривает должности:
- Регіональний менеджер, Територіальний менеджер, Національний менеджер, Директор з продажу, Комерційний директор, Директор департаменту продажів, Дивізійний менеджер, Менеджер по роботі з клієнтами, KAM, Керівник відділу
- Город проживания:
- Львов
- Готов работать:
- Киев, Львов
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14010769/
Загруженный файл
Файл содержит еще 3 страницы.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Місто проживання:
Телефон:
м. Львів
[
Електронна пошта:
[
Особисті дані
Освіта:
Вища
Дата народження:
30.01.1982 р. (43 роки)
Сімейний стан:
Одружений, двоє дітей.
Готовий на переїзд і відряджень. (Не підпадаю під мобілізацію, з правом виїзду за кордон)
Досвід роботи
Період роботи:
З 2021 року – по 4.06.2025
Посада:
Територіальний менеджер (Львівська, Тернопільська області)
В організації:
ТОВ «Євро фуд сервіс» (виробник ТМ «REEVA», «IDELIA» «GLADS»)
Посадові обов’язки:
- Розвиток продажів у відповідності до цілей і стратегії Компанії, зорієнтованих на збільшення об’єму продажів і долі ринку.
- Планування і організація діяльності Дистрибьюторів (непрямі продажі);
- Формування плану продаж, розподіл плану між територіями, доведення цільових показників директорам і КТВ дистрибьюторів;
- Координація щоденної діяльності торгових команд дистрибьютора, вирішення оперативних питань;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, первинних відвантажень і залишків на Дистрибьюторах, покриття, підготовка звітів;
- Контроль виконання графіку відвантажень і плану надходжень коштів за продукцію;
- Ведення переговорів з проблемними клієнтами, підготовка «складних» рішень і комерційних пропозицій;
- Проведення річних переговорів з торгівельними мережами (ЛКК);
- Збір та аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів, проведення сторчеків і аудитів;
- Проведення тренінгів з продажу (Кроки торгового візиту, Супервайзерський цикл) і бренд-тренінгів для команд Дистрибьюторів.
- Проведення польових тренінгів, відпрацювання з ТП і СВ отриманих аудиторних навиків у «полях».
- Розробка, погодження ТМА активностей, контроль їх проведення.
- Планування бюджету території, контроль його освоєння.
- Розробка і запровадження мотиваційних програм для ФК дистрибьютора.
Досягнення:
За час, який я працюю у даній компанії, мені вдалось досягнути наступних результатів:
1. Збільшення нумеричної дистрибьюції -95% від АКБ на території.
2. Збільшення якісної дистрибьюції - 80% від АКБ на території.
3. Приріст продажів – 2020 vs 2021 +35% ,2021 vs 2022 +29%,2022-2023 +22%. За 2024 рік-виконання BOD плану на постійній основі кожного місяця-факт виконання 108% по року.
4. Виконанння всіх KPI, а також всіх задач і цілей на постійній основі.
Період роботи:
15.04.2019 – 15.11.2019 (причина звільнення-оптимізація штату співробітників, скорочення даної посади)
Посада:
Регіональний менеджер по роботі з ключовими клієнтами Центрально-Західного регіону.
В організації:
ТОВ «Торговий дім «Лідер Смаку» (виробник ТМ «Хомка», «Лакомка», «BEST Nuts)
Посадові обов’язки:
-Забезпечення розвитку продажів у відповідності до цілей і стратегії Компанії в каналі ключові клієнти.
- Планування і забезпечення виконання планів по KPI (ДЗ, доля полиці в категорії і брендам, спец. задачі)
- Планування і забезпечення виконання планових показників по Sale In/Sale out;
- Супровід клієнтів, розробка, впровадження ефективних програм співробітництва з ключовими клієнтами
- Координація щоденної діяльності команди мерчендайзерів, постановка задач і цілей, контроль їх виконання, вирішення оперативних питань;
- Аналіз результатів виконання планів продажів, відвантажень і залишків у мережах, контроль свіжості продукції;
- Контроль виконання графіку відвантажень і плану надходжень коштів за продукцію;
- Ведення переговорів з клієнтами, підготовка «складних» рішень і комерційних пропозицій;
- Проведення річних переговорів з торгівельними мережами;
- Збір та аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів, проведення сторчеків і аудитів;
- Розробка, погодження ТМА активностей, контроль їх проведення.
- Планування бюджету території, контроль його освоєння.
Досягнення:
1. Відсоток збільшення продажів 2018 vs 2019 -20%.
2. Розширення асортиментної матриці на безоплатній основі (введення продукції).
3. Проведення успішних переговорів, заключення договорів, підключення нових мереж до співпраці.
4. Збільшення середньої долі полиці з 15% до 25 %.
5. Виконанння всіх KPI, а також всіх задач і цілей на постійній основі.
6. Своєчасне повернення ДЗ.
Період роботи:
20.07.2015 – 10.09.2018
Посада:
Територіальний менеджер (Львівська, Тернопільська області)
В організації:
ООО «Маревен Фуд Україна» (виробник ТМ «РОЛЛТОН»)
Посадові обов’язки:
- Розвиток продажів у відповідності до цілей і стратегії Компанії, зорієнтованих на збільшення об’єму продажів і долі ринку.
- Планування і організація діяльності Дистрибьюторів (непрямі продажі);
- Формування плану продаж, розподіл плану між територіями, доведення цільових показників директорам і КТВ дистрибьюторів;
- Координація щоденної діяльності торгових команд дистрибьютора, вирішення оперативних питань;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, первинних відвантажень і залишків на Дистрибьюторах, покриття, підготовка звітів;
- Контроль виконання графіка відвантажень і плану надходжень коштів за продукцію;
- Ведення переговорів с проблемними клієнтами, підготовка «складних» рішень і комерційних пропозицій;
- Проведення річних переговорів з торгівельними мережами (ЛКК);
- Збір та аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів, проведення сторчеків і аудитів;
- Проведення тренінгів з продажу (Кроки торгового візиту, Супервайзерський цикл) і бренд-тренінгів для команд Дистрибьюторів.
- Проведення польових тренінгів, відпрацювання з ТП і СВ отриманих аудиторних навиків у «полях».
- Розробка, погодження ТМА активностей, контроль їх проведення.
- Планування бюджету території, контроль його освоєння.
- Розробка і запровадження мотиваційних програм для ФК дистрибьютора.
Досягнення:
За час, який я пропрацював у даній компанії, мені вдалось досягнути наступних результатів:
3. Збільшення нумеричної дистрибьюції від 20% до 80% від АКБ на території.
4. Збільшення якісної дистрибьюції від 8% до 57 % від АКБ на території.
5. Збільшення долі ринку по території с 20 до 52 % у співвідношенні до конкурента відповідно даних, отриманих від Nielsen.
6. Виконання річних планів -2015р на рівні 110% ,2016 на рівні 105%,2017 –на рівні 110%.
7. Виконанння всіх KPI, а також всіх задач і цілей на постійній основі.
Період роботи:
01.01.2014 - 01.09.2014 (причина звільнення - скорочення штату)
Посада:
Регіональний менеджер по Західному регіону
В компанії:
ТОВ «ЕС ДЖІ Продакшн» (виробник чаю ТМ «Ахмад», «Грейс», «ТЕТ»)
Посадові обов’язки:
- Планування і організація діяльності Дистрибьюторів (непрямі продажі);
- Формування планів продажів, розподіл планів між територіями, доведення цільових показників директорам і КТВ, бренд-менеджерам Дистрибьюторів;
- Координація щоденної діяльності торгових команд Дистрибьютора, вирішення нагальних питань;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, первинних відвантажень і залишків на Дистрибьюторах, покриття, середньозваженої дистрибьюції, підготовка звітів;
- Контроль виконання графіку відвантажень і планів поступлення грошових коштів;
- Проведення переговорів з проблемними клієнтами, підготовка «важких» рішень і комерційних пропозицій;
- Контроль і управління дебіторською заборгованістю;
- Проведення річних переговорів з торговими мережами регіону;
- Збір і аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів, проведення сторчеків, аудитів;
- Проведення тренінгів з продажів і бренд-тренінгів для команд Дистрибьюторів.
Досягнення:
За час, пропрацьований в Компанії вдалось досягнути наступних результатів:
1. Продукція була введена у всі мережі регіону, відповідно, стандартам Компанії (не менше 25% від загальної частки полки). На момент приходу в Компанію, середня доля полиці складала не більше 10% по вже працюючим залам;
2. Збільшення долі полки по основним сегментам ринку, домінування над конкурентом;
3. Збільшення продажів і частки ринку при повній відсутності маркетингових бюджетів і програм.
Період роботи:
03.08.2012 - 31.12.2013
Посада:
Регіональний менеджер по Західному регіону
В компанії:
ЧП «СПС» (виробник спецій, приправ і прянощей, ТМ «Приправка», «Кулінарний шедевр», «Овочева лавка», «Ексклюзив»)
Посадові обов’язки:
- Планування і організація діяльності Дистрибьюторів (непрямі продажі);
- Формування планів продажів, розподіл планів між територіями, доведення цільових показників директорам і КТО Дистрибьюторів;
- Координація щоденної діяльності торгових команд Дистрибьютора, вирішення оперативних питань;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, первинних відвантажень і залишків на Дистрибьюторах, покриття, середньозваженої дистрибьюції, дебіторської заборгованості, підготовка звітів для національного менеджера і директора з продажу;
- Контроль виконання графіку відвантажень і планів поступлення грошових коштів;
- Ведення переговорів з проблемними клієнтами, підготовка «важких» рішень і комерційних пропозицій;
- Розрахунок фінансових показників і термінів окупності контрактів, аналіз ефективності комерційних умов в каналі НКК і ЛКК;
- Контроль і управління дебіторською заборгованістю;
- Розробка мотиваційних схем для Дистрибьюторів і торгових команд Дистрибьюторів;
- Збір і аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів;
– Розробка, узгодження, організація, проведення акцій і рекламних заходів (цінові акції, БТЛ) направлені на: ведення продукції, збільшення асортименту, непрацюючих ТОП клієнтів, дисплейні програми і т.д.;
- Проведення тренінгів з продажів і бренд- тренінгів для команд Дистрибьюторів.
Досягнення:
За час, пропрацьований в Компанії, були досягнуті всі цілі і задачі, поставлені керівництвом, щомісячне виконання планів продажу, покриття, місячних ініціатив, спец-цілей.
Продукція була введена у ТОП мережі регіону.
Вивід бренду в статус приорітетного постачальника в портфелі Дистрибьюторів.
Переміщення з 10 місця у рейтингу серед регіональних менеджерів під час приходу на работу на 3 місце через 3 місяці роботи.
Нагороджений грамотою за вагомий внесок у результати Компанії у 2012 р. Кращий регіональний менеджер Компанії по підсумкам 2012 р.
По підсумкам 2013 р.- один з двох менеджерів (всього 10 РМ) який виконав річний план, найбільший приріст у відсотках по активним показникам до 2012 р. (більше 100%).
Кращий регіональний менеджер Компанії по підсумкам 2013 р.
Період роботи:
20.04.2010 - 01.08.2012
Посада:
Регіональний представник по Західному регіону
В компанії:
ТОВ «Тотал-Трейд» (виробник топінгів, сиропів, джемів, варення, фруктових наповнювачів)
Посадові обов’язки:
- Розробка стратегії продажів по території Західного регіону (8 областей), планування продажів, організація продажів;
- Постановка задач і цілей;
- Розробка мотиваційних схем;
- Збір і аналіз інформації, моніторинг ринку і конкурентів;
- Пошук Дистрибьюторів, укладання договорів і робота з ними з нульового циклу;
- Проведення переговорів і презентацій;
- Розробка, організація і проведення акцій, і рекламних заходів;
- Проведення тренінгів з продажів і з продукції для команд Дистрибьюторів;
- Бюджетування;
- Проведення переговорів і робота з сітками VIP-роздрібу і HoReCa; - Звітність;
Досягнення:
Введення продукції на території регіону, побудова Дистрибьюції у регіоні з «нуля».
Період роботи:
15.09.2008 - 01.04.2009
Посада:
Регіональний менеджер з продажу Західного регіону (8 областей)
В компанії:
ООО «Торговий дім «Венеція» (виробник натуральних соків VIP- сегменту)
Посадові обов’язки:
- Планування і організація продажів;
- Збір і аналіз інформації;
- Пошук Дистрибьюторів і робота з ними з нульового циклу;
- Проведення переговорів і робота з VIP-роздрібом;
- Проведення тренінгів для команд Дистрибьюторів;
- Звітність.
Досягнення:
Виведення продукції на територію регіону, побудова Дистрибьюції в регіоні, вивід регіону на 1-ше місце по показникам.
Період роботи:
01.01.2007 - 01.03.2008
Посада:
Регіональний HoReCa менеджер Західного регіону (8 областей)
В компанії:
ЧП «Зевс», корпорація «Олімп» (бізнес- напрямок лікеро-горілчані вироби)
Посадові обов’язки:
- Планування, організація, мотивація, навчання, підбір, контроль і координація діяльності відділу HoReCa, у відповідності з цілями і програмою роботи департаменту продажів;
- Формування планів продажів, розподіл планів між регіонами, доведення цільових показників;
- Координація щоденної діяльності супервайзерів регіону, вирішення оперативних питань;
- Організація регіональних зборів торгової команди, підготовка адженти дня і протоколювання прийнятих рішень;
- Аналіз результатів виконання планів вторинних продажів, покриття, середньозваженої дистрибьюції, дебіторської заборгованості, підготовка звітів для національного менеджера сегменту HoReCa;
- Ведення переговорів з проблемними клієнтами, підготовка «важких» рішень і комерційних пропозицій;
- Проведення піврічних атестацій СВ і ТП відділу прямих і непрямих продажів;
- Підготовка і узгодження річного бюджету доходів і видатків у відділі HoReCa, штатного розкладу, контроль виконання;
- Розрахунок фінансових показників і термінів окупності контрактів, аналіз ефективності комерційних умов в каналі HoReCa.
Досягнення:
1. Ріст продажів +120%
2. Ріст покриття +61%
Освіта
Навчальний заклад:
Міжрегіональна академія управління персоналом
Дата закінчення:
2010
Факультет:
Юридичний
Навчальний заклад:
Львівський кооперативний коледж економіки і права
Дата закінчення:
2006
Проходження тренінгів
2006 р. «Супервайзерський цикл»
2006 р. «Ефективні переговори»
2007 р. «Управління персоналом»
2007 "Тайм-менеджмент"
2008 р. «Тренінг для тренерів»
Професійні навики і вміння
Знання іноземних мов:
Англійська (середній)
Російська, українська (експерт)
Комп’ютерні навики:
ОС: Windows
MS Office: Word, Power Point, Excel, EDN-EDI, 1С Бухгалтерія, SPOT2D, SPOT2M, OLAP.
Рівень володіння комп’ютером:
Впевнений користувач
Особисті якості:
- Високі лідерські і організаторські здібності;
- Цілеспрямований, відповідальний, ініціативний, орієнтований на результат, а не на причини;
- Схильний до самоосвіти;
- Маю аналітичні здібності, думаю логічно і аргументовано;
- Вмію працювати у команді;
- Здібний працювати і приймати рішення автономно;
- Управлінський досвід, здібності навчати і тренувати підлеглих;
- Вміння ефективно організовувати роботу підлеглих і оперативно приймати рішення;
- Відмінні навики комунікації і ведення переговорів;
- Стресостійкість, врівноваженість, орієнтованість на клієнта;
- Готовність до відряджень.
Додаткова інформація:
- Водійське посвідчення категорій „А”, „В”, „С”, „Д” – досвід водіння 23 роки;
- Власний автомобіль.
Похожие кандидаты
-
Регіональний менеджер
Львов -
Регіональний менеджер
Львов, Тернополь, Удаленно -
Регіональний менеджер
70000 грн, Львов -
Регіональний менеджер
Киев, Винница -
Регіональний менеджер
45000 грн, Львов -
KAM, регіональний менеджер, зі збуту, керівник відділу, напряму
Киев