- Файл
Марианна
Керівник відділу продажу
- Рассматривает должности:
- Керівник відділу продажу, Керівник філії, Регіональний директор, Регіональний менеджер
- Возраст:
- 31 год
- Город проживания:
- Одесса
- Готов работать:
- Одесса, Удаленно
Контактная информация
Соискатель указал телефон .
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14024695/?puid=64802
Загруженный файл
Файл содержит еще 1 страницу.
Версия для быстрого просмотраЭто резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Дата народження: 11 квітня 1994 року
Громадянство: Україна
Місце проживання: Одеса, вул. Ак. Корольова, 33 кв.
Домашній телефон: 7477293
Мобільний телефон: [
Електронна пошта: [
Бажана заробітна плата: 60 000 – 100 000
Зайнятість: повна
Проф. Навички:
• цілеспрямованість
• наполегливість;
• відповідальність;
• стратегічне мислення;
• висока працездатність;
• уміння працювати в режимі багатозадачності;
• емоційний інтелект
• адаптивність
Освіта:
Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського (ЄДПУ)
(березень 2013 р.)
Реабілітолог
Курси:
• Веб-дизайн (травень 2015)
Навчальний заклад: Одеський корпоративний комп'ютерний коледж. Тривалість: 12 місяців.
• Менеджмент, мистецтво менеджменту (листопад 2017)
Навчальний заклад: Wave, Odessa business school.
Тривалість: 3 місяці.
Досвід:
ТОВ "ГЛОБАЛ ТОБАККО"
(червень 2023 – червень 2025) (2 роки)
Посада:
Керівник філіалу (Одеського РСП)
Обов’язки:
◦ Здійснювати оперативне управління PCП
◦ Забезпечувати рентабельну, беззбиткову діяльність PCП.
◦ Сприяти збільшенню доходу та чистого прибутку Товариства, PCП. Забезпечити з урахуванням наявних інструментів позитивне сальдо між доходами та витратами
◦ Організовувати здійснення торгової політики Товариства в регіоні
◦ Очолювати та контролювати роботу щодо підтримки i розвитку клієнтської бази.
◦ Організовувати комплекс заходів для збільшення обсягів продаж.
◦ Розробляти стратегію розвитку PCП з урахуванням стратегії підприємства й особливостей регіону.
◦ Розподіляти та реалізовувати плани розвитку торгових марок на південній території.
◦ Забезпечувати якісну та кількісну дистрибуцію по існуючим контрактам.
◦ Здійснювати підписання нових контрактів з постачальниками та виробниками для збалансованості портфеля торгових команд та покращення рівня рентабельності продажів.
◦ Здійснювати розробку маркетингової політики PCП на основі аналізу споживчих властивостей продукції i прогнозування споживчого попиту.
◦ Аналізувати динаміку продаж продукції.
◦ Здійснювати Замовлення Продукції та контролювати товарний запас.
◦ Розробляти заходи захисту від конкурентів.
◦ Здійснювати організацію збуту продукції згідно з плановими завданнями та укладеними договорами, вчасного її відвантаження споживачам у встановлених обсягах реалізації.
◦ Організовувати i контролювати роботу персоналу.
▪ Брати участь у підборі, адаптації i навчанні персоналу. (атестація співробітників по закінченню іспитового терміну)
▪ Розробляти систему заохочень та мотивації.
▪ Підтримувати необхідний рівень трудової i виконавчої дисципліни.
◦ Раціонально розподіляти обов'язки, функції, задачі між персоналом, слідкувати за виконанням доручень i наказів, підтримувати необхідний рівень трудової та виконавчої дисципліни;
◦ Керувати офісною та складською роботами, організовувати їх оптимальну взаємодію між собою та Товариством.
◦ Забезпечити та контролювати дотримання працівниками правил внутрішнього трудового розпорядку, охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії та протипожежного захисту.
◦ Організовувати i проводити з колективом щотижневі i щомісячні наради по підведенню підсумків i постановці нових цілей, задач на наступний період роботи.
◦ Запобігати простоям, аваріям, тимчасовим зупинкам роботи.
◦ Забезпечувати контроль за виконанням персоналом PCП замовлень, договірних зобов’язань у встановлені строки, за обсягом реалізації продукції, номенклатурою, комплектністю та якістю, за станом запасів та залишків готової продукції на складах.
◦ Здійснювати контроль за діяльністю складсвкого господарства PCП щодо умов складування, зберігання, вантаження та розвантаження продукції.
◦ Побудова та регулярна оптимізація логістичних процесів
◦ Контроль ведення бухгалтерського обліку та звітності.
◦ Організовувати підготовку i укладення договорів, узгодження умов договорів (через протоколи розбіжностей).
◦ Контролювати виконання постачальниками договірних зобов'язань
◦ Контролювати виконання клієнтами договірних зобов'язань щодо своєчасної оплати за поставлену продукцію, правильність i своєчасність поставки продукції в адрес клієнтів.
◦ Організовувати оперативний облік руху матеріальних ресурсів, своєчасне передавання до контрольного обліку супровідних i товарно- транспортних документів для вивозу продукції;
◦ Як Відповідальна особа контролювати проведення перевірок, іншими особами/державними органами/органами місцевого та регіонального самоврядування. Вести на журнал обліку перевірок.
◦ Встановлювати та забезпечувати дотримання ліміти по витратах південних PCП.
◦ Планувати щотижневі та щомісячні витрати PCП.
◦ Звітувати з наданням повної i точної інформації про результати фінансово - господарської діяльності PCП перед Генеральним директором Товариства.
◦ Регулярно вести i надавати звіти про пророблену роботу за період.
◦ Надавати на вимогу генерального директора та Вищого органу Товариства поточну інформацію про операційну діяльність PCП.
◦ Виконувати всі інші вказівки керівництва підприємства, що стосуються його роботи.
ТОВ "ГЛОБАЛ ТОБАККО"
(вересень 2022 – червень 2023) (1 рік)
Посада:
Менеджер(управитель) з питань збуту
Обовязки:
• Збільшувати рівень дистрибуції на закріплених маршрутах, шляхом ефективності роботи команди торгових представників.
◦ Виконувати план продажу доведений директором філії/начальником відділу продажів на закріпленій території.
◦ Особисто контролювати роботу з ключовими клієнтами.
◦ Регулярно проводити контроль роботи торгових представників на маршруті (стор-чек i коучінг)
◦ Контролювати i аналізувати роботу конкурентів на закріпленій території, вести інформаційні переговори з клієнтами i підлеглим персоналом.
◦ Вести i підтримувати в належному стані робочу документацію. Вирішувати спірні та конфліктні ситуації між клієнтами та працівниками
◦ Контролювати зміни маршрутів представників торговельних (вносити корективи по черговості візиту по торгових точках).
◦ Здійснювати контроль за укомплектованістю представника торговельного усіма необхідними інформаційними матеріалами та інструментами для роботи (планшет, телефон) та документацією
◦ Розробляти, впроваджувати i застосовувати заходи по скороченню дебіторської заборгованості:
◦ Контролювати факти розрахунків Товариства з закладами торгівлі за надані маркетингові послуги (оплата полиць, ретро бонуси, вхід в торговий заклад, оплата ДМП).
◦
ТОВ «Бритіш Американ Тобакко Сейлз енд Маркетинг Україна»
(вересень 2018 – жовтень 2021) (3 роки)
Посада:
Супервайзер (активація)
Обов'язки:
• Підбір та навчання персоналу (консультантів).
• Організація та контроль за роботою підлеглих.
• Введення планової та звітної документації;
• Забезпечення співробітників необхідними рекламними матеріалами, корпоративною уніформою та іншими атрибутами, які необхідні для виконання роботи.
• Проводити Аудити консультантів
• Виконання планових показників продажів.
• Організація графіка роботи на ТТ.
• Аналіз роботи консультантів.
• Звітність у CRM
• Вирішення конфліктних і форс-мажорних ситуацій.
Досягнення:
• Успішна реалізація мотиваційних програм для консультантів.
• Перевиконання встановлених планових показників продажів. (від 3% до 19%)
• 26% від загального обсягу виконання продажів за 2019 рік.
• 30% від загального обсягу виконання продажів за 2020 рік.
• Топ-3 серед Бренд Команд 2020 року (2 місце в червні; 1 місце в липні; 1 місце серпня)
ПрАТ "БЕЛЬ ШОСТКА УКРАЇНА"
(серпень 2016 – липень 2018)
Посада:
Супервайзер торгових представників
Обов'язки:
• Відстежувати виконання планів продажів та контролювати дотримання стандартів мерчандайзингу.
• Складати маршрути для торгових представників, визначати стратегії дистрибуції та планування маркетингових акцій.
• Навчати торгових представників, методикам продажів та стандартів обслуговування клієнтів.
• Мотивувати команду за допомогою матеріальних заохочень (премії, бонуси) та нематеріальних стимулів (визнання, кар'єрний зріст).
• Вирішувати конфлікти, допомагати торговим представникам у складнощах та забезпечувати вирішення проблем, що виникають під час роботи.
• Аналізувати результати роботи торгових представників.
• Проводити переговори з клієнтами, налагоджувати партнерські відносини та контроль дотримання договорів.
• Відслідковувати якість роботи торгових представників, забезпечувати дотримання стандартів обслуговування та контролювати відповідність товару вимогам.
• Визначати шляхи збільшення продажів та реалізовувати їх.
• Проводити спільно з ТП переговори з ключовими клієнтами.
• Спільно з дистриб'юторами формувати замовлення на період.
• Контролювати доставку товару дистриб'юторам та виконання плану.
• Організувати ефективний документообіг.
• Контроль дебіторської заборгованості
Досягнення:
• Збільшення обсягу продажу на 16%
ПрАТ "БЕЛЬ ШОСТКА УКРАЇНА"
(лютий 2016 г. – серпень 2017 г.)
Посада:
Представник Торговельний
Доп. інформація:
• Word, Google Docs
• Excel,
• PowerPoint;
• Access
• 1С;
• Касова дисципліна.
• CRM: Bitrix24, AmoCRM, Zoho CRM
Водійське посвідчення (стаж 8 років), особистий автомобіль.
Українська (досконало),
Російська (досконало),
Англійська (базовий рівень).
Похожие кандидаты
-
Керівник відділу продажу
Одесса, Днепр , еще 4 города -
Керівник відділу продажу
Одесса -
Керівник відділу продажу
100000 грн, Ивано-Франковск, Киев , еще 3 города -
Керівник відділу продажу
40000 грн, Одесса -
Керівник відділу
Одесса, Винница , еще 7 городов -
Директор по продажам
185000 грн, Удаленно