- Файл
Любов
Менеджер чата
Контактная информация
Соискатель указал телефон , эл. почту, Facebook и Instagram.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/14038588/
Загруженный файл
Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.
Я амбітна, добросовісна, вмотивована та відповідальна. Маю досвід роботи в дистанційному режимі, прагну приєднатися до динамічної команди для спільного досягнення цілей. Володію високими комунікативними навичками, навичками опрацювання великих обсягів інформації, самодисципліною та здатністю швидко адаптуватися до нових задач. Готова застосовувати свої знання, навички та енергію для розвитку вашої компанії та досягнення спільних успіхів
Особисті дані:
Телефон: [
Е-mail: [
Дата народження: 01 серпня 1990 року
Знання мов:
Українська – рідна
Англійська – початківець
Німецька – початківець
Навички:
Комунікабельність - відмінно
Відповідальність - відмінно
Самоорганізація - відмінно
Навики роботи з ПК - відмінно
Посилання на соціальні мережі:
[
[
Любов Киричок
Шукаю роботу дистанційного формату
Досвід роботи
Вересень 2011– серпень 2016
Червоноранківський НВК
Вчитель; педагог-організатор
- організація й проведення уроків;
- організація й проведення виховних заходів;
- написання планів-конспектів уроків та сценаріїв виховних заходів;
- організація й проведення екскурсій, факультативів, майстер-класів та гуртків
Вересень 2016– грудень 2017
ТОВ «Ексист Автомотив»
Адміністратор інформаційно-довідкового відділу
- прийом вхідних дзвінків;
- здійснення вихідних дзвінків;
- обробка пошти та звернень в чаті;
- оформлення замовлень;
- внесення даних в CRM-систему та 1С;
- допомога в навчанні та адаптації нових операторів
Грудень 2017– квітень 2025
ТОВ «Мережа Ланет»
Фахівець з оцінки та контролю якості обслуговування
- прослуховування й оцінка звернень клієнтів та записів екранів операторів вхідної, вихідної лінії, відділу заборгованості, відділу продажів та чату;
- перегляд існуючих критеріїв оцінювання, скриптів, інформації в “базі знань” та пропозиції по їх оновленню й оптимізації;
- прийом вхідних дзвінків та звернень в чаті;
- написання характеристик роботи операторів на основі оцінених діалогів;
- внесення інформації в CRM-систему та в Google Таблиці;
- виконання планів оцінювання
Освіта
2007 – 2012 роки
Вища
Освітньо-кваліфікаційний рівень Спеціаліст. Глухівський НПУ ім. Олександра Довженка
Факультет природничої та фізико-математичної освіти
Другие резюме этого кандидата
Рассматривает должности: Спеціаліст чата, Менеджер з продажу, Менеджер по роботі з клієнтами, еще 7 должностей
Удаленно
Про себе: Я амбітна, добросовісна, вмотивована та відповідальна. Маю досвід роботи в дистанційному режимі, прагну приєднатися до динамічної команди для спільного досягнення цілей. Володію високими...
Рассматривает должности: Оператор чата, Менеджер по роботі з клієнтами, Менеджер з продажу, еще 5 должностей
Удаленно
Высшее образование · Полная занятость, неполная занятость
- Sales manager, ПК Плюс, 4 месяца
- Фахівець з оцінки та контролю якості обслуговування, ТОВ «Мережа Ланет», 7 лет 5 месяцев
Похожие кандидаты
-
Оператор чата
Удаленно -
Менеджер з продажу
15000 грн, Удаленно, Другие страны -
Менеджер інтернет-магазину
Удаленно -
Менеджер чата
Удаленно -
Чат-менеджер
Удаленно -
Менеджер інтернет-магазину
19000 грн, Удаленно, Тернополь