Вживання російської небезпечне

Чому ми так вважаємо
Перейти на українську
  • Файл

Світлана

Комерційний директор

Возраст:
43 года
Город:
Киев

Контактная информация

Соискатель указал телефон и эл. почту.

Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.

Загруженный файл

Версия для быстрого просмотра

Это резюме размещено в виде файла. Эта версия для быстрого просмотра может быть хуже, чем оригинал резюме.

Вороніна Світлана
Київ

[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация») — віддана перевага способу зв’язку
[открыть контакты](см. выше в блоке «контактная информация»)

Керівник відділу продажів/ Комерційний директор

Формування позитивного P&L комерційного департаменту, успішний досвід з відкриття нових торгових точок/відділень, успішний досвід розробки стратегії та політики продажів. Формування цінових моделей та побудова цінового позиціонування. Планування та проведення маркетингових та трейд-маркетингових активностей, досвід побудови стратегії інтернет-маркетингу. Побудова якісної системи звітності та аналітики продажу та витрат.
Успішний досвід проведення зустрічей та переговорів, організація та проведення мотиваційних та професійних польових тренінгів.

ТОВ "VOVK Груп" (виробництво, роздрібний то оптовий продаж одягу)
Період роботи: лютий 2024р. – по теперішній час
Підпорядкованість: директору по продукту

Керівник відділу комерційної діяльності та товарознавства

Функціональні завдання:
• Побудова системи звітності, аналітики продажів
• Робота зі звітами, асортиментними матрицями
• Формування планування розподілу товару в мережі
• Планування, організація та контроль роботи товарознавців
• Контроль та оптимізація відгрузок товару з основного складу та складів виробництв
• Керування товарними запасами компанії
• Організація та контроль роботи відділу з суміжних відділами (склад готової продукції та відділ технічного контролю)

Результат:
Автоматизувала процеси відділу товарознавства, які цього потребували. Оптимізувала і синхронізувала роботу відділу товарознавтсва з відділом технічного контролю та основним складом для оперативних та більш ефективних відгрузок товару в мережу, це дало можливість збільшити відгрузки товару в мережу в два рази (що безпосередньо вплинуло на продажі товару та виконання фінансових планів мережею).

Агенція нерухомості "LaVida"
Штат: 60 співробітників;
Період роботи: червень 2022р. – серпень 2023р.

Спеціаліст з надання послуг продажу/купівлі нерухомості
Функціональні завдання:
• Оцінка нерухомості. Порівняльний аналіз за аналогами, параметрами. Створення правильної стартової ціни.
• Створення плану роботи. Як передбачається просування об’єкта нерухосмості. Можливий сценарій розвитку подій.
• Передпродажна підготовка. Доведення об’єкта нерухомості до товарного виду. Готовність документів.
• Створення контенту. Фото, відео інша медіа-інформація (3D, панорама, плани, схеми для сайтів, друку, оголошень.
• Покази. Планування переглядів, зустрічей. Переговори із потенційними клієнтами, третіми сторонами.
• Звітність по роботі. Динаміка з просування. Подальші стратегії продажу.
• Супровід угоди.

Фінансова компанія "КітГруп" (надання фінансових послуг)
https://kitgroup.ua/
Штат: 350 співробітників;
Період роботи: жовтень 2020р. – грудень 2021р.
Підпорядкованість: виконавчому директору компанії.

Операційний директор валютного департаменту
Підпорядкування – 250 осіб
У прямому підпорядкуванні 7 осіб (два менеджери відділу розвитку, керівник кол-центру, головний касир компанії, завгосп, керівник інтернет-маркетингу, маркетолог).
Основне завдання – організація та контроль роботи 79 пунктів обміну валют, відкриття нових торгових пунктів.
У підпорядкуванні 5 відділів:
- відділ розвитку
- відділ касирів
- відділ інтернет-маркетингу
- колл центр
- господарський відділ
Функціональні завдання:
• Опис, налагодження, впровадження та подальше вдосконалення бізнес-процесів компанії
• Розробка та контроль виконання планів відкриття нових відділень. Пошук комерційної нерухомості, організація договірної роботи оренди/суборенди, аналіз фінансових показників привабливості комерційної нерухомості
• Реалізація ефективної системи управління персоналом
• Розробка та реалізація систем мотивації та KPI персоналу
• Стратегічне та тактичне планування
• Бюджетування та оптимізація витрат
• Побудова системи звітності, аналітики продажу та витрат

Результат:
Розробила структуру відділу розвитку, впровадила зміни. Налагодила бізнес-процес щодо взаємодії з внутрішнім замовником. Відкрила 5 пунктів
Оптимізувала касову вертикаль, описала посадові обов»язки і впровадила зміни. Розробила план адаптації та навчання лінійного персоналу для утримання колективу.
У відділі колл-центру оптимізувала структуру відділу, впровадила новий напрямок взаємодії з клієнтами. Автоматизувала поточний бізнес-процес.

Магазини взуття “Мода Еглє Мода” (роздрібний та оптовий продаж взуття)
(https://egle.ua/)
Період работи: квітень 2006 г. - серпень 2020 г.
Підпорядкованість: власнику компанії.
Штат: 80 співробітників;
У прямому підпорядкуванні 7 осіб (менеджер з роботи з товаром, бухгалтер, керівник інтернет-магазину, керівники магазинів).

Загальна кількість співробітників департаменту продажів – 60 осіб (менеджери інтернет-магазину, продавці, комірники).

Керівник відділу продажів (3 роки), керівник відділу закупівель (2 роки), керуюча магазином (8 років), старший касир (1 рік)

Функціональні завдання:
◦ Розробка та впровадження довгострокової стратегії розвитку компанії (розвиток магазинів мережі магазинів, інтернет-магазину)
◦ Оптимізація процесів
◦ Розробка та контроль виконання стратегії продажів за напрямками
◦ Вивчення, оцінка та аналіз ринкової ситуації
◦ Виявлення та пропозиція точок зростання продажів
◦ Сегментація клієнтської бази та її розвиток
◦ Створення та впровадження скриптів та стандартів роботи відділів
◦ Стратегічне та тактичне планування
◦ Бюджетування та оптимізація витрат
◦ Побудова системи звітності, аналітики продажу та витрат
◦ Участь у формуванні продуктової лінійки та управління ціноутворенням по каналам продажів
◦ Ініціювання, підготовка, погодження з HQ та проведення маркетингової активності
◦ Участь у виставках та конференціях
◦ Управління командою
• Підбір, навчання, адаптація персоналу
◦ Розробка системи розвитку персоналу
◦ Розробка систем мотивації та KPI персоналу

Результат:
Маржинальність товару зросла на 14%; вдалося зменшити кількість залишків товару в кінці сезону (з 50% до 25%-30%), виробництво та продаж товару під власною торговою маркою компанії під моїм кураторством становила 50% прибутку роздрібної мережі.

Освіта:
2004
Сумський державний університет, Суми
Фінанси, Фінанси та кредит
2000
Путивльський аграрний технікум
Бухгалтерський облік та аудит, Бухгалтерський облік, аналіз та аудит (закінчила з «красним» дипломом)
Додаткова освіта

Курси, тренінги, такі як "Етапи продажів", "Робота з запереченнями", "Переговори з нуля", "Курс керівника" (підбір, адаптація, мотивація співробітників, впровадження нововведень, організація та управління командою), "Нове покоління".

Другие резюме этого кандидата

Похожие кандидаты

Все похожие кандидаты


Сравните свои требования и зарплату с вакансиями других компаний: