Светлана
Секретар, офис-менеджер, кадровик, 4 000 грн
- Занятость:
- Полная занятость.
- Возраст:
- 43 года
- Город проживания:
- Обухов
- Готов работать:
- Киев, Обухов
Контактная информация
Соискатель указал телефон и эл. почту.
Фамилия, контакты и фото доступны только для зарегистрированных работодателей. Чтобы получить доступ к личным данным кандидатов, войдите как работодатель или зарегистрируйтесь.
Получить контакты этого кандидата можно на странице https://www.work.ua/resumes/1407940
Дополнительная информация
Телефон [
Електронна пошта [
М. Обухів
Матяш Світлана Олександрівна
Відомості про себе
•Рік і місце народження: 04.06.1981 м. Обухів
•Національність: українка
•Сімейний стан: заміжня
•Діти: син 3 роки
ЦільЗдобуття роботи в стабільній компанії в якості працівника відділу кадрів
Освіта•1998-2004 рік Київський Національний університет технологій та дизайну і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Технологія обробки шкіри та хутра» та здобула кваліфікацію інженера-хіміка-технолога.
•Квітень-Червень 2012 року Інститут перепідготовки та підвищення кваліфікації при НПУ імені М.П. Драгоманова підвищила кваліфікацію з курсу «Кадровий менеджмент»
Знання мов
•Російська, українська – вільно
•Англійський – середній рівень
Досвід роботи
З березня 2006 року по лютий 2012 року - молодший інженер-тітестер в ТОВ «Компанія Май». Основні обов'язки:
•Вхідний контроль сировини
•Контроль купажів та готової продукції
•Ведення документації
•Перевірка якості чаю на кожному етапі виробництва
•Проведення експериментів
З вересня 2004 року по лютий 2001 року мікробіологом ВАТ «Стиролбіотех». Основні обов’язки:
•Проведення хімічних та мікробіологічних аналізів
•Робота зі спеціальними приборами (мікроскоп, фотоколориметр, спектрометр, КІП)
•Робота з науково-технічною документацією
•Управління мікробіологічним процесом виробництва
Працювала в службі забезпечення якості хіміком. Основні обов’язки:
•Вхідний контроль сировини (меласи, кислоти та лугів)
•Контроль готової продукції ( визначення відсоткового складу лізину)
•Приготування стандартних розчинів
•Визначення мікро- та мікроелементів, амінокислотного складу, білків та жирів
Користування ПК
Впевнений користувач ПК і офісною технікою. Офісні програми: Word, Excel, Internet, Outlook Express.
Особисті якості та навички
Маю досвід роботи з людьми, керування групою людей, організації та контролю їх роботи. Здатна працювати з інформацією, аналізувати та обробляти її. Здатна приймати рішення та нести відповідальність.
Похожие кандидаты
Помощник руководителя, ассистент, офис-менеджер, инспектор по кадрам
25000 грн, Киев
Офіс-менеджер (HR), асистент керівника
Киев, Софиевская Борщаговка
Офіс-менеджер, помічник керівника, юрист, діловод, інспектор кадрової служби
Киев
Офіс-менеджер, помічник керівника, психолог, секретар, діловод
20000 грн, Киев, Васильков
Менеджер з персоналу, інспектор відділу кадрів, адміністратор, помічник керівника
30000 грн, Киев
Помічник керівника, інспектор з кадрів, секретар-референт
Киев